بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
رکوردزنی مقدار فروش توسعه معدني و صنعتي صبا نور؛

نور به تولیدات "کنور" تابید

نور به تولیدات
"کنور" در ابان ماه توانست رکوردی جدید از خود بر جای بگذارد و آن مربوط به جابه‌جایی مقدار فروش ماهانه بود که در این دوره به اوج خود رسید.
کد خبر : ۲۶۴۸۳۱

نور به تولیدات کنور تابید+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش کنسانتره خشک و گندله در این دوره به دست آورد برابر با مبلغ ۲۶۶ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی که "کنور" از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه به ثبت رساند بالغ‌بر با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

"کنور" میزان درآمد عملیاتی که در هشتمین ماه از سال جاری شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و همچنین درآمد تجمیعی این شرکت متشکل از بازار داخلی و صادراتی بود، میزان درآمدی که کنور از فروش در بازار صادراتی کسب کرد برابر با ۱۴۴ میلیارد تومان بود.

نور به تولیدات کنور تابید+بورس نیوز

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور تا در ۸ ماه گذشته میزان سرمایه خود را یک هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان به ثبت رساند، گفتنی است که میزان درآمدی که در این دوره از فروش محصولات به دست آورد نسبت به میانگین ماهانه در ۷ گذشته ۸۰ درصد افزایش را به دنبال داشت.

میزان درآمد‌های عملیاتی "کنور"

میزان درآمدزایی که شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در آبان ماه سال جاری از فروش کنسانتره خشک و گندله به ثبت رساند در مقایسه ماه گذشته رشد ۴۶ درصدی را تجربه کرد به‌گونه‌ای که در ماه گذشته میزان درآمدزایی این شرکت برابر با ۱۸۲ میلیارد تومان بود.

بر اساس فعالیت ماهانه به ثبت رسیده "کنور" در آبان ماه مشاهده می‌کنیم که درآمد این دوره شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۸۷ درصدی (معادل ۸۴ میلیارد تومان) همراه بود.

نور به تولیدات کنور تابید+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی که شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در آبان ماه از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند متعلق به کنسانتره خشک با ۱۹۲ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در آبان ماه با کاهش نزدیک به ۵ درصدی به مبلغ ۲ میلیون و ۲۶۰ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

میزان درآمد تجمیعی توسعه معدنی و صنعتی صبا نور از فروش محصول کنسانتره خشک برابر با ۷۵۹ میلیارد تومان بود، همچنین در ادامه لازم به ذکر است که دیگر محصول کنور مربوط به گندله با درآمدزایی ۷۴ میلیارد تومانی بود.

فروش محصولات توسعه معدنی و صنعتی صبا نور

مقدار فروش محصولات ”کنور" در آبان ماه برابر با ۱۱۰ هزارتن ارائه شد که نسبت به ماه گذشته با ۵۰ درصد افزایش فروش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۵۶ درصد رشد فروش را تجربه کرد، همچنین در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۴۹۷ هزارتن از محصولات را به فروش رسید.

نور به تولیدات کنور تابید+بورس نیوز

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در ابان ماه توانست رکوردی جدید از خود بر جای بگذارد و آن مربوط به جابه‌جایی مقدار فروش ماهانه بود که در این دوره به اوج خود رسید.

بیشترین مقدار فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار کنسانتره خشک با ۸۵ هزارتن بود و محصول گندله نیز با فروش نزدیک به ۲۵ هزارتنی به درآمدزایی ۷۴ میلیارد تومانی رسید، مقدار تولید محصولات کنور در آبان ماه برابر با ۱۹۸ هزارتن بود و بیشترین مقدار تولید در این دوره ماهانه مربوط به کنسانتره خشک با ۱۴۷ هزارتن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور؛

"کنور" سرمایه از محل مطالبات را ثبت کرد

با اعلام از سوی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور؛

"کنور" ۵۱ درصد سهام یک شرکت صنایع معدنی را فروخت

ارسال نظر