بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
مدیر سرمایه گذاری آوای آگاه عنوان کرد:

رد انگلیسی در بازار سرمایه

دیپلماسی تأثیرگذار کشورمان نقش بسیار مهمی را در تصمیمات اخیر وزارت خزانه داری انگلیس مبنی بر لغو برخی از تحریم ها علیه ایران و آزادسازی پول های بلوک شده از محل صندوق بازرگانی سورینت، نفتکش های ایرانی، بانک سینا و همچنین آزادسازی تحریم ها علیه بابک زنجانی را ایفا کرده است که در آینده نزدیک نتایج این دستاوردها در بازار سرمایه نمایانگر خواهد شد.
کد خبر : ۱۳۵۳۶۳
نویسنده :
محمدآموخته
قیمت سهم های موجود در بازار سرمایه بسیار ارزنده و جذاب می باشد و شرایط اقتصادی کشور نیز نشان از گام های دولت در مسیرهای مهم اقتصادی و همچنین آینده ای روشن برای بازار سرمایه دارد.

در همین راستا، مدیر سرمایه گذاری آوای آگاه در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: در یک ماه اخیر هیچگونه تغییر بنیادی در روند بازار سرمایه ایجاد نشده است و فعالان بازار سرمایه همچنان منتظر نتایج مذاکرات هسته ای گروه 1+5 و همچنین تعیین میزان نرخ سود سپرده بانک ها می باشند.

مهدی طحانی در ادامه افزود: در حال حاضر قیمت سهام شرکت های موجود در بازار سرمایه بسیار ارزنده و جذاب می باشد و شرایط اقتصادی کشور نیز نشان از گام های دولت در مسیرهای مهم فعالیت های اقتصادی دارد و سهامداران بایستی در شرایط کنونی اقدام به خرید نموده و نسبت به آینده سهام خود صبور و امیدوار باشند.

این مدیر سرمایه گذاری با اشاره به نقش مهم دیپلماسی کشور در آینده بازار سرمایه ایران گفت: دیپلماسی تأثیرگذار کشورمان نقش بسیار مهمی را  تصمیمات اخیر وزارت خزانه داری انگلیس مبنی بر لغو برخی از تحریم ها علیه ایران و آزادسازی پول های بلوک شده از محل صندوق بازرگانی سورینت، نفتکش های ایرانی، بانک سینا و همچنین آزادسازی تحریم ها علیه بابک زنجانی را ایفا کرده است که در آینده نزدیک نتایج این دستاوردها در بازار سرمایه نمایانگر خواهد شد.

مهدی طحانی در خصوص کاهش جهانی قیمت نفت و نگرانی های موجود مبنی بر تأثیر این کاهش قیمت ها در بازار سرمایه افزود: با بررسی های به عمل آمده با توجه به آغاز فصل سرما قیمت نفت حدود 90 دلار در هر بشکه پیش بینی شده است و برنامه ریزی های لازم در خصوص درآمدهای ناشی از فروش نفت در دستورکار کشورهای تولیدکننده نفت و گاز قرار گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد، از بین رفتن انگیزه اقتصادی میان سرمایه داران منجر به کاهش حجم معاملات ثبت شده در بازار سرمایه می باشد و سهامداران با توجه به بسته حمایتی دولت مبنی بر خروج از رکود تورمی، همچنان منتظر وضعیت آتی بازار سرمایه می باشند.

مدیر سرمایه گذاری و مشاوره آوای آگاه در پایان با اشاره به گزارشات 6 ماهه شرکت های بورس گفت: در سال 94 با کاهش تحریم ها علیه ایران، شرکت های پتروشیمی از شرایط مطلوب تری نسبت به سایر صنعت های فعال در بازار سرمایه برخوردار می گردند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
وزیر نفت گفته بابک زنجانی پول را غیب کرده است نه اینکه به خاطر تحریم نمی تواند برگرداند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
ا فرادی که این همه میدان دادند و اموا ل ملت را در اختیارش قراردادند بایدمحا کمه و مجا زات گر دند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
خیال همه را راحت کنم اوباما به نتانیاهو کفته هیچ توافق هسته ای با ایران منعقد نخواخد شد ریزش شدید لورس در اینده نزدیک