بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
"وسپهر" ۶۵۰ هزار سهم از خدمات نوین گردشگری سپهرجم را واگذار می‌کند؛

ادامه دار بودن واگذاری‌های "وسپهر"

ادامه دار بودن واگذاری‌های
بر اساس افشای اطلاعات سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در خصوص برگزاری مزایده ۷.۳۳ درصد از سهام بانک صادرات در تاریخ ۹ مهرماه اطلاع رسانی کرد.
کد خبر : ۲۶۳۲۳۸

ادامه دار بودن واگذاری‌های وسپهر+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در نظر دارد تعداد ۶۵۰ هزار سهم (معادل ۶۵ درصد) از سهام تملک خود در شرکت خدمات نوین گردشگری سپهرجم را اصالتاً و وکالتاً به صورت یک جا و نقد با قیمت پایه کارشناسی برابر با هر سهم ۲۶۷,۹۵۸ ریال از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای اهلیت واگذار کند.

سپرده شرکت در مزایده معادل ۵ درصد مبلغ پایه کارشناسی معادل ۸ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال است که بایستی توست متقاضیان به صورت ضمانت نامه بانکیو یا واریز به حساب اعلامی ارائه گردد، متقاضیان محترم می‌بایست اسناد مزایده را به صورت حضوری و با مراجعه به آدرس مد نظر و همچنین ارائه معرفی نامه برای متقاضیان حقوقی الزامی است.

متقاضیان می‌بایست ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در اعلامیه مزایده پیشنهاد خود را به همراه مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شرایط اعلامی ارائه نمایند، مهلت پیشنهادات از روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۱ تا روز شنبه ۳۰ مهرماه است و همچنین این شرکت سرمایه‌گذاری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار خواهد بود.

همچنین در ادامه لازم به ذکر است که بر اساس افشای اطلاعات سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در خصوص برگزاری مزایده ۷.۳۳ درصد از سهام بانک صادرات در تاریخ ۹ مهرماه اطلاع رسانی کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات نسبت به عرضه ۷.۳۳ درصد (تعداد ۱۲,۸۵۵,۲۷۵,۳۲۱ سهم) از سهام شرکت بانک صادرات (وبصادر) به‌صورت بلوکی و طبق شرایط اعلامی اطلاعیه پیوست از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران اقدام نمود که با توجه به عدم وجود متقاضی، سهام شرکت مذکور در تاریخ عرضه (۱۴۰۱/۰۷/۱۲) به فروش نرسیده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر