بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
نشست «آینده گل‌گهر از دیدگاه استراتژیک» با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر، مدیران عامل شرکت‌های منطقه گل گهر و مدیران ارشد شهرستان سیرجان در سالن پردیس مجتمع گل گهر برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۴۳۳۲

تدوین سند چشم انداز ۱۴۱۰ گل گهر

بورس نیوز: نشست «آینده گل‌گهر از دیدگاه استراتژیک» با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر، مدیران عامل شرکت‌های منطقه گل گهر و مدیران ارشد شهرستان سیرجان در سالن پردیس مجتمع گل گهر برگزار شد.

در این گردهمایی از سند چشم انداز ۱۴۱۰ گل گهر رونمایی و این سند مورد بررسی و تشریح قرار گرفت و نیز میثاق نامه همدلی برای تحقق این سند چشم‌انداز به امضای مدیران عامل شرکت‌های منطقه گل‌گهر و شرکت‌های تابعه رسید.

تدوین سند چشم انداز ۱۴۱۰ گل گهر

عتیقی: با محقق شدن سند چشم‌انداز ۱۴۱۰، شرکت گل گهر به یکی از شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی بین المللی تبدیل خواهد شد

مدیرعامل شرکت گل گهر در این مراسم با تاکید بر اینکه پروژه‌ها، اقدامات و طرح‌های توسعه گل گهر همواره بر اساس برنامه‌های استراتژیک این شرکت مسیر خود را پیموده است، گفت: پس از تنظیم و اجرای سند چشم انداز ۹۸ گل‌گهر، در دوره‌های متفاوت برای توسعه فراز و نشیب‌های زیادی به وجود آمد، اما همواره سعی شده بر سند‌های چشم انداز پایبند باشیم تا مسیر خود را به خوبی طی کند.

ایمان عتیقی خطاب به حاضرین، مدیران و مسوولین شرکت‌های منطقه اظهار کرد: بعد از این شما جوانان و تلاشگران به عنوان مدیران و نقش‌آفرینان حال و آینده منطقه بر چشم انداز، تحقق سند چشم انداز، حرف‌ها و میثاق‌هایی که امروز می‌بندیم بیاستید و نگذارید توسعه تغییر کند و گل گهر می‌تواند در تحقق سند چشم انداز الگویی برای کشور باشد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر