بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
شرکت‌های حاضر در مجامع تا پایان هفته؛

این شرکت ها را دنبال کنید!

این شرکت ها را دنبال کنید!
شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
کد خبر : ۲۶۴۲۱۹

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که از ۲۳ آبان ماه تا ۲۶ آبان ماه سال ۱۴۰۱ مجمع خود را برگزار می‌کنند شامل شرکت‌های بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، قند مرودشت، فولاد توان آور آسیا، سیمان شرق، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، خوراک دام پارس، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان، کشت و صنعت شریف‌آباد، شیشه دارویی رازی، کارتن ایران، کشت و صنعت جوین، فولاد خراسان، پست پیشگامان بادپا، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و خدمات فنی فولاد یزد به مجمع خواهند رفت.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم)، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوقالعاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئتمدیره، افزایش سرمایه) تصمیمگیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

تا پایان هفته کدام شرکت‌های به مجمع می‌روند+بورس نیوز

سیمان شرق

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سیمان شرق در تاریخ ۲۵ آبان ماه برگزار خواهد شد که از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در تاریخ ۲۵ آبان ماه حضور پیدا کنند.

”سشرق" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۱ است، میزان سود خالص خود را ۴۰۳ میلیارد تومان به ثبت رساند که با افزایش ۶۴ درصدی روبه‌رو بود و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۱۵۱ تومان سود شناسایی کرد.

سیمان شرق در این دوره درآمد عملیاتی ۷۱۸ میلیارد تومانی را به دست آورد، "سشرق" از ۹۴ تومان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بود، بین سهامداران خود سود نقدی ۸۰ تومانی (۸۵ درصد) پرداخت کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
گام‌های لرزان بازار سهام در مسیر صعودی
ظهور فروشندگان در بازار سهام

گام‌های لرزان بازار سهام در مسیر صعودی

اظهارات مکرون مایه تاسف است
سخنگوی وزارت امور خارجه:

اظهارات مکرون مایه تاسف است

اقدامات و برنامه‌های مهم
از سوی مدیرعامل شرکت سیمان شرق؛

اقدامات و برنامه‌های مهم"سشرق" اعلام شد

رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس:

اساسنامه پالایش و دارا یکم تصویب شد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سردبیر اقتصادی پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
چرا موارد زیر توسط سازمان بورس و وزارتخانه های اقتصادی پیگیری و تصمیم گیری نمیشود؟
1- چرا سهام پالایش و دارایکم در صورت فروش با نرخ ناو ابطال نمیشوند تا ضرر سهامداران رفع شود؟
2 - چرا سود سهامداران صندوق پالایش و دارایکم با وجود برگزاری مجمع شرکتهای زیر مجموعه در تیرماه به سهامداران این دو صندوق پرداخت نشده است؟
3- چرا سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد و وزارت نفت درباره نرخ خوراک و گاز برای پالایشی ها و پتروشیمی ها و فولادی ها و سیمانی ها در بودجه سال آینده سکوت کرده اند و شفاف سازی نمیکنند؟
4 - چرا بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره پایین ماندن دستوری نرخ دلار نیمایی و تفاوت زیاد با دلار توافقی و آزاد و بالا بردن نرخ سود و بهره بانکی و نرخ اوراق اسناد خزانه تا 23 درصد پاسخگو نیستند؟
5 - چرا سود سنواتی بالای 500 شرکت بورسی و فرابورسی متعلق به سالهای قبل میلیونها سهامدار با وجود گذشت 8 ماه از سال 1401 هنوز به حساب دهها میلیون سهامدار واریز نشده است؟این سودها حق الناس است میفهمید؟چرا پیگیری نمیکنید؟
6- چرا طرح سهام یار در بالاترین نقطه شاخص عملیاتی نمیشود بلکه تاریخ اجرای آن را پایین ترین ارزش پرتفو سهامداران در روزهای منفی ملاک حساب قرار گرفته است؟به این مورد اعتراض کنید.
7 - چرا سازمان بورس و رسانه ها پیگیر مواردی که خواسته میلیونها نفر از سهامداران است و سود مادی برای سهامداران و مردم دارد و باعث آرامش سهامداران و جامعه میشود پیگیری نمیکنند و دنبال مواردی می روید که مهم نیستند؟چرا واقعا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
بعداز ۲۰ سال میخاد سود عاید سهام در بشه
سهامدار خرد دزد زده در بورس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
دولتمردان دزد 2 سال قبل پول مارو خوردن کسی هم چیزی بهشون نگفت چرا که سر همشون تو یک آخوره.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
سلام ، متاسفانه شرکت پست پیشگامان بادپا سود سهام را پرداخت نکرده و هیچ کس هم پاسخگو نمی‌باشد.