بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

مدل جدید بیوک هم آمد

کد خبر : ۱۴۳۲۵۲
درحالی‌که تا الآن مدل لاکراس (LaCrosse‌) پرچم‌دار محصولات کمپانی بیوک محسوب می‌شد، جنرال موتورز بار دیگر طرفداران این برند را به وجد آورده است و با ساختن سدان کانسپت اَوِنیر (Avenir) و رونمایی آن در سالن اتومبیل دیترویت 2015 همهٔ ما را شگفت‌زده کرده است. این اتومبیل در واقع نمونه تکمیل شده مدل‌های الکترا، ریویرا و پارک اوِنیو می‌باشد.


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
ماشین بزرگ و راحت امریکایی خونه بزرگ امریکایی- شهر و خیابان بزرگ و تمیز امریکایی ...
مهدی
Russian Federation
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
بابا باوجود ماشین های باکیفیت چینی کی سوار ماشین های آمریکایی میشه؟
ناشناس
Germany
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
محشره!
حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
چقدر شبیه آردی خودمونه
نکته سنج
Brazil
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
جدا،واقعا ،حقیقتا، انصافا.....چقدر شبیه GN2 پروتون است؟!
كلاه قرمزي
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
تقليد ناشيانه از روي تيبا هاچ بك است.!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
خیلی سعی کرده از پراید ما کپی کنه اما نتونسته