بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
براساس آمارهای منتشر شده؛

ثبت نام سجامی‌ ها از ۲ میلیون نفر گذشت

آمار‌های منتشر شده حاکی از آن است که در پایان ۹ ماه سال جاری، تعداد ثبت نام سهامداران در سامانه جامع اطلاعات مشتریان "سجام" به ۲ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۱۲۷ نفر رسید.
کد خبر : ۲۶۵۶۵۱

ثبت نام سجامی‌ از ۲ میلیون نفر گذشت

بورس نیوز: آمار‌های منتشر شده حاکی از آن است که در پایان ۹ ماه سال جاری، تعداد ثبت نام سهامداران در سامانه جامع اطلاعات مشتریان "سجام" با عبور از ۲ میلیون نفر به ۲ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۱۲۷ نفر رسید که در مقایسه با تعداد ثبت نام کنندگان در کل سال ۱۴۰۰ که تعداد ثبت نام‌ها به یک میلیون و ۶۰۰ هزار رسیده بود، رشد ۲۷ درصدی در ۹ ماه محقق شده است.

بیشترین تعداد ثبت نام در سامانه سجام در سال ۱۴۰۱ با ۷۶۰ هزار و ۶۳۲ نفر به خرداد و کمترین ثبت نام با ۷۰ هزار و ۲۴۷ نفر به اولین ماه پاییز تعلق داشته است.

گفتنی است در سال ۱۴۰۰ نیز بیشترین تعداد ثبت نام در سامانه سجام با ۳۸۴ هزار و ۳۸۸ نفر به اسفند ماه و کمترین ثبت نام با ۵۵ هزار و ۸۹۱ نفر به دی ماه اختصاص پیدا کرده است.

جزییات این اطلاعات آماری نشان می‌دهد که امسال تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه جامع اطلاعات مشتریان "سجام" درفروردین ماه ۱۵۸ هزار و ۲۷۰ نفر، اردیبهشت ماه ۳۵۱ هزار و ۶۱۶ نفر، خرداد ماه ۷۶۰ هزار و ۶۳۲ نفر، تیر ماه ۲۳۰ هزار و ۹۴۰ نفر، مرداد ماه ۱۷۷ هزار و ۴۵۰ نفر، شهریور ماه ۱۳۶ هزار و ۳۴۴ نفر، مهر ماه ۷۰ هزار و ۲۴۷ نفر، آبان ماه ۱۱۶ هزار و ۶۷۹ نفر و آذر ماه ۲۲۸ هزار و ۸۷۹ نفر بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر