بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

زنان پلیس راهنمایی رانندگی در بغداد

کد خبر : ۱۴۷۴۱۵
به تازگی و برای نخستین بار، زنان پلیس راهنمایی و رانندگی فعالیت خود را در بغداد پایتخت عراق آغاز کرده اند.

به گزارش عصرایران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، این زنان وظیفه نظم دهی به حرکت و رفت و آمد خودروها در خیابان ها را به عهده دارند.
یکی از اهداف این اقدام اطمینان بخشی به ساکنان بغداد توصیف شده است.

خبرنگار اسکای نیوز عربی می گوید: نه سختی های امنیتی و نه نگاه جامعه به زنان فعال در بخش های امنیتی و انتظامی هیچ یک باعث نشده این زنان در این زمینه جدید فعالیت نکنند.

در عراق برای نخستین بار زنان در پلیس راهنمایی رانندگی شهر سلیمانیه در کردستان کار خود را آغاز کردند سپس بصره در جنوب و هم اکنون در پایتخت یعنی بغداد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
تاکسی های پراید و تیبا رو در تصویر اول می بینید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
واقعا"پلیسه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
دارم به آینده عراق خوشبین میشم و عربستان رو به انحتاط می بینم، شما بورس نیوزی ها چطور؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
لباس پلیس پوشیدند
ناشناس
Singapore
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
بیخود نبود داعش این همه اسرار داشت بغداد را بگیرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
هزار ماشاالله!!!!
ناشناس
Germany
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
جدن این بغداده ؟ ما که هرچی از عراق شنیدیم زنان چادر عربی پوش محجبه بودند که!

اینا توی عراق هم هستند ؟ اینجوریاس؟
ناشناس
Thailand
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
خانم الحجاب؟؟؟؟
آرش
Germany
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
آفرین برعراقی ها درمسیر رشدقرارگرفته اند وبعضی ها هم درحال عقبگرد هستند.