بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
با پیگیری های خبرنگار بورس نیوز مشخص شد:

تعدیل منفی سود در دو شرکت گروه محصولات شیمیایی

روز گذشته نماد معاملاتی دو شرکت دوده صنعتی پارس و همچنین شرکت کربن ایران از گروه محصولات شیمیایی بازار سهام به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد.
کد خبر : ۱۳۶۶۳۲
نویسنده :
محمدآموخته
روز گذشته نماد معاملاتی دو شرکت دوده صنعتی پارس و همچنین شرکت کربن ایران از گروه محصولات شیمیایی بازار سهام به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد.

به گزارش بورس نیوز، روز گذشته آغاز معاملات روزانه بازار سهام همراه با توقف تعدادی از نماد شرکت های بورسی از جمله "شدوص" و "شکربن" مواجه بود.

این گزارش می افزاید، در معاملات روز گذشته نماد شرکت دوده صنعتی پارس با حجم معاملاتی 183 هزار و 755 سهم با قیمت پایانی 4 هزار و 327 ریال و همچنین شرکت شکربن ایران نیز با حجم معاملاتی یک میلیون و 51 هزار سهم با قیمت پایانی 3 هزار و 409 ریال متوقف گردیدند.

براساس پیگیری های خبرنگار بورس نیوز، نماد دو شرکت "شدوص" و "شکربن" در راستای اعلام تعدیل منفی سود متوقف شده اند و به احتمال زیاد با توجه به ارایه صورت مالی خود به سازمان بورس در هفته آینده به طور مجدد بازگشایی خواهند شد.

شایان ذکر است، شرکت دوده صنعتی پارس، سود پیش بینی شده خود در سال مالی 93 را 312 ریال اعلام کرده است که در گزارش عملکرد 3 ماهه اول سال جاری 74 ریال از سود اعلامی خود را پوشش داده است و همچنین شرکت کربن ایران نیز سود سال مالی 93 خود را 393 ریال پیش بینی کرده است که در عملکرد 3 ماهه اول سال جاری تنها 13 ریال از سود خود را پوشش داده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
بسمه تعالي
اين موضوع اصلا جاي تعجب نداره
چون من هم قبل از بسته شدن سهامدار اين شركت شدم.!!!
اصلا بحث منفي نگري نيست
چون هر سهمي رو چه با نظر دوستان و اساتيد امر و چه با نظر شخصي مي خرم انتهاش يا تعديل منفي ميده يا سهم در منفي معامله ميشه.
اينم از بخت خوب و خوش منه ديگه كاريش نميشه كرد.!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
نگران نباش اين سهم بسيار ارزندست
اگه منفي هم باشه از محل زير گروهاشه كه خيلي تاثر نداره به محض باز شدن جبران مي كنه.