بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

افتضاحات بازیکنی که هرگز اصلاح نشد

پيام صادقيان تنها 20 روز بعد از حضور برانکو در ايران، حوصله اين مربي را هم سر برد تا بعد از درگيري‌اش با کريم باقري در حاشيه بازي با سايپا، براي هميشه از باشگاه اخراج شود. خداحافظ آقاي اصلاح ناپذير!
کد خبر : ۱۴۷۶۰۳
PayamSadeghian
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
من به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی از این جوانک بی ادب شرمنده ام . تیمی که بازیکنان با اخلاقی چون : حسین کلانی . دکتر زادمهر و مهد مهدوی کیا را همیشه در خاطره ها دارد به این بازیکن بی کلاس ( هم از نظ فنی و هم از بعد اخلاقی )احتیاج ندارد.
ناشناس
United States of America
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
مشکل روحی داره کلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
بازیکن خوبیه ولی حیف که غرور بیجا اجازه نمیده طرف فکر میکنه مسی یا رونالدو یا علی کریمی خودمونه خدا کمکش کنه
رضا
United States of America
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
با من هم بگو مگو پیدا کرده بود و حرفهای بد بد میگفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
حداقل کاری که کیروش یاد داد :
بازیکنی که پایش را از گلیمش درازتر میکند چنان تو دهنش بزنید تا عمر دارد یادش نرود