بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز که با همکاری کارگزاری سامان برگزار شد. با توجه به محدودیت ظرفیت سالن برگزاری نشست، از کلیه اعضای باشگاه تقاضا می شود تا حضور قطعی خود را از طریق لینک زیر اعلام نمایند.
کد خبر : ۱۳۹۸۸۱
نویسنده :
کیوان فر
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز که با همکاری کارگزاری سامان برگزار شد تحلیل بنیادی سه سهام "کفرا"، "کماسه" و "شگل" به اعضای حاضر در جلسه ارایه گردید که فایل PDF تحلیل های ارایه شده به آدرس ایمیل اعضا ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، نشست هفته آتی نیز به صنعت سرب و روی اختصاص دارد تا با همکاری کارگزاری ساوآفرین وضعیت بنیادین دو نماد "زنگان" و "فاسمین" مورد موشکافی و تحلیل قرار گیرد.

برهمین اساس، با توجه به محدودیت ظرفیت سالن برگزاری نشست، از کلیه اعضای باشگاه تقاضا می شود تا حضور قطعی خود را از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/31


لازم به ذکر است آن دسته از فعالان بازار سرمایه که تمایل به حضور در نشست های تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه به مبلغ 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه 93.9.18 ساعت 15 تا 17

مکان برگزاری:

تهران میدان آرژانتین نبش بیهقی ساختمان شماره 1 واحد 15

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن زمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
لطفا کروی راهم اضافه کنید