بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

حضور ماموران ناجا اسب سوار در استادیوم !!!

کد خبر : ۱۳۹۲۳۷
در دربی 79 که با برتری 2-1 پرسپولیس همراه بود، ماموران سوارکار نیروی انتظامی با اسب‌های خود برای برقراری امنیت بیشتر عازم ورزشگاه شدند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
ادم یاد امریکا کی افته
رابینسون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
از موتور باز بهتره.مثل اینکه توافق با 5+1 قطعی شده چون شبیه پلیس آمریکا شدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
عجب فیلمیه این نیروی انتظامی
سردار احتمالا آخرین سفرش به نیویورک بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
شتر سوار هم دارن؟
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
اخه مگه سیرکه که برن رو اسب وایسن