ایران یک کشتی آمریکایی را توقیف کرد
به گزارشافکارنیوز، شبکه العربیه در صفحه توئیتر خود ادعا کرد که ایران یک کشتی باری آمریکایی با ۳۴ خدمه را توقیف کرد.
این شبکه سعودی مدعی شد که نیروی دریایی ایران پس از توقیف کشتی آمریکایی، آن را به سمت بندر عباس هدایت کرده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه