بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

مارپیتون در حال خوردن بز

کد خبر : ۱۴۸۱۹۸
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
حقوقی اینطوری سود میخوره
کلینگر
Germany
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
گل گفتی.حقوقی مثل مار پیتون افتاده به جون ما حقیقی ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
مثل اونهایی که از رانت استفاده می کنن و بلانسبت شما اون بز هم مثل ما سهامداران ساده دل و ساده لوحه ..........باقی بقایتان
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اینکه از کجا فهمیدی این بزه من نمیدونم
ولی اینکه مار پیتون هم بعضی وقت ها بز میاره جالبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
بورس که خبری نیست لااقل اینارو ببینیم
ناشناس
Germany
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
ایا ممکن هستش دم کدخدا رو ندیده ده رو چاپید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
حقوقی اینطوری حقیقی را خرد میکنه
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
حکایت ما حقیقی های خرده پاست که بدینگونه فریب دولت تدبیر و امید و دولت پاکدست و ساده زیست را خوردیم و دارائیمان را در بورس گذاشتیم و حقوقیها با همکاری دولتهای محمود و روحانی نابودمان کردند. خدایا به تو واگذارشان میکنیم زیرا در این مملکت پناهی نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
اشتباه گفتین،اون ماره دولته و اون بزه سرمایه ها و سود های ما در سهام مثلا خصوصی سازی شده است.