بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

5 بانک بزرگ به داد بورس خسته می رسند

کد خبر : ۱۴۸۱۱۱
به گزارش «اخبار بانک»، بر این اساس روز گذشته در جلسه مشترکی بین وزیر اقتصاد، مدیران عامل بانکها و اعضای بازار سرمایه در این رابطه توافقاتی انجام شد.

آنطور که یکی از مدیران عامل بانکها به ایسنا گفته، بانک‌های ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه به عنوان پنج بانک بزرگ کشور موظف به انجام اقدماتی برای رونق بازار سرمایه شدند.

این مدیرعامل بانکی با اعلام اینکه قرار نیست بانکهای مورد نظر به طور مستقیم نقدینگی را به بازار سرمایه تزریق کنند تاکید کرد که این حمایت از طریق تقویت سهام شرکتهای خود بانکها در بازار انجام خواهد شد.

این در حالی است که پیش تر هم مسئولان بازار سرمایه از بانک‌ها برای حمایت بیشتر و رهایی بورس از وضعیت فعلی کمک خواسته بودند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
بعله در سقف قیمتی به داد جیب خود رسیدن
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
بعله به همین خاطر عرضه سهام داشتند !!!واقعاکه معنی همه چیز عوض شده من که هروقت اسم وزیر اقتصاد می یاد پشتم می لرزه
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
روزها بانکها را مکلف می کنند که خارج شوند و بانکداری کنند و شرکتهای خود را بفروشند و ... شبها تکلیف می کنند که بنگاه داری کنند و خریدار باشند و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آقای وزیر اقتصاد ( متصدی محترم رکود همه جانبه کشور) :
تا بحال عبارت منافع متضاد به گوشتان خورده است؟
رونق بورس با منافع بانک ها در تضاد است.آن وقت شما با بازار پول به عنوان اصلی ترین رقیب بازار سرمایه قرار گذاشتید تا وضعیت بازار سرمایه را بهبود ببخشند؟
شما به همون تثبیت رکود تورمی در کشور مشغول باشید کافی است... خسته هم نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
آقای وزیر اقتصاد ( متصدی محترم رکود همه جانبه کشور) :
تا بحال عبارت منافع متضاد به گوشتان خورده است؟
رونق بورس با منافع بانک ها در تضاد است.آن وقت شما با بازار پول به عنوان اصلی ترین رقیب بازار سرمایه قرار گذاشتید تا وضعیت بازار سرمایه را بهبود ببخشند؟
شما به همون تثبیت رکود تورمی در کشور مشغول باشید کافی است... خسته هم نباشید
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
بانکهای ملت صادرات و تجارت که خودشون تو بورس هستند و به نوعی لیدر بازار هم هستند یکی را میخواهند که سهام خودشون را جمع کنه اگه راست میگید بروید جلو اون حقوقی فروشنده وبصادر را بگیرید
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
تنها بانک ملی بود که نصف و نیمه از وبانک -وتوسم حمایت کرد بقیه بانکها خودشان فروختند تا حمایت کنند
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
عمده سهامداران پتروشیمی. نفت. معدنیها. فولاد و فملی بانک ها هستند با اخبار جدید پتروشیمی فردا بازار صد در صد مثبت. خصوصا تاپیکو و ملت. صادران همه سهام بنیادی؟؟؟؟؟