بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران رقم زد؛

"وتوصا" در مدار صعود

ارزش بازار پرتفوی بورسی "وتوصا" در یازدهمین ماه از سال جاری در شرکت‌های بازار سرمایه یک هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۶۷۵۷۷

بورس نیوز:

شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۹۱۱ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی کرد، "وتوصا" میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری که در بهمن‌ماه از خود برجای گذاشت مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی بود.

میزان سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در بهمن‌ماه در شرکت‌های فعال در بازار سرمایه بود و خارج از بازار سرمایه تقریباً برابر بود، بهای تمام‌شده پرتفوی بورسی "وتوصا" بالغ‌بر ۴۵۹ میلیارد تومان بود و مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۴۵۲ میلیارد تومان بود.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در پرتفوی بورسی در مقایسه با ماه گذشته بدون تغییر بوده است، ارزش بازار پرتفوی بورسی "وتوصا" در یازدهمین ماه از سال جاری در شرکت‌های بازار سرمایه یک هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر یک هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۲۹۵ درصدی را به همراه داشت.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وتوصا" مربوط به بخش «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با یک هزار و ۳۴۸ میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» با ۴۵۹ میلیارد تومان بود.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت» با یک هزار و ۶۳۱ میلیارد تومان بود، همچنین «سرمایه‌گذاری اعتبار ایران» نیز با ۱۸۲ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را در این دوره در اختیار داشتند.

همان گونه که گفته شد بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وتوصا" در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۴۵۲ میلیارد تومان بود، بیشترین سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در این دوره مربوط به «سرمایه‌گذاری پایا تدبیر پارسا» با ۱۴۱ میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «درآمد ثابت فیروزه آسیا» با ۱۱۷ میلیارد تومان بود.

"وتوصا" با سرمایه ثبت‌شده ۴۰۰ میلیاردتومانی در بهمن‌ماه، از واگذاری سهام به سود ۱۱ میلیاردتومانی رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران؛

"وتوصا" ترکیب هیات مدیره را تغییر داد

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۴ اردیبهشت؛

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک

ارسال نظر