بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

توهین رونی کلمن به ایرانی ها + عکس

رونی کلمن در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی با کلمه ای توهین آمیز ایرانیان را مورد خطاب قرار داد.
کد خبر : ۱۴۷۵۵۳
پس از حاشیه های سفر رونی کلمن قهرمان پرورش اندام جهان به ایران،وی که اخیرا به آمریکا بازگشته در صفحه اینستاگرام خود مسئولین را به دلیل تاخیر در پرواز خود مقصر دانسته و ایرانی ها را با عباراتی توهین آمیز مورد هدف قرار داده است.

اهانت رونی کلمن به ایرانیان + عکس

گفتنی است کلمن هفته گذشته برای برگزاری کلاس های آموزشی به تهران آمده بود و درپی ایجاد حاشیه هایی تمامی برنامه های وی لغو شد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
خيلي اين بي برنامه بودن و دعوت از يك نفر صاحب مقام و موقعيت جهاني و عدم هماهنگي و نظارت براي آبروي ايران و ايراني زشت است .
گشاد
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
هر چی به مسولان ایرانی بگه کم گفته
omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
توهین رو ما به اون کردین ..شخصی که 8 دوره قهرمان مستر المپیا شده چیز کمی نیست ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
توهین به ایرانی ها نکرده است که لطفا درست ترجمه کنید روی سخنش با آنهایی بوده که سبب بی برنامه گی شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
آبروی هرچی ایرانی بود بردند. حق داره بدبخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
هیچ جای دنیا این همه بی برنامگی و بی مسئولیتی رو نمیتوان دید واقعا هرچی بگه بازم کم گفته
علی
United States of America
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
البته دستگاه ذیربط و وزیر ورزش مسئول این بی‌احترامی هستند! زیرا اشکال در داخل کشور بود که به موقع اظهار نظر نکردند و گذاشتند طرف پول را گرفته و آمده تهران؛ آنوقت سخنرانی میکنند!! در کل این اشکال در بقیه دستگاه و مسائل هم وجود دارد که خیلی دیر و با تاخیر در موضوعی وارد میشوند!!!
مچید
Finland
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
حق داره مسولان ما خیلی بد کردن
ناشناس
Finland
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
به کسایی که برنامش ریختن بهم گفته نه به ایرانی ها.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
مشکل از ماست که با شخصیت یک قهرمان اینطور به تمسخر گرفته ، اونکه از 17 هزار دلار خسارات فقط 5 هزار دلار گرفت و گفت حق مو برداشتم
علی
Germany
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
واقعا جالبه خودتونو مثل سایر موارد مملکت به اون راه زدین و شارلاتانیزم رسانه ای راه انداختین بازم
طرف رو با این همه افتخارات آوردین ایران برنامه هاشو لغو کردین و برگردوندین
حالا هم ماشا ا... از رو نمیرین
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
یه چیزیم از یارو طلبکار شدن...!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
البته توهین به ایرانی ها نکرده به مسئولان برگزار کننده توهین کرده که حقشون بوده ، من بهش حق میدم ، کجای دنیا شبیه این اتفاقو دیدین بیفته ، تازه پولم نگرفته
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
پ ن پ انتظار داشتید با این کارهاتون بره اونجا ازتون تقدیر هم بکنه و مدال جهانی اش را هم تقدیم تون کنه و بهتون مدال برنامه ریزی هم بده
بزک نمیر بهار میاد
Kazakhstan
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
عجیبه ما به هرکی دلمون خواست میتونیم توهین کنیم ولی کسی نباید درمورد مابد فکر کنه .
واقعا عجیبه! ! !
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
هر چی بگی حق داری وقتی این همه راه اومدی و بهت کلا 5000 دلار دستمزد دادن
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
مشکل اینه که امریکایی بود
ناشناس
Korea (the Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
فعلاً كه ايرانيا تو صفحه ايشون دارن ازشون عذرخواهي ميكنن
حالا شما هم بگيد ما توهين كرديم و منتظر باشيد اون بياد ازتون عذرخواهي كنه !
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
سلطان پرورش اندام اومده ایران اونوقت اینطوری شد.۸سال فاتح قهرمانی مستر المپیا جهان.ابروی خودمونو ایرانی بودنمون ثابت شد و.رفت
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
هرچی بگه حقمونه
چون اول ما اونو مسخره کردیم
محمدرضا
France
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
هرچی بگه حق گفته.
احسان
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
قهرمان سابق جهان را آوردین ایران به مسخره گرفتینش و باعث آبروریزی میلیونها ایرانی شدید بخدا گمنامی بهتر از بد نامی همون بهتر بود این قهرمان ایران را نمی شناخت تا الان به بدی بشناسه .
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
از رو نمیرید بخدا
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
عیب ازمسولین مابوداونوناراحت کردن
خلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
فکرنمیکنم به خاطر یک نفر مسیولی بخواد حیثیت مملکتشو زیر سوال ببره یه مقدار هم خود ما نمکشو زیاد می کنیم والا چیز مهمی اتفاق نیفتاده که اون ناراحت بشه
علی
Germany
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
در کشور گل و بلبل بی برنامگی حد که نداشته هیچ در پی اصلاح اون هم هیچوقت کسی نیست . با این حساب به نظر شما رونی حق داشته یا نه ؟
الهام
Germany
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
واقعا که آبروی ایران بردین
علی رضا
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
واقعا ایول دارید بخدا
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
خاک خاک
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
میتونست یه فرصت توپی برا کشورمون باشه که گند زدیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
حکایت شما مانند حکایته آن بره ای است که در گله از علف بیابان مصرف میکند و پروار میشود و وقتی میخواهید سرش را ببرید وبخورید گرگ زودتر او را میبلعدو میخورد
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
وای ک ایران نیست ویرانه . بخدا که رونی خر بوده پا شده اومده ایران میرفت افغانستان بهتر برنامه ریزی میکردن . خاک
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
خوبه نوشته معذرت میخوام از کسایی ک اومده بودن واسه این رویداد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
اقا اینها عمدا نگذاشتند کلاسش بر گذار بشد..چون میترسیدند بعدش یک خواننده دعوت کنید خخخخخ
ناشناس
Iraq
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
آهان...!!!!!! راست میگن.. آخه یکم از پولهای بی زبونیکه در فوتبال حیف ومیل میشه ونتیجه ای هم گرفته نمیشه، کم شده و برای اولین بار صرف یه رشته دیگه شد اونم نه به اندازه هزینه های گزاف فوتبالی.......... خودتونو اصلاح کنین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
بجای این مورد بی ارزش, کاش یک نفر را که پرورش مغز انجام بدهد را برای این ملت دعوت کنید

