بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
امروز؛ کامیونت‌های جک بر روی تابلوی بورس کالا
تالار خودروی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۹۰ دستگاه کامیونت جک مجتمع آرین پارس موتور است.
کد خبر : ۲۶۸۲۹۷

امروز؛ کامیونت‌های جک بر روی تابلوی بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، در عرضه‌های امروز تعداد ۳۰ دستگاه کامیونت JAC کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری با قیمت پایه یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان، ۳۰ دستگاه کامیونت JAC کابین خوابدار ۸.۵ تن بدون کاربری قیمت پایه یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان و ۳۰ دستگاه کامیونت JAC کابین خوابدار ۹ تن بدون کاربری به قیمت پایه یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان روی تابلوی می‌رود.

تاریخ تحویل این کامیونت‌ها ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ و پیش پرداخت آن ۳۰ درصد است.

مدل خودرو‌ها ۱۴۰۲ بوده و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را مطابق لیست پیوست انتخاب کنند.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت فروش آرین دیزل به نشانی اینجا هستند.

هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها مربوط به بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری می‌باشند. کلیه هزینه‌های فوق صرفا بایستی توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر