بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶

غیرتی شدن ملک عبدالله بخاطر لمس بدن همسرش توسط رئیس جمهور! +عکس

غیرتی شدن ملک عبدالله بخاطر لمس بدن همسرش توسط رئیس جمهور! +عکس
ملک عبدالله دوم برای تسلیت گفتن به فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه به پاریس رفته بود و اولاند در هنگام استقبال رسمی از پادشاه و همسرش پس از نزدیک شدن به ملکه رانیا دو دوستش را به سوی ملکه دراز کرد و دست ملکه را گرفت. همین امر باعث غیرتی شدن ملک عبدالله دوم و ...
کد خبر : ۱۴۲۶۳۲
ملک عبدالله دوم برای تسلیت گفتن به فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه به پاریس رفته بود و اولاند در هنگام استقبال رسمی از پادشاه و همسرش پس از نزدیک شدن به ملکه رانیا دو دوستش را به سوی ملکه دراز کرد و دست ملکه را گرفت. همین امر باعث غیرتی شدن ملک عبدالله دوم و نگاه خشمناکش به اولاند شد.
خشم و ناراحتی در چهره ملک عبدالله دوم پس از دست دادن اولاند با ملکه رانیا نمایان بود و یک عکاس حرفه ای در همان لحظه از این صحنه عکس گرفت.این صحنه در شبکه اجتماعی فیسبوک جنجالی شده است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اخه چقدر خاله زنکید
ناشناس
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اینطوری که بهش نگاه میکنه حتما یه نقشه یی واسه زن اولاند میکشه
ناشناس
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
اولاند زن نداره محض اطلاع. با دوست دخترش زندگی میکرد که اونم ازش جدا شده
ناشناس
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
اخه یکی نیست بگه وقتی موهاش بیرونه خب غیرتی شدن سر دست دادن بر اساس چه اصول و ایدئولوژی است؟ به من هم بگید بدونم لطفا
مجید
India
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
چنان از لمس بدن نوشته بودی که ... خوب بنویس مثل بقیه مردم دنیا با هم دست دادند.
ناشناس
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اين تفكرات فقط در افكارمسموم و پرورش نيافته ما ايراني هاي قرن حجر يافت ميشه.....
مجید
India
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
چنان از لمس بدن نوشته بودی که ... خوب بنویس مثل بقیه مردم دنیا با هم دست دادند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
بابا غیرت کجا بود اخه
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
حال ادم از اخبارتون بهم میخوره
واقعا مشمئز کننده هستید
ناشناس
Indonesia
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
بورسی عینه این آدم های تازه به شهر امده فکر میکنی خیلی تفکراتت عقب مونده است خیلی
فرهاد
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
شما که سابقه ی شهرنشینی دارید بروز فکر میکنی دست زن تورم میگرفت دم از تمدن میزدی خانم طرف نمیخواسته دست بده مطلب و بخون اول بعد نظرات پخش کن اولاند دستش و گرفته افتاد
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
خدا يك عقلي به شما بده، يك پولي به ما
حمید
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اگر عقل داشتی که دنبال نبودی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
بابا بیچاره شاید بخاطر کشته شده ای فرانسه ناراحته.
چرا از خودتون تیتر بی معنی می زنید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
سوسمارها هم غیرت دارند ؟؟؟؟
احمد
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
خاك تو سرت همين سوسمارها الان اقتصاد مارو ورشكسته كرده اند برو .............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تو فضایی که داری به طرف تسلیت میگی که نمیشه خندید. باید ظاهرت هم نشون بدی که غمگینی. شما بهتره خودتو به یه روانپزشک نشون بدی. جدی میگم.
مصطفی
Finland
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
لابد ملک عبدالله پیش خودش میگه چه گویی خوردم امدم عیادتش . فکر کردم ادمه.....
حمید
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
حالا نه اینکه رانیا خانم با چادر مقنعه و لباس مشکی رفته عیادت فرانسوایا . . . واقعا که عجب جوکی گفتی ایوالله
عباس
Japan
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
ما همچی را از دید منفی برداشت می کنیم ناراحتیشون بابت ماجرای پاریس است نه این موردی که شما بیان می کنید دیدتان مثبت باشه آقا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
دردنیای عقب افتادگان وکسانی که مشکل روانی دارند دست دادن آن هم برای تسلیت وماتم گناه است
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
محمود احمدی نژاد مادر چاوز رو تو آغوش گرفت کسی چیزی نگفت این بنده خدا دست داده تازه زن طرف هم بی حجابه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
برای دوتا کلیک بیشتر خوردن در شان شما نیست که اینگونه خبر منتشر کنید
مهدی
Syrian Arab Republic
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
واقعا که خبراتون همش بر اساس حدس وگمانه.کمتر پیش میاد خبرتون موثق باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
حالا معلوم نیست چرا حالا اینقدر بهش برخورده!!!؟این عربها که یک زن ندارند.معمولا چهارتا عقدی و یک حرمسرا صیغه ای!!!.کنیزها هم که اصلا چیزی لازم ندارند هر چندتا که پول داشته باشی که بخری مال خودته حق و حقوق و ارثیه هم نمیبرند!! البته اگه زنهای همین اروپاییهای کافر هم به دستشون برسه که از شیر مادر هم براشون حلال تره!! دست دادن که دیگه جای خود داره!!!؟؟
ناشناس
Hong Kong
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
این چیزا برای یه جهان سومی مثل شما مسئله هست توی بقیه دنیا معنی دیگه ای داره
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
سلام:اشتباه کردید از خوشحالی در پوست خود نمیگنجد که این شکلی شده.
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اصلاح کن....!" پس از نزدیک شدن به ملکه رانیا دو دوستش را به سوی ملکه دراز کرد "
ناشناس
Malaysia
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
طرز نگاهش خیلی با حاله. اگه فراسوا اولاند بهش میدادن تیکه تیکش میکرد.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
وقتی همسر ایشون بدون حجابه پس دست دادن هم براشون مشکلی نداره
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بسیار مفید بود،استفاده کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
فکری به حال بورس بکن ما خیلی خشمگین هستیم . خیلی افکار پلیدی تو سرمون هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
خدایی تیتر این بورس نیوز رو دارین؟؟
لمس بدن همسر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کردم اولاند چیکار کرده
خب بنویس دست دادن دیگه...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
همسر ملک عبد.. از خودش خیلی جونتره !!
امين
Germany
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
بعضي وقت ها تيتر طنز عاليه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
شما طرز لباس پوشیدن این ملکه را ببین ،اگه ملک عبدالله میخواست غیرت بخرج بده اصلا نمی اوردش بیرون
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
بعدمیگین چرابورس این‌جوریه؟ خوب معلومه وقتی خوراک فکری و روزناممون اینه چه توقعی از بورس وخودمان داشته باشیم با این کامنتامون.
جوان مجرد آس و پاس
Finland
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
ولی این ملک عبدالله مارمولک با این سنش چه زن جوونی کرفته
خدایا یه پیرزنشم قسمت ما کن
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
الان زمستونه بزار تابستون بشه با لباس لختی بیاد بیرون ببینیم بازم غیرتی میشه
الکس
United Arab Emirates
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
آخه چقدر شما افکارتون منحرفه...بعد به داعش گیر میدید
رضا
Canada
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
کاربر محترم نوشتی :"... ما ايراني هاي قرن حجر ....." اما از خودتون هم سوال کنید چه چیزی باعث شده که ما ایرانی ها متحجر بشیم ؟!