بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
ایران‌خودرو دیزل خود را از ریزش درآمد ماهانه جدا کرد؛

بازگشت "خاور" به جاده صعودی

بازگشت
درآمد ماهانه‌ای که "خاور" در آبان ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۶۴۷۴۰

بازگشت خاور به جاده صعودی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری نشان داد که به روند رو به رشد درآمدزایی خود بازگشته است. این خودروساز ماشین سنگین از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۶۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

"خاور" از ابتدای سال مالی تاکنون (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد تومانی برسد.

بازگشت خاور به جاده صعودی+بورس نیوز

میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو دیزل در هشتمین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش خودرو‌های سنگین و قطعات در بازار داخلی بود، این شرکت دیزلی از ابتدای سال مالی تاکنون نیز درآمد تجمیعی که به ثبت رساند تماماً از فروش محصولات در بازار داخلی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده ایران‌خودرو دیزل در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۸ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان بود، درآمد ماهانه‌ای که "خاور" در آبان ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد.

"خاور" در آبان ماه به نوار رو به رشد خود بازگشت

درآمد ماهانه‌ای که شرکت ایران‌خودرو دیزل در هشتمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۳ هزار و ۵۷۴ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۱۴ درصد افزایش (نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان) درآمدزایی را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۲۱ درصد رشد را تجربه کرد.

بازگشت خاور به جاده صعودی+بورس نیوز

درآمد تجمیعی که خاور از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته مد تجمیعی که خاور از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۱۹ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "خاور" در آبان ماه از خود منتشر کرد که بیان‌گر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای کامیون سنگین بود که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد تومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش کامیون سنگین کسب کرد ۸۵ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

همان‌طور که در جدول فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین درآمدزایی خاور از فروش کامیون سنگین بود، "خاور" نرخ فروش این محصول را برابر با ۲ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ نسبت به ماه گذشته رشد ۹ درصدی را به دنبال داشت.

بازگشت خاور به جاده صعودی+بورس نیوز

محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو دیزل به فروش رسید عبارت است از ون و پیکاپ، اتوبوس و قطعات که دراین‌بین «ون و پیکاپ» با کسب درآمد ۲۸۴ میلیارد تومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

مجموع درآمد تجمیعی ایران‌خودرو دیزل در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی به مبلغ ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد تومان رسید، این درآمد شناسایی‌شده ۱۷۲ درصد از درآمد تجمیعی این شرکت دیزلی را در ۱۲ ماهه سال مالی گذشته پوشش داد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
توسلی مهر در آیین رونمایی از ون جدید شهرداری خبر داد:

راه اندازی خط تولید اختصاصی ون در ایران‌ خودرو دیزل

ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت شرکت های داخلی نوسازی می‌ شود
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ایران خودرو دیزل:

ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت شرکت های داخلی نوسازی می‌ شود

ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می‌ کند
مدیرعامل این شرکت در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به وزارت کشور:

ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می‌ کند

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
جاده صعودی چیه؟

خخخخ