بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
روند صعودی درآمدهای پلی اکریل ایران متوقف شد؛

کاهش تولید ۳۵۲ تنی "شپلی" در مهرماه

کاهش تولید ۳۵۲ تنی
شرکت پلی اکریل ایران در مهرماه ۵ هزار و ۶۷۷ تن محصول تولید کرد که با کاهش ۶ درصدی (۳۵۲ تنی) روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۶۴۳۱۳

کاهش تولید ۳۵۲ تنی شپلی در مهرماه+بورس نیوز

بورس نیوز:

میزان درآمدی که شرکت پلی اکریل ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند بالغ‌بر ۲۱۱ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز بالغ‌بر ۲ هزار میلیارد تومان اعلام شد.

کاهش تولید ۳۵۲ تنی شپلی در مهرماه+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که "شپلی" در مهرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز در بازار خارج از کشور فعالیتی را به ثبت نرسانده است.

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت برابر با ۳۵۷ میلیارد تومان بود، همچنین گفتنی است که میزان درآمد به‌دست‌آمده توسط "شپلی" ۶ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۹ ماه گذشته (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) بود.

میزان درآمد‌های عملیاتی "شپلی"

میزان درآمدی که شرکت پلی اکریل ایران در مهرماه از فروش محصولات خود کسب کرد با کاهش ۲۲ درصدی در مقایسه با شهریورماه همراه بود و درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت شناسایی شد نسبت به مهرماه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافت.

کاهش تولید ۳۵۲ تنی شپلی در مهرماه+بورس نیوز

شرکت پلی اکریل ایران محصولاتی که در بازار داخلی به فروش رساند شامل «الیاف و نوار پلی استر، نخ پلی‌استر، الیاف و نوار آکریلیک ۲، تاپس پلی‌استر، گرانول تقویت‌شده (GF)» می‌شود.

درآمدزاترین محصول "شپلی" در این ماه مربوط به الیاف و نوار پلی‌استر است که در این دوره بالغ‌بر ۹۶ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت، نرخ فروش این محصول در مهرماه تقریباً به ۴۰ میلیون تومان در ازای هر تن رسید که نسبت به ماه گذشته با ۲ درصد کاهش یافت.

فروش محصولات پلی اکریل ایران

مقدار فروش محصولات "شپلی" در مهرماه برابر با ۴ هزار و ۸۲۷ تن به اطلاع سهامداران رسید که نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۸ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را به همراه داشت، همچنین طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۴۵ هزارتن از محصولات تولیدی خود را به فروش رساند.

کاهش تولید ۳۵۲ تنی شپلی در مهرماه+بورس نیوز

شرکت پلی اکریل ایران در مهرماه ۵ هزار و ۶۷۷ تن محصول تولید کرد که با کاهش ۶ درصدی (۳۵۲ تنی) روبه‌رو بود، مقدار تولید این محصول در ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۴۶ هزار و ۴۵۶ تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارخانه اکریلیک ۲
با اعلام شرکت پلی اکریل ایران؛

کارخانه اکریلیک ۲ "شپلی" راه اندازی شد

دست رد کمیته تخصصی پتروشیمی به سینه
صورتجلسه هفتاد و هشتمین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی؛

دست رد کمیته تخصصی پتروشیمی به سینه "شپلی"

ارسال نظر