بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

تعدیل مثبت 158 درصدی در این سهم

کد خبر : ۱۴۷۴۷۵
نویسنده :
محمد اسدنژاد
تعدیل مثبت 158 درصدی در این سهم
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
کاهش 100درصد بهای تمام شده یعنی چی
ناشناس
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
بابا اینقدر از پدیده گفتین که هیچ نهادی بهش نظارت نداره، این بابا که نظارت هم بهش میکنن مثلاً چی میگه اونوقت؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
کاهش 100درصد بهای تمام شده یعنی چی
ناشناس
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
محصول تولید نکردن ، بهای تمام شده اش شده صفر، میزان فروش شده 100 درصد صفرتا :)) ای خدااا
amir
United States of America
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
یعنی هزینه تولید یک واحد محصولش صد درصد کاهش پیدا کرده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اقرین بر این گزارش واقعا حاصل عملکرد مدیران بورس که یه همچه گزارشی رو بررسی کرده و تایید میکنند همین بورسی است که میبینید.تو گزارش شرکت زیان عملیاتی داره بهای تمام شده 100درصد کاهش یافته یعنی هیچی برای کار هیچی هزینه اداری 67 درصد بالا رفته. افزایش سود سرمایه گزاری!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا این شرکت با پولا چکار میکرده... اگه در امر تجارت هرویین هم سرمایه گزاری کرده باشه اینقدر رشد امکان نداره
آقایان فطانت----قالیباف که هلاک دوربین تلویزونید در اوقات مثبتی بازار. این گزارش را بررسی کرده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
واقعا شورش را دراوردند. کاهش 100 درصد بهای تمام شده. ناظرین بازار احتمالا سیکل دارند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
واقعا!! این هم شد گزارش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سهامدار بینوا
Germany
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
این همون شرکتیه که اقای رییس جمهور زمان انتخابات میگفت لانه کبوتر شده. 15 سال پیش قیمت این سهم 400 تومن بوده . تو این 15 سال هیچ سالی سود نداده. افزایش سرمایه هم نداشته. سهامداران خرد که با این سهم سهامداری کردن الان بخاک سیاه نشستن.یعنی طرف اگه اونموقع با پولش میتونست یه اپارتمان بخره بعد از 15 سال سهامداری الان با فروش سهامش فقط شاید بتونه یک متر از اون اپارتمانو بخره. بعد میگن سهامداری کنین. بفرمایین اینم نتیجه سهامداری. فقط اونایی که سال گذشته این سهمو خریدن مقداری سود کردن. یعنی باید نوسان گیر شد وگرنه سهامداری یعنی نابود شدن اصل سرمایه بخصوص با این سیاست وزیر اقتصاد که اصلا سهامداری شده یه جور حماقت.
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
هیچ تولیدی نداره می خواد زمینشو بفروشه خرج کنه
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
سهامشونو میندازن به مردم بعد با یه گزارش حسابرسی شده یه تعدیل منفی خفن میدن !
به این میگن کلاهبرداری کاملا قانونی!!!!
ناشناس
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
نه عزیزم با همین حرفها که از دهان تو بیرون امد مردم را فریب دادند و سهامشان را مفت خریدند