بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
زیان هفتگی بورس نیویورک با ترس سرمایه گذاران
بورس نیویورک پس از ادامه نزول شاخص‌های آن برای ۳ روز متوالی در نتیجه ترس سرمایه گذاران از رکود در اقتصاد، شب گذشته با زیان هفتگی محسوس بسته شد.
کد خبر : ۲۶۵۳۲۱

زیان هفتگی بورس نیویورک با ترس سرمایه گذاران

بورس نیوز: بورس نیویورک پس از ادامه نزول شاخص‌های آن برای ۳ روز متوالی در نتیجه ترس سرمایه گذاران از رکود در اقتصاد، شب گذشته با زیان هفتگی محسوس بسته شد.

در روز جمعه، شاخص داو جونز با بیش از ۲۸۰ واحد کاهش به ۳۲۹۲۰ واحد رسید، شاخص S&P ۵۰۰ با بیش از ۳۵ واحد کاهش به ۳۸۵۲ واحد رسید، در حالی که شاخص نزدک با بیش از ۱۰۰ واحد کاهش به ۱۰۷۰۵ واحد رسید.

قابل توجه است که شاخص‌های سهام ایالات متحده سه‌شنبه گذشته پس از آن که داده‌های جدید نشان داد که تورم در ماه نوامبر کاهش یافته است، رشد کرد، اتفاقی خوشایند برای سرمایه‌گذارانی که در بیشتر سال نگران افزایش قیمت‌ها بودند.

سه شنبه گذشته، شاخص استاندارد اند پورز ۵۰۰ به حدود ۴۰۱۹ واحد رسید، در حالی که شاخص نزدک به ۱۱۲۵۶ واحد رسید و میانگین صنعتی داوجونز بیش از ۱۰۰ واحد افزایش یافت و به ۳۴۱۰۸ واحد رسید.

هنگام مقایسه شاخص‌ها بین سه شنبه و جمعه، تفاوت بین این سه شاخص بیش از ۱۹۰۰ واحد زیان است، داوجونز ۱۱۸۰ واحد و S&P ۵۰۰ بالغ بر ۱۶۸ واحد از دست دادند، در حالی که نزدک بیش از ۵۵۰ واحد در سه روز از دست داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پس از انتشار داده های اقتصادی آمریکا؛

افزایش قیمت مس در پی خوش بینی به وضعیت اقتصادی

قیمت طلا در مسیر صعودی
در بازارهای جهانی؛

قیمت طلا در مسیر صعودی

ارسال نظر