بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر : ۱۱۷۹۲۷
پژو کوچک‌ترین عضو خانواده خود یعنی ۱۰۸ را برای رقابت با فیات ۵۰۰C در مدل‌های هاچ بک استاندارد و کانورتیبل معرفی کرد.

به گزارش تراز، هدف اصلی پژو از طراحی این محصول استفاده روزمره از آن در شهرهاست که با وزن سبک ۸۴۰ کیلوگرمی، چابکی بیشتر و مصرف سوخت بسیار کمتری را با خود همراه کرده است. پژو برای خودروی ۱۰۸ خود سه مدل سه در و پنج در و پنج در کروکی را در نظر گرفته که مدل کروکی از سقفی پارچه‌ای متشابه خودروی DS۳ کابریو سود می‌برد که تنها سقف جمع شده و ستون‌ها سر جای خود ثابت می‌مانند.



 محدوده موتوری خودرو هم شامل دو پیشرانه ۱.۰ لیتری e-VTi با قدرتی برابر با ۶۸ اسب‌بخار (۵۱ کیلووات) و یک پیشرانه دیگر ۱.۲ لیتری PureTech VTi با قدرت ۸۲ اسب‌بخار (۶۱ کیلووات) می‌شود که هر دو با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی یا اتوماتیک سفارشی قدرت تولیدی را تبدیل و منتقل می‌کنند.

از دیگر تجهیزات خودرو هم می‌توان به مواردی همچون سیستم ترمز ABS، سیستم کمک ترمز، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمزها و ESP، صندلی‌های قابل تنظیم در حالت ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایشگر ۷ اینچی لمسی کنسول مرکزی، ۶ کیسه هوای ایمنی، فرمان الکتریکی و... اشاره کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
saeid
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
اگر بیاد تو ایران پرفروش ترین ماشین میشه.
ش
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۶
ما که کوچک و بزرگ نداریم که براحتی بتونیم سوارش شویم فقط عکسش را می بینیم ضمنا ای کاش میشد خوروسازا ن ما همین خورو را تولید میکردند و مشکل سوخت و لودگی و کمبود پارکینک و غیره در شهرهای بزرگ که امکان تردد و جا برای پارک کردن نیست بر طرف میشد