بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
ریزش ساختمان شعبه بانک در سمنان چهار مجروح بر جا گذاشت.
کد خبر : ۱۳۶۳۲۹
ایسنا نوشت: فروریختن دیوار یکی از بانک‌های خیابان امام (ره) شهر سمنان منجر به مجروح شدن چهار نفر شد.

گودبردار در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های سمنان باعث فروریختن دیوار برخی ساختمان‌ها و دیوارهای این منطقه و از جمله یک بانک شد.

خیابان امام، در یکی از قدیمی‌ترین محلات سمنان و در بافت فرسوده این شهر واقع شده است. مجروحان به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

ایرنا نوشت: گودبرداری غیر اصولی در سمنان موجب ریزش بخشهایی از شعبه یک بانک در سمنان شد و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

این حادثه حوالی ساعت ۹ صبح امروز شنبه در خیابان امام خمینی سمنان رخ داد و بر اثر آن بخشی از ساختمان شعبه بانک واقع شده در کنار یک پروژه در دست ساخت ریزش کرد و بر اثر آن یک نفر زن و سه نفر مرد که از مراجعین و کارکنان بانک مذکور بودند مصدوم شدند.

بدنبال وقوع این حادثه نیروهای امدادی اعم از آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شدند و حسن شکرالهی، مدیرعامل هلال احمر سمنان گفت: با تلاش امدادگران مجروحین این حادثه بلافاصله خارج و به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان نیز گفت: این حادثه چهار مجروح داشت که حال مجروحین خوب است.

احمد طاهری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

مشاهدات خبرنگار ایرنا حاکی است که نیروهای امدادی هم اکنون در حال انجام اقدامات لازم در محل هستند و استاندار سمنان نیز با حضور در محل در جریان این حادثه قرار گرفت و عملکرد نیروهای امدادی را بررسی کرد.

شکرالهی مدیرعامل آتش نشانی سمنان نیز گفت: سه تیم عملیاتی در این حادثه به محل اعزام شدند و نیروهای این سازمان که متشکل از ایستگاه دو ، چهار و مرکزی بودند سه نفر را از زیر آوار خارج کردند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر