بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
در پی عرضه تازه واردی دیگر در بورس

"شسپا" 1750 تومان قیمت خورد

با اعلام پیغام ناظر بازار تعداد 105 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت نفت سپاهان طی معاملات روز جاری در بازار دوم بورس عرضه شد.
کد خبر : ۱۲۴۳۵۱
با اعلام پیغام ناظر بازار تعداد 105 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت نفت سپاهان طی معاملات روز جاری در بازار دوم بورس عرضه شد و در نهایت هر سهم "شسپا" 17 هزار و 500 ریال قیمت خورد.

براساس گزارش بورس نیوز، حدود 10 درصد از سهام شرکت نفت سپاهان با سرمایه 105 میلیارد تومانی در حالی طی روز جاری در بازار دوم بورس عرضه شد که سرمایه گذاران و معامله گران پس از کشف قیمت 17 هزار و 500 ریالی برای هر سهم "شسپا" و با توجه به سود برآوردی سه هزار و 398 ریالی برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 93 نسبت پی بر ای 5.1 واحدی را برای این سهم برگزیدند.

علاوه بر این، معامله 85 میلیون سهم شرکت مذکور در حالی ارزش معاملاتی یک هزار و 478 میلیارد ریالی را در بازار سهام رقم زد که معامله تعداد سهام باقی مانده یعنی 20 میلیون سهم توسط معامله گران برخط انجام می شود که زمان آن متعاقباً از طریق پیغام ناظر بازار اعلام می شود.

در پایان این گزارش می افزاید، این شرکت تولیدکننده روغن صنعتی طی عملکرد سال مالی گذشته سود 337 تومانی را محقق کرده که این میزان با رشد 204 درصدی نسبت به سال قبل از آن همراه شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر