بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر : ۱۲۲۰۳۷
شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند با سرمایه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان برای هر سهم در سال مالی منتهی به 30 آذر 93 مبلغ 592 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با اطلاعیه قبلی (مبلغ 519 ریال) نزدیک به 8 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، "واتی" در دوره 3 ماهه نخست موفق به تحقق 1 درصد از بودجه (معادل 3 ریال) شده است و این در حالی است که سال مالی گذشته این شرکت دوره 3 ماهه را با تحقق 7 درصد از بودجه پیش بینی شده به پایان رسانده بود.

شرکت سرمايه گذاري صنايع شيميائي ايران نیز با سرمایه 77 میلیارد و 149 میلیون و 800 هزار تومانی برای هر سهم در سال مالی منتهی به 30 آذر 93 مبلغ 4011 ریال سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با اطلاعیه قبلی (مبلغ 4031 ریال) تغییر محسوسی نداشته است.

گفتنی است "شیران" که دوره 3 ماهه را با تحقق 27 درصد از بودجه به پایان رسانده علل عمده تغيير اقلام پيش بيني عملکرد در سال مالي 1393 نسبت به پيش بيني قبلي را به شرح زیر اعلام نموده است:

1- کاهش فروش عمدتا ناشي از حذف فروش برش هاي نفتي مي باشد. امضاء و مبادله قرارداد خريد نفت سفيد در سال 1393 با شرکت پالايش نفت اصفهان در شرف انجام است. به منظور شفافيت وضعيت حساب فروش، پيش بيني مقادير مربوط به فروش برش هاي نفتي که در بودجه اوليه سال مالي 1393 منظور شده بود، در اين گزارش محاسبه نگرديده است.

2- افزايش درآمد حاصل از سرمايه گذاري ها عمدتا ناشي از افزايش سود سپرده هاي بانکي و پيش بيني درآمد ناشي از فروش سرمايه گذاري در سهام شرکت ها مي باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر