بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
هتلی مجلل و زیبا در شهر مشهد؛

قیمت جدید ترین هتل ۵ ستاره در کنار حرم

قیمت جدید ترین هتل ۵ ستاره در کنار حرم
هتل قصرالضیافه قدس مشهد یکی از بهترین هتل های این شهر بوده که در دسته جدیدترین هتل های ۵ ستاره هم قرار می‌گیرد.
کد خبر : ۲۶۴۳۰۲

قیمت جدید ترین هتل ۵ ستاره در کنار حرم

برای اقامت در مشهد هتل های بسیاری وجود دارد؛ اما تعداد اقامتگاه‌هایی با موقعیت مکانی عالی و امکانات ایده‌آل محدود است. هتل قصرالضیافه قدس مشهد یکی از بهترین هتل های این شهر بوده که در دسته جدیدترین هتل های ۵ ستاره هم قرار می‌گیرد. هتل قصرالضیافه یک هتل لوکس با امکانات و خدمات عالی و موقعیت مکانی منحصربه‌فرد است. اگر این هتل مجلل و زیبا را نمی‌شناسید مطالعه ادامه مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هتل قصرالضیافه قدس مشهد

می‌خواهیم یکی از بی‌مثال‌ترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم؛ هتل قصرالضیافه قدس مشهد. این هتل بزرگ و زیبا در واقع نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا نیز هست! از این رو شما فقط با برداشتن چند گام می‌توانید خودتان را در صحن هدایت ببینید! شاید تصورش هم برای شما سخت باشد؛ اما این هتل دقیقا داخل حرم امام هشتم بنا شده است. چیزی که باور کردنش برای مسافران و زائران راه‌دور که هتل قصرالضیافه قدس را ندیده‌اند، محال به نظر می‌رسد.

اگر نگاهی به قیمت هتل های مشهد بیندازید، این هتل باشکوه و زیبا را انتخاب می‌کنید. باید بدانید هتل قصرالضیافه قدس مشهد بسیار بزرگ بوده و زیربنای آن حدود ۶۵ هزار مترمربع است. این بنای زیبا و دوست‌داشتنی تحت مالکیت آستان قدس رضوی است. هتل لوکس قصرالضیافه قدس مشهد همچنین دارای بهترین معماری و طراحی داخلی با نورپردازی‌های خیره‌کننده است. لابی بزرگ و مجلل هتل از همان بدو ورود شما را شیفته خود می‌کند. نورپردازی در این مکان بسیار عالی انجام شده و چند سرویس مبل شیک برای استراحت میهمانان مهیا شده است.

علاوه بر این وجود گل و گیاهان زیبا در این محیط به جذابیت بیشتر لابی هتل افزوده است. اگر بخواهیم نگاهی به سال ساخت هتل قصرالضیافه داشته باشیم باید به سال ۱۳۸۵ اشاره کنیم. در واقع این هتل در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده؛ اما برای رفاه بیشتر و بهسازی امکانات و خدماتش در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. در کل باید گفت هتل قصرالضیافه قدس مشهد مناسب مسافرانی است که دوست دارند در یک هتل ۵ ستاره مجهز به امکانات روز دنیا و مشرف به حرم اقامت داشته باشند.

اتاق‌های هتل قصرالضیافه قدس مشهد

در گذشته هتل قصرالضیافه قدس واحدهای اقامتی کمی داشت؛ ولی امروزه با توجه به تقاضا بیشتر مسافران و زائران امام هشتم و همچنین موقعیت مکانی عالی آن، به تعداد واحدهای اقامتیش افزوده است. امروزه هتل قصرالضیافه قدس مشهد دارای ۲۲۴ اتاق و سوئیت بوده که شما می‌توانید متناسب با تعداد نفرات و سلیقه خود یکی از این اتاق‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. علاوه بر اتاق‌ها هتل قصرالضیافه قدس دارای سوئیت‌های متنوع با جدیدترین امکانات است تا میهمانان گرامی از اقامت خود در جوار حرم مطهری رضوی نهایت لذت را ببرند.

