بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
همایش رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-۱۰۰) سال ۱۴۰۱ /  پی‌پاد در بین پنج شرکت برتر از نظر رشد سریع در صد شرکت دوم
بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور مقامات و مدیران شرکت‌های برتر در سالن همایش صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۶۵۵۶

همایش رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-۱۰۰) سال ۱۴۰۱

بورس نیوزاین رتبه‌­بندی مشابه با رتبه بندی معتبر Fortune ۵۰۰، شرکت­های بزرگ و برتر ایران را ساله در فهرست­های متنوع ارائه و نشر می­دهد. در حال حاضر نیز سالانه ۵۰۰ شرکت به عنوان شرکت‌های برتر معرفی می‌شوند. این شرکت‌ها طی مراسمی با حضور وزرای مربوط، مقامات و سیاست گذاران اقتصادی و صنعتی کشور و مدیران شرکت‌های برتر ایران در “همایش شرکت‌های برتر ایران” معرفی می‌شوند.

۵۰۰ شرکت، ابتدا براساس شاخص میزان فروش (درآمد) مشخص می‌شوند. پس از آن، بر اساس مجموع ۳۳ شاخص رتبه بندی دیگر با هم مقایسه و رتبه بندی می‌شوند. هر ساله، شاخص‌های جدیدی اضافه می‌شوند که از آن جمله چهار شاخص: بهره‌وری کل، بهره وری کل عوامل، بهره‌وری نیروی انسانی و بهره‌وری سرمایه را می‌توان نام برد.

همچنین، براساس ارزیابی از روند رشد شرکت‌های برتر طی چهار سال اخیر، از بین ۱۰۰ شرکت برتر به ۱۰ شرکت به عنوان “شرکت‌های پیشرو” تندیس اهدا می‌شود. از شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع، شرکت‌های برتر صادرات‌گرا، شرکت‌های اول در گروه‌های صنعتی و شرکت‌های برتر در برخی شاخص‌ها تقدیر می‌شود.

در میان ۵۰۰ شرکت برتر نام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد با نماد "پی پاد" نیز عنوان شد که موفق به دریافت لوح تقدیر در دسته بندی شرکت‌های دارای رشد سریع شد. همچنین در این مراسم از مهندس مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد تقدیر نیز به عمل آمد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جیب پر پول
آمار‌های امیدوار کننده از پرداخت الکترونیک پاسارگاد

جیب پر پول "پی پاد"

جهش درآمدی
نگاهی به عملکرد مالی پرداخت الکترونیک پاسارگاد

جهش درآمدی "پی‌پاد" در ۲ سال گذشته

ارسال نظر