بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
"شکبیر" در آبان ماه شاهد افزایش تولید و فروش بود؛

پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول "شکبیر"

پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول
درآمد تجمیعی پتروشیمی امیرکبیر در ۸ ماه گذشته نزدیک به ۱۹ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۵۰۹۸

پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول شکبیر+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که این درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بود.

پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول شکبیر+بورس نیوز

درآمد‌های حاصل‌شده این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز نزدیک به ۱۹ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان بود و همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده پتروشیمی امیرکبیر برابر با ۳۶۰ میلیارد تومان بود.

عملکرد ماهانه پتروشیمی امیرکبیر

درآمد ماهانه‌‎ای که شرکت "شکبیر" در آبان ماه سال ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت با میزان درآمد عملیاتی که در مهرماه شناسایی کرد رشد ۳۶ درصدی را در کارنامه مالی به ثبت رساند، همچنین میزان درآمدی که این پتروشیمی توانست از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کند افزایش ۲۲ درصدی را شاهد بود.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر بیشترین درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در آبان ماه اعلام کرد مربوط به بازار داخل کشور با یک هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان بود که طی این دوره یک‌ماهه دربرگیرنده‌ی ۶۱ درصد از درآمد ماهانه بود.

پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول شکبیر+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "شکبیر" در آبان ماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «پلی‌اتیلن سبک» در بازار خارجی بود که ۷۹۶ میلیارد تومان درآمدزایی برای شرکت داشت، نرخ فروش این محصول تقریباً ۳۱ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش پیدا کرد.

میزان درآمدی که پتروشیمی امیرکبیر از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۶۳ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته با رشد ۴۵ درصدی (۳۲۹ میلیارد تومان) همراه بود.

مقدار فروش ماهانه "شکبیر"

مقدار فروش محصول پتروشیمی امیرکبیر در آبان ماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۰۵ هزار و ۷۱۱ تن بود که این مقدار فروش در ۲ بازار داخلی و صادراتی شکل گرفت، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی امیرکبیر در آبان ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.

پلی‌اتیلن سبک درآمدزاترین محصول شکبیر+بورس نیوز

عمده‌ترین مقدار فروش این شرکت پتروشیمی در بازار داخلی با ۷۱ هزار و ۶۴۵ تن بود که ۶۸ درصد از فروش محصولات را در اختیار داشت، در بازار صادراتی میز مجموع مقدار فروش این پتروشیمی برابر با ۳۴ هزار و ۶۶ تن است.

مقدار تولید ماهانه پتروشیمی امیرکبیر در آبان ماه سال جاری مقدار تولید خود را بالغ‌بر ۱۴۳ هزارتن اعلام کرد که در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۳ درصدی بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز موفق به تولید یک میلیون و ۱۰۶ هزارتن از محصولات شد.  

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد چشمگیر سود خالص و درآمد‌های عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر در ۶ماهه اول ۱۴۰۱؛

افزایش ۴۴ درصدی سود خالص و ۲۹ درصدی درآمد‌های عملیاتی/رکورد تولید در واحد الفین پتروشیمی امیرکبیر

سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز
مجامعی که در تاریخ ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود؛

سهامداران، چشم انتظار زنگ مجامع امروز

ارسال نظر