بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۹
کد خبر : ۱۱۳۹۶

معاون برنامه ريزي استاندار تهران ، برنامه هاي کميسيون تنظيم بازار استان تهران را براي تامين و توزيع مناسب مايحتاج ضروري شهروندان در روزهاي پاياني سال ، همه جانبه و اميدوارکننده خواند.

وحيد کيارشي گفت: با تدارکات گسترده دستگاه هاي اجرايي عضو کميسيون تنظيم بازار و با مشارکت اصناف و اتحاديه ها مشکلي براي تامين و کنترل قيمت کالاها و خدمات و مايحتاج ضروري شهروندان در استان تهران وجود نخواهد داشت. وي با بيان اين که ذخيره سازي ميوه و مرکبات براي توزيع در ايام پايان سال انجام شده است ، افزود: نگراني در زمينه تامين سيب درختي و مرکبات بويژه پرتقال با کيفيت عالي و قيمت مناسب براي شهروندان در ايام عيد وجود نخواهد داشت.

او به وضع مناسب برداشت سيب درختي و مرکبات در استان هاي توليدکننده اين ميوه ها و بي نيازي بازار مصرف استان به واردات اين گونه محصولات اشاره کرد و گفت: براي تامين ميوه هاي باکيفيت و با قيمت مناسب ، سازمان بازرگاني استان تهران برنامه ريزي هاي خوبي انجام داده است.

معاون استاندار تهران به ذخيره سازي ديگر اقلام همچون گوشت مرغ ، گوشت قرمز، روغن نباتي ، خشکبار، حبوبات و ماهي اشاره کرد و يادآور شد: تا پايان اين هفته از سوي کميته اي متشکل از استانداري تهران ، سازمان هاي جهادکشاورزي و بازرگاني ، مجمع امور صنفي ، تعزيرات حکومتي استان ، دامپزشکي و اتحاديه مرغ تخم گذار، قيمت توافقي تخم مرغ براي عرضه به بازار مصرف مشخص مي شود.

کيارشي از برپايي 15 نمايشگاه فروش مستقيم با عنوان فروش بهاره با تلاش سازمان بازرگاني استان تهران و اصناف خبر داد و تصريح کرد: مرغ بهداشتي مورد نياز استان تهران نيز تا پايان سال خريداري شده است و به موقع وارد بازار خواهد شد. معاون استاندار تهران اجراي طرح هاي نظارتي ويژه ايام پايان سال و نوروز سال 87 را از 10 اسفند تا 15 فروردين از طرح هاي موثر در کنترل قيمت ها اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر