بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
مستطيل شيشه اي تالار

برنامه "پایش" برای یک شب چند؟!

لطفاً اگر دفعه بعد قصد پایش بورس را کردید قبلش هزینه آن را بفرمایید تا ما هم همانند کارآفرینان در قالب یک رپرتاژ حرف هایی بزنیم که دردی دوا کند. جناب تهیه کننده، بی تعارف بفرمایید "برنامه پایش برای یک شب چند؟!"
کد خبر : ۱۴۱۴۵۳
نویسنده :
آموخته
با اتمام ساعات معاملات روز دوشنبه 93.10.08 شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با 130 واحد افت به رقم 51245 واحد رسيد. همین وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت 513 واحد کاهش عدد 135862 واحد را تجربه كرد. شاخص كل بورس نيز در روز جاري با 201 واحد افت به رقم 69424 واحد رسيد.

همچنین در این روز "کچاد" با 12 واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل "فارس" با 37 واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با 7 واحد افت به رقم 794 واحد رسید.

در این شرایط امروز "وگردش" با 7 واحد رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر مثبت را برجا گذاشت و در مقابل "میدکو" با 3 واحد کاهش آن، بیشترین تأثیر منفی را بر این نماگر در پی داشت.

گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم 2655 میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 2094 میلیارد ریال رسید.

شاخص کل بورس در سومین روز از معاملات هفته جاری بازهم راهی را رفت که اهالی تالار انتظارش را داشتند، خدا را شکر روزهایی که در آن به سر می بریم جزء معدود زمان هایی است که پیش بینی اهالی تالار در حال درست از آب درآمدن است. با توجه به اینکه روزهای مثبت به سهامداران وفا نکرد در عوض روزهای منفی در حالی جبران است.

بنابر گزارش بورس نیوز، در معاملات روز جاری شاخص کل بورس با افتی 201 واحدی از نیمه مدار 69 هزار واحدی نیز پایین تر آمد که در این راه سهام شرکت های "فارس"، "ونوین"، "وبصادر"، "خودرو" و "فملی" بیشترین تأثیر را بر عقبگرد شاخص داشتند.

مهمترین خبر امروز که بی ارتباط با بازار سرمایه هم نیست تهدید بانک ها به جرایم و مالیات سنگین در صورت عدم واگذاری بنگاه هایشان طی سه سال است.

براین اساس طبق آخرین آمارها هم اکنون بانک صادرات 20 شرکت، ملت 35 شرکت و تجارت 20 شرکت را در اختیار دارند که اغلب آنها جزء شرکت های فعال در بازار سرمایه می باشند. حال با توجه به اینکه این شرکت ها باید از طریق بورس واگذار شوند تنها یک سوال باقی می ماند، آیا خریداری برای شرکت های زیر مجموعه بانک ها با توجه به شرایط یکسال اخیر بورس وجود دارد یا از این پس بانک ها را باید عامل مهم دیگر در نمک پاشیدن بر زخم بورس دانست؟

جالب است که اقدامات و فعالیت های اقتصادی دولت یازدهم مبنایی علمی دارد که در اقتصاد غیر منطقی و مریض احوال کشورمان قرار است تحول ایجاد کند. اینگونه اقدامات مثال آدمی است که هردو پایش شکسته و در آتل است آنگاه پزشک تجویز ورزش فوتبال را برای آن می کند.

واقعاً مسئولین محترم اقتصادی خبر از شرایط حال حاضر بورس ندارند یا قرار است برای بانک ها بازاری جداگانه به جهت فروش شرکت های زیرمجموعه ایجاد کنند؟

اصلاً می توان در بازاری که ارزش معاملاتش در بهترین حالت روزی 180 تا 200 میلیادر تومان می شود چنین حجم سنگینی برای واگذاری عرضه کرد؟

به جرأت می توان گفت که این موضوع نشدنی است و قطعاً پس از سه سال علاوه بر بازار سرمایه ای مریض و درمانده به گروهی درمانده تر به نام بانک برخواهیم خورد که علاوه بر مشکلات خود حالا با چالش جدیدتری به نام جریمه و مالیات سنگین ناشی از بنگاهداری در حال دست و پنجه نرم کردن است. خواهشاًاگر برنامه ای برای رونق بورس ندارین لااقل به رکود آن دامن نزنید.

از سویی دیگر باخبر شدیم که کنگره جدید آمریکا قصد دارد لایحه ای را به تصویب برساند که بتوان در آن تحریم های جدید علیه ایران تحمیل کرد که غیر قابل وتو باشد. این یعنی آغاز دردسرهای جدید خارجی با آمریکا پس از اتمام تعطیلات سال نو میلادی، به عبارت ساده تر یعنی اهالی تالار چندان به امید مذاکرات نباشند و به دنبال بهانه ای دیگر برای ماندن در بازار سرمایه بگردند.

امروز اغلب سهام شرکت های فعال در گروه های مختلف بورسی با نوسانات منفی همراه بودند که پس از روند متعادل صعودی روز گذشته نشان از تداوم روند نوسان گیری یک روزه سهامداران دارد که همچنان بر ابهامات موجود در بورس و بی اعتمادی به وجود آمده تأکید دارد.

اهالی تالار واقعاً دیگه از شرایط حال حاضر بورس خسته شده اند، سرخوردگی از حضور در مهمترین بازار تأثیرگذار در چرخه اقتصادی موضوعی است که دود آن امروز به چشم سهامداران می رود و فردایی نه چندان دور در چشم اقتصاد این کشور وارد خواهد شد.

یک نکته صرفاً جهت اطلاع

احتمالاً برنامه پایش دیشب با موضوع بورس را دیده اید، یعنی کارشناسی تر از این برنامه من یکی تا حالا ندیده بودیم. دیشب حس حضور در کلاس رفع اشکال مجازی را داشتیم. واقعاً تهیه کننده این برنامه چه فکری راجع به سهامداران بورس کرده؟ خیلی جالبه که سهم بازار سرمایه این کشور در برنامه پایش پاسخ به 5 سوال در 30 دقیقه بود بعد سهم رپرتاژ آگهی کارآفرین برتر یک ساعت و 30 دقیقه بود. خب برادر به جای کشاندن کارشناستان با آن سن و سال تا آنجا این 5 تا سوال رو تلفنی می پرسیدی که لااقل این 30 دقیقه را هم به کارآفرین برتر اضافه می کردی که پول بیشتری بگیری.

واقعاً شما فکر کردید سهامدار مسخره شماست؟ برادر من اگر اطلاع نداری باید خدمتتان عرض کنیم شما نه تنها دیشب مشکلی حل نکردی بلکه خاطرات سهامداران را یادآوری کردی. این پایش دیشب شما از بورس را نیروی خدماتی تالار حافظ که ماهی دو بار برای تمیز کردن شیشه ها می آید هم مطلع است.

لطفاً منتی بر سر بازار سرمایه و اهالی آن نداشته باشید چون نه تنها کاری نکردید بلکه بورس و فعالان آن را هم به سخره گرفتید.

فقط یه خواهش، لطفاً اگر دفعه بعد قصد پایش بورس را کردید قبلش هزینه آن را بفرمایید تا ما هم همانند کارآفرینان در قالب یک رپرتاژ حرف هایی بزنیم که دردی دوا کند. جناب تهیه کننده، بی تعارف بفرمایید "برنامه پایش برای یک شب چند؟!"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
بورس نیوز دمت گرم خوب حالشونو گرفتی واقعا فکر کردن ما مثل خودشون مسخره هستیم
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
نان گران شد
نارنگی گران شد
بنزین گران شد
شکر گران شد
خودرو گران شد
لبنیات گران شد
دلار گران شد

سهام ارزان شد
تورم کم شد
علی
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
اینا گرون شدن که بورس اومد پایین. اینا یعنی عدم ثبات در اقتصاد. بورسم دمش به ثبات اقتصادی وا بسته هستش. شما اصلا از اقتصاد چیزی می دونید؟
ماهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
احسنت.
واقعا بورس مظلوم واقع شده.در حالی که p/e برخی از سهام مثل ساختمانی ها به 2.2 کاهش پیدا کرده اما همچنان سقوط میکنند.
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
ظاهرا شما بورس جای دیگری رو با بورس تهران اشتبا گرفتی کدوم سهم p/e 2.2 دارد؟؟؟ دوست عزیز اگه قرار خبر بدی حداقل درست خبر بده
شیرین
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
واقعا حرف دل مارو زدید.مثلا سهم غدیری که ما به امیدp/e 2.4 خریدیم الان داغونه.خدا به آخر و عاقبت ما بورسیا رحم کنه. شما هم که اطلاعات نداری اصلا راجع به بورس حرف نزن
ماهان
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
دوستان به جای توهین برید تو سایت بورس و p/e آ س پ رو ببینید که 2.2 شده و سریع گرد وخاک نکنید
عطا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
مرتضی حیدری رو دوس داشتم اما تا وقتی که با رییس جمهور سابق به مصاحبه نشست. از اینکه اون آدم حراف و پرسشگر تبدیل به یه آدم منفعل شده بود ناراحت بودم. اما با خودم گفتم به هرحال معذوریت هایی داشته. اما بعد از تولید برنامه های مناظره و پایش که تقریبا مشتری پروپاقرصشون هستم مدتی هست که هرچی تالاش میکنم بفهمم خروجی این برنامه ها چه دردی ازما دوا میکنه والا متوجه نشدم.
مناظره که تبدیل شده به برنامه ای که یه عده میان مودبانه و گاهی هم بی ادبانه به هم میپرن و وسط دعواشون آقای مجری میاد به علت اتمام وقت مباحث رو کات میکنه.
پایش هم برنامه ای شده که اعداد و ارقام ارائه شده از هر نهادی رو با لحن تمسخرآمیز مثلا به چالش میکشن و بعدش هم باید بشینیم و احوالات کار آفرینان موفق رو که با یه روایت کلیشه ای و مشمئز کننده نهیه شده رو نگاه کنیم.
برنامه دیشب هم که هیچی دیگه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
اقای فطانت اقای طیب نیا کجاید هیچ خبری هیچ صدای ازتون نیست چرا فکری به حال چند میلیون سهامدار نمیکنید مگه ما اقلیت هستیم مگه ما خس و خاشاکیم مگه ما اختلاس کردیم ما عرق ریختیم ما نون حلال در اوردیم ما از دهن زن و بچه بریدیم تو همین بازاری که شما تبلیغ کردین سرمایه گذاری کردیم ولی شما دارید تیشه به ریشه ما میزنید زندگی چند میلیون ادم به اتیش کشیده شده داره از هم میباشه تا کی صبر تا کی تحمل شرمنده عالمو ادم شدیم لعنت به این حماقت ما
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
عزیز بی خودی صداشون نزن اونا درگیر پیدا کردن راه حلی برا خروج از تولید داخلی ومصرف اجناس خارجی هستند.
ناشناس
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
اتش بگیر تا که بدانی چه میکشم... احساس سوختن به تماشا نمیشود ...
شیرین
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
غصه نخورین. اگرماضرر کردیم اشتباه خودمون بود که به حرف آقایان اعتماد کردیم. ولی اونها چطور میتونن جواب خدا رو بدن که حق الناس گردنشونه
جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
دیشب به قدری از برنامه پایش ناراحت شدم که دوست داشتم زنگ بزنم به روابط عمومی شبکه 1 و بگن بس کنید این خیمه شب بازی ها رو به خدا دیگه دارم سکته میکنم دیگه نفسی باقی نمونده جوانی بیکار تنها راه درامد بنده همین بورس بودش که به این روز افتاده نه کاری نه پولی نه امیدی دیگه نفس کشیدن هم حروم من شده اونوقت میگن تشکیل خانواده بده من از عهده خودمم به زور بر میام چرا یک نفر دیگرو بدبخت کنم فقط امید الکی میدن همین رو بلدن بورس نیوز تو هم نتونستی داد ما رو به گوش کسی برسونی
حسن روحانی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
صبر کن همه چیز را درست میکنیم
صببببببببببببر داشته باش

دولت قبل اینقدر شخم زده مملکت را که یه 50 سالی باید کار بشه اونمعایا درست بشه یا نه !!!!
والا بقرعان
عجب ملت عجولی هستیداااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
احسنت ...حلالت باشه شیر پاک.....نگارنده بخدا عین حقیقت رو گفتی....یک کار آفرین 90 دقیقه.......9میلیون سهامدار 20 دقیقه ارزش دارند......
جلال
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
یه شماره حساب میدادن پول براشون واریز میکردیم این برنامه پایش مسخره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
خسته شدم بخدا
کاش بشه از این مملکت رفت
بخداما داریم خودمون تو این مملکت پیر می کنیم هیچی عایدمون نمیشه نه خوشی می بینیم نه یک کلمه حرف حساب که بهش عمل بشه من که در اولین فرصت باروبنه جمع میکنم از این بلاد می روم ترکیه تو رستوران کار میکنم بهتر از این بلاده
ایلیا
ROMANIA
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
دمت گرم به خاطر اون جسارتت
ژاندارک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
اون شب یکی مثل دادکان را می خواست که
بی حیثیتشون بکنه . ویدیوش را با واتس اپ واسم فرستادن جیگرم خنک شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
خستگی همه مردم ناشی از توهمات دولت است تورم به گفته خودشون داره میاد پائین (اعلام میکنند تورم آذر ماه17 و خورده ای درصد) در صورتی که نون گرون شد اما کیفیتش اومد پائین خدمات دهی به شکلی دیگه هر جا سر میزنی طرف حسابت به یک شکلی دنبال کلاه گذاشتند سر طرف مقابلع خلاصه هر کسی به فکر این است که خودش رو بکشه بالا به رقم اینکه بقیه رو زیر دست و پاش له کنه که اونم ناشی از عدم اطمینانی است که این دولت در دل ملت کاشته فقط خدا برسه به داد این مردم مظلوم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
دوستان بهتره برید تو سایت پایش ................من نمیدونم مردم رو چقدر میخوان گاگل حساب کنن.یارو اومد گفت : بورس بد شده..................همین............این شد پایش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
سوم دیماه زمان تسویه اوراق اختیارفروش تبعی کچادبود هنوز چیزی بابت باصطلاح بیمه سهام به حساب سهامدار نیومده نکنه اینم .......لطفا منعکس کنید مسوولان بورس پاسخ بدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
آفرین بورس نیوز. آفرین.
راست میگه. تو این کشور که همه چی پولی هست. برنامه پایش شبی چند داداش؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
مرسی بورس نیوز عزیز
راستی قرار بود جلسه ای میان فتانت و وزیر اقتصاد این هفته جهت حمایت از بازار تشکیل بشه چی شد؟
دوستان بدون توافق بازار بالائی ندارد و بس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
حالا میان فردا بازار را مثبت میکنن که یه خورده صدا ها را بخوابونن ، لعنت بر بازاری که یک روز رونق گرفتنش برابر است با تاوان دادن در منفی فرداش ...بابا اگر کاری از دستتون بر نمیاد رک و پوس کنده بگید مردم برن یه خاکی بر سرشون بگیرن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
مرحبا بورس نیوز . این برنامه پایش باید بره اسمش را بزاره کلی گوئی مسائل اقتصادی.. من دیشب 100 تا مسیج دادم در مورد پالایشی ها صحبت کنید بابا اینا اصلا نمیدونند بورس چیه
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
بورس نیوز عزیز سپاسگذارم.متن جالبی بود
زینال بندری 2
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
فقط اعدام ولاغیر من حرفی برای گفتن ندارم
یعقوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
به نظرم بورس حالا حالاها تحول مثبت خاصی رو تجربه نمیکنه بهترین کار پرهیز از رفتارای هیجانیه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
خسته گیم رو در بردید دمتون گرم و سرتون خوش
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
بک سیاه بازی بود که فقط صدا مرتضی احمدی خدا بیامرز را کم داشت . اقلا یکم می خندیدیم به حال و روزمون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
این وضعیت امروز نتیجه برنامه پایش وصحبت ها هست که اینطور در رسانی ملی بدی پالایشی ها را میگوید چون میخواهد موقع بازشدن شبندر ؛پالایشگاهها را درو کنند
رحیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
با سلام وخسته نباشید خدا یاور ونگهدارت باشه با سپاس و تقدیم احترامات.
کریم حمیدی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
بورس نیوز عزیز نمیدانم انهایی که در مجلس نشسته اند ایا سواد دارند یا نه در تمام دنیا یکی از کارهای پور سودی که بانکها انجام می دهند همین خریدوفروش سهام است حتی برای خود ریسک منجر استخدام می کنندتا بگوید کی بخر ویا کی بفروش سهام نه تنها برای انها دارایی به حساب می اید بلکه هر زمان که به نقدینگی احتیاج دارند فورا به پول نقد تبدیل می شود این دوستان نمیدانند که باید جلوی زرق برق بانکها گرفته شود در هر شعبه که شما قدم بگذارید می بییند که از ده باجه دوتا کار می کنند بانک بتن ارمه تخریب می شود وبانکی شیک به جای ان ساخته می شود شاید بتوان گفت که عمر یک بانک تخریب شده به ده سال هم نکشد در دنیا بانکه با وام دادن به جایی نرسیده اند چون همانطوری که می دانیم اکثریت وامها معوقه می شوند یا سوخت میشوند بلکه این معاملات سهام است که بانکهارا سود ده کرده است ایا فکر می کنند بانکها شرکتها را بفروشند چکار خواهند کرد اگر به سراغ دلار ویا طلا هم نروند ساختمان خواهند خرید تا بتوانند ارزش دارایی خود را جفظ کنند چون با توجه به تورم ارزش ریال در حال پایین امدن است واینجاست که بازار بورس به فلاکت خواهد افتاد من نمیدانم که بورس چه هیزم تری بقول شما به نمایندگان ودولت وصدا وسیما فروخته که این چنین ریشه بر تیشه ان می زنند سهامداران خرد طبق امار حدود هفت ملیون کد است که اگر بخواهیم به عنوان یک شغل به ان نگاه کنیم حداقل باید 5ملیون شغل در جامعه ایجاد شده باشد البته گذاشته از حقوقیها کارمندان مرتبط با بورس البته به نظر می رسد که این دوستان به خاطر اینکه در بورس تخصص ندارند این همه دشمنی می کنند در اخر میخواهم یک بیت شعر هم چاشنی عرایضم بکنم ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود انکه می انگاشتیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
و....؟ بورس سیری چند؟سهامداری تاکی؟اصلا ما کجایم !؟به کجا میرسیم ؟نفت کاهش یافته ؟منفی ،منفی،منفی....
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
ممنون بورس نیوز ... متاسفم برای بعضی از مسیولین که فقط حرف می زنند . دریق از یه جو عمل .یه مشت مسئول بی تدبیر که خود را سر آمد تدبیرو دیگران را نادان فرض می کنند.
یعقوب
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
دیگران رو نادان فرض نمی کنند. دیگران واقعا نادانند. البته دور از جون.
حسن روحانی
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
یعقوب دستور میدم بگیرنت ها !!!!
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
همین کارافرین میاد سهامشو عرضه میکنه همه میشینید پا سهمش. ارزش کار اون بیشتر از بورس بازای ما هست که تا وقتی بازار خوب بود میگفتن هنر ماست و وقتی بد شد گفتن تقصیر همه هست جز ما. یعنی فکر کردید مشکل همه جا حل شده فقط مونده سودهای بورسیا. چند نفر حاضرید برید مثل اون اقا اینهمه زحمت بکشید یه شرکت رو به اونجا برسونید. اتفاقا رپورتاژ اون خیلی بهتر از حل مشکل ای پی اس فلان و شاخص بهمانه. شما هم که دارید به نوعی از سفره همون صنعتگرا نون میخورید. کارتون مثال واقعی نمک خوردن و نمکدون شکستنه.
در ضمن من خودم هم سهامدارام و هم تولید کننده
بورس نیوز منتشر کن
ناشناس
FRANCE
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
مردما علاف کرده با بوگرافی مزخرف ی ادم.حیف حیف حیدری از چشمم افتاد.
یعقوب
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
خیلی باحال گفتی حیف. میتونم تصور کنم چهرتو. حیدری خیلی وقته از چشم من افتاده.
مهدی ثابت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
یعنی دمت گرم بورس نیوز و مستطیل شیشه ای ، نفست حقه
امیر
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
وقتی به سهامداران به چشم افراد واسطه گر نگاه میشود همین نتیجه آن میشود که دلی برای وی نمیسوزانند وفکر میکند که یک پول باد آورده ایست که به جیب صاحبان حقش میرسد؟!!...غافل از اینکه همین بورس میتوانست یک کارآفرین عالی برای رشد و رونق اقتصادی جامعه باشد....متاسفانه هرچقدر برنامه های این آقای حیدری به جلو میرود فقط احساس میکنم که وی فرصتهای بوجود آمده را نمیتواند به نفع مردم مدیریت کند و فقط حرفهای کلیشه ای را تحویل مخاطب میدهد.آقای حیدری به دوران طلائیت برگرد و نگاه کارشناسانه به موضوع داشته باش.
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷
به خدا حرف دل مارو زدی
من خودم نمیدونستم چه جوری میشه اینارو بیان کرد که به گوش همه برسه
مرسی که زحمت مارو هم میکشید
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
با تشکر از بورس نيوز حرف دل ما رو زديد واقعا برنامه مسخره اي بود
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
برنامه پایش مروری برخاطرات زنده یاد بورس تهران بود با حضور مدیر خوشنام این بازار...باشد که تسلی خاطری باشد بر دل زخم خورده سهامداران...
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
تا وقتی 60 میلیون یارانه می گیرید وضع مملکت همینه
من
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
.فقط یارانه گرفتن ما مملکت رو خراب کرده!پاداش 60میلیون درهمی و اختلاص 3000.و و و اصلا مارو ننموده.
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
75 میلیون
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
دوستان عزیز اینقدر به به وجه جه بورس نیوز نکنید اینهم فیلتر میکنند ودیگه جایی برای اعلام نظرات خود ندارید ازقدیم گفته اندکمبخور همیشه بخور اماراجع به پایش من اصلا ندیم بنا بدلایلی که میونستم که چه اتفاقی میافته بروید ببیند اقای حیدری هم میخوادزندگی کنه
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
روزیکه جناب وزیرعزیزاقتصاد فرمودند بورس حبابی شده بود درجمعی ازدوستان گفتم بروید سوره الرحمن رابرای بورس بخوانید این دوستان عزیز به من حمله ورشدندبناچارسکوت اختیارکردم حالا متب زنگ میزنند اوضاع راچطور می بینی میگویم نظرم همان است که گفتم وبوی امیدی از تدبیر وتدابیرها نمی ایدمدل شعارها عوض شده والا همان است بارنگ ولعاب دیگری
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
درست مي گي فقط يارانه مشكل نيست ولي يارانه درد كسي رو هم دوا نميكنه
طرف 6 تا بچه داره به من چه! يارانه بايد واسه درمان مريض ها باشه نه واسه افراد 18 ساله يا نوزاد ! اين يارانه هم شده يه معزل اضافي كه به تورم ارتباط مستقيم داره
وقتي مملكت تحريمه و پول نيست حالا هي ده دلار ده دلار بديد مشكل زندگي كي حل ميشه!
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
عدد يارانه در سال 28 هزار ميليارده، بخدا اين پول رو بريزيد تو بورس به مردم چهار تا سهم از عرضه اوليه ها مجاني بديد هم به اقتصاد كمك كرديد هم چند سهامدار جديد به بازار وارد مي شوند. روزي 100 تا سهم معامله مي كردم، امسال در كل 20 بار خريد و فروش نكردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
بورس ما دارد ادای بورسها درمی اورد که متاسفانه ان ادا هم حالا یادش رفته وداره قر درمی اره خوب تو دنیا خیلی چیزهاست نمونه مضحکش تو این مملکت درست کردند به خدا همه اش جمع کنید اخر مارا چه به دنیای مدرن