قیمت جدید ترین هتل ۵ ستاره در کنار حرم

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص واحدهای اقامتی هتل قصرالضیافه قدس مشهد، چشم‌انداز عالی و ویو کم‌نظیر به حرم است. اگر موفق به رزرو یکی از اتاق‌های ویودار شوید، در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به تماشای هیاهو داخل حرم بنشینید و گنبد طلایی رنگ بارگاه امام هشتم را از دور هم ببینید. از جمله معروف‌ترین سوئیت‌های هتل قصرالضیافه قدس مشهد، سوئیت‌های یک ‌خوابه فدک است. این سوئیت‌ها مناسب زوج‌های جوانی است که برای ماه عسل یا سفرهای دونفره، هتل قصرالضیافه را انتخاب کرده‌اند. در این سوئیت‌ها انواع و اقسام امکانات رفاهی موجود است.

البته به‌جز سوئیت یک خوابه فدک، سوئیت‌های یک‌خوابه قدس و رویال نور هم در دسته اتاق‌های ۲ نفره این هتل قرار دارد. سوئیت‌های بقیع و رویال شمس نیز برای خانواده‌های بیشتر از دو نفر است. معمولاً اتاق شمس چشم‌اندازی رو به حرم مطهر رضوی داشته و دارای سه سرویس بهداشتی است. این اتاق‌ها مناسب چهار نفر است. سوئیت دو خوابه رویال شمس نیز از دیگر واحدهای اقامتی هتل قصرالضیافه قدس مشهد بوده که چشم‌اندازی عالی رو به حرم دارد.

این سوئیت‌ها نیز مناسب خانواده‌های چهار نفره بوده و دارای سه سرویس بهداشتی است. سوئیت دوخوابه بقیع هتل قصرالضیافه قدس مشهد با چشم‌انداز رو به خیابان مناسب اقامت چهار نفر است. سوئیت یک خوابه براق هتل قصرالضیافه قدس نیز چشم‌اندازی رو به حیاط هتل داشته و جهت اقامت سه نفر طراحی شده است. امکانات داخلی این اتاق‌ها نیز بسیار مطلوب بوده و مطمئن باشید تمام خدمات رفاهی برای اقامت در آن گنجانده شده است.

نظیر این امکانات و خدمات؛ قفل هوشمند درب اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، یخچال، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، پاور سوئیچ، صبحانه، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، چای ساز، بالکن، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، حمام به همراه دوش و لوازم بهداشتی مانند صابون، خمیر دندان، شامپو، مسواک، حوله، سشوار، دمپایی روفرشی، دستشویی و حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و... است.

امکانات و خدمات هتل قصرالضیافه قدس مشهد

از برجسته‌ترین مزایای رزرو هتل قصرالضیافه قدس مشهد، بهره‌مندی از امکانات و خدمات مطلوب و به‌روز است. از مهم‌ترین امکانات این هتل بزرگ و مجلل، می‌توان به فضای سبز، لابی بزرگ و دنج و وجود فروشگاه در هتل قصرالضیافه اشاره کرد. از طرفی با اقامت در این هتل دیگر لازم نیست برای صرف هر وعده غذایی به بیرون از اقامتگاه مراجعه کنید! وجود کافی‌شاپ و دو رستوران یکی در خود هتل و رستوران تابستانی در فضای باز این نیاز شما را نیز برطرف می‌کند.

قیمت جدید ترین هتل ۵ ستاره در کنار حرم

وجود سرآشپزهای ماهر و کارآزموده در رستوران هتل تابه‌حال رضایت بیشتر مسافران را جلب نموده است. منوی رستوران‌ها بسیار مهیج بوده و تنوع بالایی دارد! انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، عربی و دریایی را می‌توانید در رستوران‌های هتل قصرالضیافه قدس مشهد میل کنید. یکی از رستوران‌های این هتل در طبقه همکف ساخته شده و طراحی زیبایی دارد. این رستوران با نام رستوران شمس الشموس شناخته شده و به ظرفیت ۱۰۰ نفر است.

در رستوران شمس الشموس هتل قصرالضیافه قدس مشهد انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به صورت بوفه و باز سرو می‌شود. برای صرف وعده صبحانه بهتر است بین ساعت هفت صبح تا نه و نیم به این رستوران مراجعه کنید. همچنین برای وعده ناهار از یک بعدازظهر تا سه زمان مناسبی است. برای میل کردن شام نیز توصیه می‌شود از ساعت هشت شب تا ده به رستوران هتل مراجعه کنید. کافی شاپ هتل قصرالضیافه قدس هم در طبقه همکف قرار دارد.

