بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
حق بیمه صادره
بیمه دی در دوازدهمین ماه از سال ۱۴۰۱ درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۱۹۱ میلیارد تومان افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۶۸۷۷۸

حق بیمه صادره

بورس نیوز:

شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت‌نظر خود به درآمد ۴۰۹ میلیاردتومانی رسید، میزان درآمد تجمیعی که "ودی" در پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۹ هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان بود.

حق بیمه صادره

بیمه دی از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه سال ۱۴۰۱ میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با ۵۹۵ میلیارد تومان بود، این شرکت بیمه‌ای با میزان درآمدی که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره شناسایی کرد به میانگین درآمدی ۷۹۶ میلیارد تومان دست‌یافت.

روند درآمدزایی "ودی"

بیمه دی در دوازدهمین ماه از سال ۱۴۰۱ درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۱۹۱ میلیارد تومان (۸۸ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیمه‌ای در اسفندماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد، "ودی" در این دوره ۱۲۹ درصد افزایش را در پی داشت.

حق بیمه صادره

"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در اسفندماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۱۵۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۳۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای "ودی" در این دوره در بخش «مسئولیت» با مبلغ ۹۹ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۴ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌داد، "ودی" تا پایان اسفندماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۲ هزار ۲۰۲ میلیاردتومانی برسد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر