بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
در گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران؛

تداوم روند صعودی "وتوصا"

تداوم روند صعودی
عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وتوصا" مربوط به بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» با ۴۵۹ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۸۹۶۲

تداوم روند صعودی

بورس نیوز:

شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۸۹۳ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی کرد، "وتوصا" میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری که در اسفندماه از خود برجای گذاشت مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی بود.

میزان سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در اسفندماه در شرکت‌های فعال در بازار سرمایه بود و خارج از بازار سرمایه تقریباً برابر بود، بهای تمام‌شده پرتفوی بورسی "وتوصا" بالغ‌بر ۴۵۹ میلیارد تومان بود و مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۴۳۴ میلیارد تومان بود.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در پرتفوی بورسی در مقایسه با ماه گذشته بدون تغییر بوده است، ارزش بازار پرتفوی بورسی "وتوصا" در آخرین ماه از سال ۱۴۰۱ در شرکت‌های بازار سرمایه ۲ هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۳۶۳ درصدی را به همراه داشت.

تداوم روند صعودی

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وتوصا" مربوط به بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» با ۴۵۹ میلیارد تومان بود.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت» با یک هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان بود، همچنین «سرمایه‌گذاری اعتبار ایران» نیز با ۱۹۸ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را در این دوره در اختیار داشتند.

همان گونه که گفته شد بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وتوصا" در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۴۳۴ میلیارد تومان بود، بیشترین سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در این دوره مربوط به «سرمایه‌گذاری پایا تدبیر پارسا» با ۱۴۱ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «درآمد ثابت فیروزه آسیا» با ۱۳۰ میلیارد تومان بود.

"وتوصا" با سرمایه ثبت‌شده ۴۰۰ میلیاردتومانی در بهمن‌ماه، از واگذاری سهام به سود ۶ میلیاردتومانی رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران رقم زد؛

"وتوصا" در مدار صعود

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران رقم زد؛

"وتوصا" در مدار صعود

ارسال نظر