بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
آغاز پذیره نویسی
مدیر بازار مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالا گفت: پذیره نویسی واحد‌های صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای نهایت نگر با نماد "ناب" از امروز سه شنبه (۲۳ اسفند) ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ در بورس کالا آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز کاری یعنی تا یکشنبه ۲۸ اسفند ادامه می‌یابد.
کد خبر : ۲۶۸۳۰۵

آغاز پذیره نویسی

به گزارش بورس نیوز، مدیر بازار مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالا گفت: پذیره نویسی واحد‌های صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای نهایت نگر با نماد "ناب" از امروز سه شنبه (۲۳ اسفند) ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ در بورس کالا آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز کاری یعنی تا یکشنبه ۲۸ اسفند ادامه می‌یابد؛ ناب به عنوان دهمین صندوق طلایی بورس کالا در کنار نماد‌های طلا، زر، عیار، گوهر، کهربا، مثقال، زرفام، نفیس و گنج قرار می‌گیرد و امکان سرمایه گذاری در حوزه شمش طلا را نیز برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.

بر این اساس، واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای نهایت نگر براساس مجوز سازمان بورس و مشخصات اعلامیه پذیره نویسی از طریق بازار صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران پذیره نویسی می‌شود.

رحمان آراسته در گفتگو با کالاخبر اظهار داشت: صندوق سرمایه گذاری طلای نهایت نگر از نوع صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر گواهی سپرده سکه طلا (ETF) بوده و هدف از تشکیل صندوق، جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران و اختصاص آن‌ها به خرید انواع اوراق بهادار مبتنی بر کالا به منظور کاهش ریسک سرمایه گذاری، بهره گیری از صرفه جویی‌های ناشی از مقیاس و تامین منافع برای سرمایه گذاران است.

وی افزود: موضوع فعالیت صندوق، سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر گواهی سپرده طلا پذیرفته شده در بورس کالای ایران است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی یلالی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
طریقه خرید نماد ناب
علی یلالی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
طریقه خرید نماد ناب
علی یلالی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
طریقه خرید نماد ناب