این کافی شاپ با ظرفیت ۲۵ نفر به صورت ۲۴ ساعته با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه، آماده پذیرایی از شما عزیزان است. همچنین باید بدانید چایخانه سنتی در محوطه هتل فقط در فصل تابستان فعال است. از طرفی هتل قصرالضیافه قدس مشهد، دارای پرسنلی مجرب مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی است که همواره آماده پذیرایی از مهمانان را دارند.

از دیگر امکانات و خدمات هتل قصرالضیافه قدس مشهد باید به وی آی پی لانژ، فضاهای تجاری، سالن‌های همایش، فضاهای ورزشی، ماساژ، پینگ پنگ، فوتبال دستی، آلاچیق در محوطه، آسانسور، ویلچر، رمپ، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، دستگاه واکس کفش، تبدیل ارز، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی،  ترانسفر استقبال رایگان، پرینتر، ترانسفر بدرقه رایگان، خدمات ترانسفر رفت و برگشت راه آهن، پارکینگ رایگان به صورت خصوصی، در محدوده اقامتگاه، عدم نیاز به رزرو، پارکینگ با امکانات حفاظتی و مسقف است.

قیمت هتل قصرالضیافه قدس مشهد

قیمت هتل قصرالضیافه قدس مشهد به چند عامل مهم بستگی دارد که نمونه آنها تعداد نفرات، مدت زمان اقامت، خدمات دریافتی و فصل سفر است. برای مثال اگر بخواهید یک سوئیت یک خوابه را رزرو کنید معمولا هزینه کمتری روی دست شما می‌گذارد. توجه داشته باشید برخی از خدمات پولی هستند و روی مبلغ رزرو تاثیر می‌گذارند.

پس در هنگام رزرو هتل قصرالضیافه قدس مشهد به این نکته نیز توجه داشته باشید. در رابطه با اقامت کودکان نیز باید بدانید بازه سنی زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت رایگان و هزینه اقامت کودکان بین ۲ تا ۶ سال شما در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

قوانین و مقررات هتل قصرالضیافه قدس مشهد

بهتر است بدانید حتی مجموعه‌های کوچک اقامتی نیز قوانین و مقررات خاص خود را دارند. پس به راحتی می‌توان حدس زد که هتل ۵ ستاره قصرالضیافه قدس مشهد برای اقامت میهمانانش دارای شرایط و قوانین است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با دقت قوانین این هتل را بخوانید تا در هنگام رزرو و یا بعد از آن دچار مشکل نشوید.

هتل از پذیرش آقا و خانم تنها معذور است! این یکی از قوانین خاص هتل قصرالضیافه قدس مشهد است که شاید بهتر باشد قبل از اقدام به رزرو آن را بدانید. همچنین هتل قصرالضیافه قدس از پذیرش صیغه‌نامه معذور است و زوجین حتما باید با شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی برای پذیرش در هتل اقدام کنند. ساعت تحویل دادن ۱۴ و ساعت تحویل گرفتن آن مانند سایر هتل ها، ۱۲ ظهر است.

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنا قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. در صورتی که سن مهمان از ۶ سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. همچنین اگر سن خردسال بین صفر تا ۲ سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود. علاوه بر این خردسالان بین ۲ تا ۶ سال می‌بایست ۵۰ درصد از مبلغ نفر اضافه را پرداخت کنند.

نظرات مسافران درباره هتل قصرالضیافه قدس مشهد

خواندن نظرات مسافران و میهمانان قبلی هتل حتما برای شما هم جذاب است. برای مثال یکی از نظرات این است؛ امکانات خوب، کیفیت بالای اتاق‌ها، موقعیت مکانی خاص هتل، آرامش محیط، برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل از جمله مزایای رزرو هتل قصرالضیافه قدس مشهد محسوب می‌شود. همچنین تمیزی فوق‌العاده اتاق‌ها، غذاهای خوشمزه رستوران هتل و برخورد گرم پرسنل جزو پوئن‌های اقامت در هتل قصرالضیافه قدس مشهد است.

از طرفی مسافران بسیاری این هتل را برای دسترسی ساده به حرم در ایام شلوغی مشهد برمی‌شمارند. علاوه بر این افرادی که به نیت زیارت حرم مطهر امام هشتم به مشهد سفر می‌کنند با رزرو هتل قصرالضیافه قدس می‌توانند هزینه حمل و نقل را از لیست هزینه‌های خود خط بزنند؛ چراکه این هتل دقیقا در ضلع شرقی حرم مطهر رضوی و صحن هدایت قرار دارد.

