بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر : ۱۲۹۹۰۸
در کنتور سازی ایران هیچ خبری جدیدی نیست و هیچ گونه بارگیری جدیدی دیده نمی شود.در عین حال مساعده خردادماه کارگران به تازگی پرداخت شده است.

برخی کارگران شرکت کنتور سازی ایراندر گفتگو باخبرنگار میدانیاکوبورسگفته اند:کارخانه کنتور سازی ایران در حال حاضر با توقف تولید مواجه شده است.

یکی از این کارگران که عدم نشر نام خود را شرط مصاحبه با خبرنگار ما اعلام کرده با بیان اینکه هم اکنون کارگران این شرکت در تعطیلات تابستانی به سر می برند،می گوید:تمام وعده های مدیریت این شرکت در مجمع اخیر سهامداران توخالی و واقعیت ندارد.شرکت در حال حاضر هیچ سفارشی برای صادرات نداشته و برای پرداخت حقوق و دستمزد ماهیانه کاترگران با مشکل مواجه است بطوریکه "مساعده " خرداد ماه کارگران به تازگی در هفته گذشته واریز شده است.

یک مقام مطلع در شرکت کنتور سازی ایران نیز با تایید عدم بارگیری جدید انواع کنتور برای صادرات یا فروش داخلی از این شرکت عنوان کرد که شرکت در انتظار ترخیص تعدادی کیت الکترونیکی وارداتی از گمرک است که در صورت دستیابی به آنها شرکت کنتور سازی تا آخر سال 93 یک میلیون دستگاه کنتور برای فروش خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
پس چرا حقوقي داشت تو مثبت خريد ميكرد و رنج ميزد نكنه ميخايد حقيقي بيچاره خالي كنه و خودتون جمع كنيد بعدش پايين گزارش ميگين با ترخيص كيت يك ميليون كنتور ساخته ميشه دم خروس زد بيرون پس پول بابت كيت به كشور صادر كننده داده شد و تا گمرك آمده