بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
در پی عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت قاسم ایران در فرابورس طی چهارشنبه هفته جاری، نشست خبری طی صبح امروز با حضور مدیر عامل "قاسم"، مدیر عامل شرکت صنعتی مینو و برخی از مقامات مسئول در این مجموعه و با همراهی اصحاب رسانه طی در محل استقرار شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۸۱۲۹
نویسنده :
جمشیدی
در پی عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت قاسم ایران در فرابورس طی چهارشنبه هفته جاری، نشست خبری طی صبح امروز با حضور مدیر عامل "قاسم"، مدیر عامل شرکت خودکفایی آزادگان و برخی از مقامات مسئول در این مجموعه و با همراهی اصحاب رسانه طی در محل استقرار شرکت برگزار شد.

تشریح وضعیت عملیاتی "قاسم"

براساس گزارش خبرنگار اعزامی بورس نیوز، مدیر عامل شرکت قاسم ایران به تشریح وضعیت این مجموعه پرداخت و ابراز داشت: شرکت قاسم ایران در عرضه توزیع و پخش محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند و دارای 26 شعبه در سراسر کشور است.

محمد مدرس نیا افزود: این مجموعه با برخورداری از 288 هزار مترمربع انبارهای نگهداری کالا، در 21 استان کشور انبار و ناوگان در اختیار دارد و تقاضای 92 هزار مشتری را توسط 400 دستگاه کامیون و کامیونت در اختیار خود پوشش می دهد.

حمایت از سهام "قاسم" همچون سایر زیرمجموعه ها توسط سهامدار عمده

مدیر عامل شرکت خودکفایی آزادگان نیز در ادامه افزود: تقسیم منافع حاصل از عرضه سهام شرکت قاسم ایران در بازار سرمایه میان سهامداران خرد و حقوقی یکی از اصلی ترین اهداف مدیران و متولیان این مجموعه است و همواره همچون روند قیمتی سهام سایر زیرمجموعه ها همچون "غپینو" و "غصینو" تمام تلاش و همت خود را جهت حمایت از سهامداران حقیقی و جلوگیری از متضرر شدن آنها بکار خواهیم برد.

برنامه های هلدینگ جهت عرضه سایر زیرمجموعه ها در فرابورس

فرهاد رمضان در خاتمه به برنامه های هلدینگ مینو جهت ورود سایر زیرمجموعه ها به بورس و فرابورس اشاره کرد و گفت: عرضه سهام شرکت های دارویی مینو و شوکو پارس در فرابورس یکی از مهمترین برنامه های آتی این مجموعه است که انتظار می رود در پی فراهم شدن مقدمات انجام این کار، سهام دو مجموعه مذکور تا پایان آذر ماه امسال پا به فرابورس گذارند.

علاوه بر این، شرکت خودکفایی آزادگان نیز با رعایت الزامات و مقررات سازمان بورس با سرمایه 15 میلیارد تومانی تا پایان امسال در فرابورس عرضه می گردد و همچنین شرکت قند خرما با سرمایه 10 میلیارد تومانی و مجموعه صادراتی پرس سوییس با سرمایه پنج میلیارد تومانی طی سال آینده در فرابورس عرضه می شوند.

در پایان این گزارش می افزاید، خبرهای مربوط به نشست روز جاری شرکت قاسم ایران طی خبرهای بعدی منتشر خواهد شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
در صورت امکان ارزش داراییها و قیمت احتمالی عرضه اولیه سهم قاسم را بررسی نمایید با تشکر از سایت وزین بورس نیوز