یکی دیگر از نکات مثبت درباره این هتل که مسافران بسیاری به آن اشاره داشته‌اند، زمان دادن برای تخلیه اتاق به صورت کامل است. همچنین افرادی که به همراه اعضای خانواده الخصوص پدر و مادر مسن خود به مشهد سفر می‌کنند، هتل قصرالضیافه قدس بهترین گزینه برای آنها است. همان‌طور که می‌دانید افراد مسن به دلیل بالا بودن سن، نمی‌توانند مسافت‌های دور را به راحتی طی کنند، از همین جهت رزرو هتل قصرالضیافه قدس مشهد را به آنها پیشنهاد می‌کنیم تا به سادگی به حرم دسترسی داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل قصرالضیافه قدس مشهد

موقعیت مکانی هتل قصرالضیافه قدس مشهد به‌گونه‌ای است که کمتر از ۲ دقیقه به حرم مطهر خواهید رسید! حتی برای بازارگردی نیز دچار مشکل نخواهید شد؛ چون در نزدیکی بازار رضا، مجتمع‌های ۱۷ شهریور و پاساژ آرمان هستید. بهتر است بدانید پاساژ آرمان یکی از لوکس‌ترین بازارهای مشهد بوده که انواع البسه، لوازم‌آرایشی، کیف و کفش را عرضه می‌نماید.

علاوه بر این اگر دوست دارید سوغات تهیه کنید اطراف هتل بخصوص خیابان شیرازی که هتل قصرالضیافه قدس نیز در آن قرار دارد، پر است از مغازه‌ها و فروشگاه‌های سوغات و صنایع دستی. اگر کمی اهل گشت و گذار و شکم‌گردی نیز باشید رستوران‌های خوبی در نزدیکی شما قرار دارد که می‌توانید به آنها سر بزنید. آدرس دقیق هتل قصرالضیافه قدس؛ مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۲ است. از طرفی خطوط بی آر تی، ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری امام رضا، فرودگاه هاشمی نژاد و مترو در نزدیکی این هتل قرار دارد.

فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مکان‌های مهم شهر

  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه آستان قدس رضوی ۴ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه قرآن و نفایس ۴ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه تمبر، اسکناس و سکه ۴ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه نجوم و ساعت ۴ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه ظروف ۴ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه هنرهای تجسمی ۴ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مسجد گوهرشاد ۸ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مقبره پیر پالان دوز ۱۵ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا آرامگاه شیخ نخودکی ۲ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا گنبد خشتی ۲ دقیقه پیاده فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مدرسه علمیه عباسقلی خان ۱۳ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا آرامگاه شخ بهایی ۱ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا پارک وحدت ۶ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا بوستان باباقدرت ۱۷ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا بوستان میرزا کوچک خان ۵ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا کمپ غدیر ۲۳ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا سرزمین موج‌های خروشان ۳۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا بازار رضا ۳ کیلومتر
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا بازار مرکزی ۲ کیلومتر و ۶۵۰ متر
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا بازار گوهرشاد ۵ کیلومتر و ۸۹۹ متر
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مرکز خرید آسمان ۲ کیلومتر و ۲۷۳ متر
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا ورودی باب الجواد ۷ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مسجد هفتاد و دو تن ۷ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مصلی تاریخی مشهد ۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار ۱۲ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا بازار فردوسی ۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه نان ۱۴ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا ورزشگاه تختی ۱۴ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا باغ گیاه شناسی مشهد ۱۷ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا پایانه اتوبوسرانی مشهد ۱۹ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا مرکز خرید قسطنطنیه ۲۲ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه بزرگ خراسان ۲۲ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا آرامگاه خواجه ربیع ۲۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا پارک کوهسنگی ۲۳ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد ۲۳ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا باغ پرندگان ۲۳ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا پارک علمی پروفسور بازیما ۲۳ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس تا مرکز خرید الماس شرق مشهد ۲۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا شهربازی و پارک ملت ۲۹ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا پارک طبیعی هفت حوض ۴۰ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا باغ گل‌ها ۳۳ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا نمایشگاه بین المللی ۳۵ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا کوهستان پارک شادی ۳۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا پارک جنگلی وکیل آباد ۴۱ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا هارونیه ۴۶ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا آرامگاه فردوسی ۴۸ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا ورزشگاه ثامن الائمه ۴۷ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا سد چالیدره ۵۲ دقیقه با خودرو
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا موزه مردم شناسی ۱۶۸ دقیقه با خودرو

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر