بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
پس از اتمام بازی تراکتورسازی و نفت تهران اتفاق عجیبی در تبریز رخ داد و بازیکنان و هواداران تراکتورسازی به نشانه قهرمانی در لیگ برتر به شادی پرداختند.
کد خبر : ۱۴۸۲۶۸

منصور قنبرزاده درباره علت این اتفاق گفت: اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در 6-5 دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.

قنبرزاده ادامه داد: واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه 87 قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه از وضعیت مبهم بازیکنان و کادر فنی تیمش در ورزشگاه یادگار امام سخن گفت: ما اکنون در رختکن هستیم و به ما گفته‌اند که تا شرایط امنی برقرار نشود، نمی‌توانیم خارج شویم. در رختکن هم قفل است و از بیرون خبری نداریم.

قنبرزاده در ادامه درباره بازی تیمش با تراکتورسازی و از دست رفتن قهرمانی گفت: قهرمانی لیگ در دستان نفت و تراکتورسازی بود اما آنها جام را یک لحظه زمین گذاشتند و در همان لحظه سپاهان آن را برداشت. به این تیم تبریک می‌گویم. حتما خواست خدا بوده است که این اتفاق بیفتد.

وی همچنین از پرداخت پاداش ویژه به بازیکنانش خبر داد و گفت: بازی کردن برابر حدود 100 هزار هوادار پرشور و آن شرایط ویژه‌ای که ورزشگاه یادگار امام داشت،‌ سخت بود. بازیکنان ما مردانه جنگیدند و همین جا اعلام می‌کنم که از نظر ما آنها قهرمان هستند و به همین دلیل پاداشی را که قول داده بودیم در صورت قهرمانی پرداخت می‌کنیم به آنها می‌دهیم.

هواداران عصبانی تراکتورسازی پس از نایب قهرمانی تیم‌شان صندلی‌های ورزشگاه و شیشه‌ اتومبیل‌ها را شکستند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
من در ورشگاه بودم . با اینکه خودم هوادار تراکتور هستم ولی اینجوری قهرمانی شدن به درد نمیخورد . هنوز بازی تموم نشده ریختند زمین . قهرمان شدن فقط تو زمین نیست تو اخلاق و رفتار هم باید قهرمان شد که متاسفانه ما نه تو زمین نه تو اخلاق و رفتار قهرمان نشدیم .
البته اینو هم بگم دقیقه 80 به بعد هم اینترنت و خط ها قطع شده بودند . یه جور مثل بی خبری بود از همه جا بود ولی باز خوشحالم که اینجوری قهرمان نشدیم . سپاهان مبارکت باشه.
تراکتور قهرمانی رو تو بازی گسترش از دست داد . البته به قول فراز کمالوند تراکتور پاک قهرمان می شود !!! که نشد !! ولی آیا سپاهان هم پاک قهرمان شد ؟؟؟؟
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
دلایلش باند بازی کثیف اصفهانی ها همون بلایی که سر پرسپولیس آوردن من یه سوال دارم اصلا سپاهان از داوری ضربم خورده؟؟؟؟؟
یک اصفهانی
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
بیشین بینیم بابا...باند بازی کدومه؟2-0 بردیم با اقتدار...شما هم بازی 3-1 را 3-3 کردین؟دیگه باند بازی چیه؟
فرهاد
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
اون از قهرمانی که خریدینش و بدبختش کردین اینم فغانی که پروندش رو میشه جمع کنین بابا بساطتون رو انقد حروم خوری کردین که زاینده رودتونم شده رود خونه خشکه.کثیف ترین قهرمانی مال سپاهانه
ناشناس
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
از وقتی اصفهانی ها توی فوتبال ایران قدرتمند و صاحب پست و مقام شدند این فوتبال به سمت کثافت و تقلب و باند بازی رفته.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
قهرمانی حق مسلم نفت مسجد سلیمان بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
بازم جوگیر شدین.فوتبال باشگاه های اروپا که نبود.در پیت.
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
مرگ بر آمریکا
لیونل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
همین آقای تونی اولیویرا مقصر مساوی است یک کارشناس بیارید تعویضای این آقا رو انالیز کنه هافبک تیم اخراج شده اونم آندو، عوض آوردن هافبک 2 تا باازیکن دونده میانه زمین رو اورد بیرون جاش دفاع کرد تو نفتی هام از همه طرف ریختن رو در وازه تراکتور
محمد زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
انچه مسلم است دستهایی در کار بوده است تا نگزارند تیم تراکتورسازی قهرمان شود از جمله قضاوتهای مغرضانه داور فغانی در اخراج بازیکن ونا دیده گرفتن ...وقطع ارتباد ورزشکاه با بیرون در دقایق اخر بازی که البته در حال پیکیری وشکایت می باشد واخر اینکه تیم سپاهان اصفهان یگ تیم اهل زد وبند وکلک هستند وابن کارشان نیازی به اثبات ندارد و
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
يکي بگه تیموریان چرا اخراج شد!

در صحنه اخراج تیموریان که حالا باعث سر و صدا و اعتراض به فغانی شده است، تیموریان در واقع قربانی کار خود شد. او که با یک گل و یک پاس گل روز خوبی پشت سر گذاشته بود، در صحنه اخراج در جنگ برای تصاحب یک توپ با سیامک کوروشی و وحید حمدی نژاد درگیر شده و دشنامی علیه آنها به زبان می آورد که با کارت زرد فغانی که از پشت به صحنه نزدیک می شده مواجه می شود. البته ظاهرا داور سال فوتبال آسیا اطلاع نداشته آندو یک کارت زرد دارد و الا احتمالا این اخطار را به کاپیتان تیم ملی نمی داد. اما این اتفاق افتاد تا حاشیه هایی جدی جشن را در تبریز به هم بزند و شرایط را تغییر دهد.

شما قبول ميکنين؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
من اهوازی هستم و طرفدار فولاد اهواز. در روز آخر لیگ دوست داشتم تراختور قهرمان بشه چون حقشون بود. و به نظرم تراختوری ها نباید از حقشون بگذزن. سال آینده سال انتقام از اصفهانی ها خواهد بود.