چرا منتشر نمیکنی بورسی
ناشناس زبان های بین المللی
France
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
خب این همه اظهار نظر یکنفر نوشته ایشان را

ترجمه نکرد .مثل اینکه همه مثل من بی سواد

تشریف دارند بابت این نقطه مشترک به عزیزان

کارشناس و خودم تبریک عرض می کنم
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
بورس نیوز خجالت بکش با وارونه نویسی هات.
این دیگه بازار سهام نیست که ...
ناشناس
Finland
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
واقعا جالبه! ایرانی ها آدم های عجیبی هستند. کسی رو که علنا توهین می کنه و به چشم می بینند میگن منظورش بعضی از مسئولین بوده نه همه ایرانی ها! و اتفاقی که (البته اگر واقعا بوده) در کشور دیگری افتاده ندیده اند و حتی بعضی از مسئولین انکار کرده اند را توهین به همه ملت ایران می نامند و تظاهرات می کنند و ...
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
توی کادر قرمز ترجمه اش میشه:""در ابتدا میخواهم از همه ی طرف دارانم که امروز امده اند تا در این واقعه مرا ببینند عذر خواهی میکنم.آن احمق ها در تهران, ایران کلا پرواز مرا (از سر حماقت) ریختن بهم...."" توهین به ایرانیا نکرده به اونا که مسول کاراش بودن اینو گفته
نظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
من نمیدونم این افرادی که این خبر رو گذاشتن اصلا زبان انگلیسی بلدند یا نه؟ اخه اگه بلد نیستید که درست ترجمه کنید چرا باعث ابروریزی میشید ...
"مسئولین را به دلیل تاخیر در پرواز خود مقصر دانسته و ایرانی ها را با عباراتی توهین آمیز مورد هدف قرار داده است."
ع م
Finland
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
این قانون ماست :
اگه کسی بگه بالا چشم ما اابروست ما باید دنیا رو به آتش بکشیم و تمام تهمت های موجود دنیا رو بهش بزنیم و لی اگه ما بلایی سر کسی آوردیم هیچ کس حق اعتراض نداره اگر هم اعتراض کنه دوباره همه تهمت ها رو بهش میزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
دستش درد نکنه باید به اونا که بی برنامه بودن توهین کنه
ناشناس
Hong Kong
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
رونی کلمن واسه ماس
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
آره دیگه باید هم توهین کنه حالا که جیبش پر شده. ما شعور نداریم که یه احمق رو میاریم تو مملکتمون کلی هم بهش پول میدیم بعدش هم میره اونور آب به دلیل یه تاخیر کوچولو مسؤلین ما رو احمق و سفیه خطاب می کنه. آقایون و خانومای ایرانی!غیرتتون کجا رفته...‌‌
آرش
United States of America
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
حقش بود میگرفتیمش به اتهام جاسوسی برای سیا و موصاد
رحم کردیم بهش دلمون برای اون هیکل ساه سوختش سوخت
Ashkan
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
فقط میتونم بگم
آبروی ایرانی هارو بردین
اگه رونی کلمن میرفت افغانستان برخورد بهتری باهاش میشد!
اون بزرگی کرده که قبول کرده به ایران بیاد تازه میخواسته کلاس آموزشی بزاره که اونم گند زدین
توقع داشتین بگه
با این کلاس های آموزشی من را لغو کردن و برخورد بدی با من شد،ولی سفر خیلی خوبی بود
مهدی سبب کار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ما باید از رونی کلمن معذرت بخوایم و حق داره که هرچی بگه پ ن پ بیاد تشکر کنه ک برنامه هاشو بهم ریختید افغانستان میرفت بهتر بود تا پیش،مسولای نفهم ما بیاد.
محسن
United States of America
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
فوشم بهمون میداد بخصوص به مسئولین حق داشت...خداوکیلی خجالت زده دنیا شدیم نه تنها ایشون با این مسخره بازی مسئولان...