بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸
مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری مسکن عنوان کرد:

زمان عرضه اولیه/"ثرود" و اهم پروژه های در دست اجرای آن

شرکت سرمایه گذاری مسکن در حالی از آمادگی عرضه 10 درصد از سهام شرکت زیرمجموعه خود یعنی سرمایه گذاری مسکن زاینده رود برخوردار است که این امر پس از درج آگهی عرضه بر سایت شرکت فرابورس طی دوشنبه هفته جاری اجرایی می شود.
کد خبر : ۱۳۱۳۷۳
نویسنده :
جمشیدی
شرکت سرمایه گذاری مسکن در حالی از آمادگی عرضه 10 درصد از سهام شرکت زیرمجموعه خود یعنی سرمایه گذاری مسکن زاینده رود برخوردار است که این امر پس از درج آگهی عرضه بر سایت شرکت فرابورس طی دوشنبه هفته جاری اجرایی می شود.

مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری مسکن با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: با توجه به پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان طی شنبه هفته جاری، زمان عرضه اولیه 10 درصد از سهام "ثرود" به دوشنبه همان هفته به تعویق افتاد. چراکه شرکت سرمایه گذاری مسکن نیز در پذیره نویسی صندوق مذکور مشارکت می کند.

میرفندرسکی افزود: با توجه به وضعیت مناسب سودآوری شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و پیشرفت مناسب اجرای پروژه های در دست اجرای آن و در مقابل آن شرایط نامناسب حاکم بر وضعیت بازار سرمایه عرضه اولیه "ثرود" تنها جهت اجرای تعهدات و وعده های داده شده به سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه "ثمسکن" انجام می پذیرد و براساس جلسات برگزار شده با سهامداران عمده شرکت، برنامه هایی برای حمایت از سهامداران حقیقی در نظر خواهیم گرفت.

وی در خصوص وضعیت شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود بیان کرد: این مجموعه در سه استان اصفهان، یزد و نیز چهارمحال بختیاری فعالیت می کند و پروژه های در دست اجرای خود را برخلاف اغلب مجموعه های هم گروه بدون تهاتر به فروش می رساند که این امر یکی از مزیت های این مجموعه در روش شناسایی سود به شمار می رود.

مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری مسکن به اهم پروژه های در دست اجرای "ثرود" اشاره کرد و گفت: پروژه های تجاری اداری شریعتی، پردیس و پروژه های مسکونی مطهری، سرو و گلستان از جمله طرح های در حال ساخت استان اصفهان هستند و پروژه های تجاری اداری شریعتی و مسکونی گلستان و سرو مراحل پایانی ساخت را سپری می کنند و با توجه به موقعیت جغرافیایی آنها از متقاضیان زیادی برخوردارند.

میرفندرسکی به پروژه صفاییه یزد اشاره کرد و گفت: اگرچه این پروژه در حال حاضر کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما تاکنون مراحل پیش فروش واحدهای آن مناسب پیش رفته است.

علاوه بر آن، پروژه باران واقع در استان چهارمحال و بختیاری در حال ساخت می باشد و از جمله سایر پروژه های در دست اجرای "ثرود" به شمار می رود.

وی افزود: پروژه های جدیدی نیز در دست بررسی و طراحی است که به طور قطع پس از تکمیل و فروش پروژه های در دست اجرا به مرحله اجرا خواهند رسید.

مدیر سرمایه گذاری "ثمسکن" در خاتمه با اشاره به وضعیت سودآوری شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود تصریح کرد: این مجموعه با توجه به روند مناسب اجرای پروژه های در دست اجرای آن به طور قطع به سود برآوردی سال مالی جاری خود دست می یابد و برآوردها و برنامه های آن محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر