بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
همکاری بانک صادرات ایران با پالایشگاه‌ها افزایش می‌یابد
عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران از نمایشگاه «مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت» بازدید و در دیدار با مدیران برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بر حمایت بانک از صنایع نفت و پتروشیمی تأکید کرد.
کد خبر : ۲۶۵۳۸۳

همکاری بانک صادرات ایران با پالایشگاه‌ها افزایش می‌یابد 

بورس نیوز: محسن سیفی، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران در بازدید از نمایشگاه که به همراه مهدی اقبالی راد معاون مدیر عامل انجام شد با اشاره به ظرفیت‌های متعدد این بانک از جمله پوشش جغرافیایی داخلی و خارجی بسیار بالا در میان بانک‌های ایرانی اظهار کرد: بانک صادرات ایران از جمله بانک‌هایی است که بیشترین حجم پرداخت تسهیلات و تعداد مشتری را در شبکه بانکی دارد.

عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تمرکز همزمان این بانک بر مشتریان عادی و ویژه گفت: در تعامل با مشتریان عمده، رویکرد تجاری را دنبال می‌کنیم. از همین رو، در صنایع مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و متناسب با نیاز‌های مشتریان، خدمات و محصولات متنوع بانکی و مالی را ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنایع نفت و پتروشیمی در کشور افزود: بانک صادرات ایران برای افزایش تولید در صنعت نفت آمادگی کامل دارد و ظرفیت‌های خود را برای توسعه بیشتر این بخش‌ها به کار خواهد گرفت.

اولین کنفرانس و نمایشگاه «مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت» از ٢٢ تا ٢٤ آذر در پژوهشکده نفت برگزار شد. در این کنفرانس و نمایشگاه ٣ روزه، ١٤٨ شرکت نفتی و صنایع وابسته، بانک‌های بزرگ کشور از جمله بانک صادرات ایران و شرکت‌های وابسته، محصولات خود را به نمایش گذاشتند. همچنین ٨٠ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر در بیش از ٢٠ نشست تخصصی با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فناورانه در حوزه صنعت نفت ارایه شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ادامه دار بودن واگذاری‌های
"وسپهر" ۶۵۰ هزار سهم از خدمات نوین گردشگری سپهرجم را واگذار می‌کند؛

ادامه دار بودن واگذاری‌های "وسپهر"

ارسال نظر