بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

سلاح عجیب یک اوباش تهرانی

کد خبر : ۱۴۸۶۰۹

تعداد ۱۰۵ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس براساس گزارشات مردمی و درخواست برخی نهاد‌ها از جمله آموزش و پرورش از محلات شرق و جنوب تهران دستگیر و جمع آوری شدند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
چرا با اوباش و نا امن كنندگان جامعه برخورد شديدي نميشود؟ چرا بعد از مدتي آزاد ميشوند؟ اراذل سابقه دار يعني چي؟يعني چندبار دستگير و آزاد شدند! آيا اينها كه نشان ميدهند اصلاح بشو نيستند نبايد مجازات شديد بشن؟
ناشناس
United States of America
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
باید آفتابه به گردنشون انداخت تو محل چرخوندشون
ناشناس
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
خوب که چی بشه؟؟
ناشناس
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
میخوای آزادشون کنیم ؟؟؟!!
علی
Mexico
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
خدا آخر و عاقبت ما رو بخیر کنه... اگر الان خدای ناکرده جنگی اتفاق بیفته این جوونها میخوان از نوامیس مردم حمایت کنند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
چشم نیروی انتظامی و البته قوه قضاییه جمهوری اسلامی روشن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
ما که چیزی نمیبینیم، حتماً هسته ای هستش قابل دیدن نیست.... 5+1 حق داره از ما بترسه ها با این سلاح هامون.....
ناشناس
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
مرسی لینک عکسش رو درست کردین نشون بده، دو روز بود تو خماریش بودم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
عجب سلاح خفنی !!! بابا عکسش کو آخه؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
اووووووووووووووووف... تهش خیلی تیزه...!!!
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
باید مرتکبین این جرایم را روی اون اسلحه مکشوفه نشوند...
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
باز معلوم نیست که چی رو میخوان گرون کنند که از اینا میترسند که مبادا شلوغ بازی در بیارن..درست مثل سهمیه بندی بنزین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
آقا شما اول به عنوان یک روزنامه نگار بهتره کمی پایه درس ادبیات خودتو تقویت کنی. اوباش کلمه جمع است و مفرد آن وبش میباشد. یا باید مینوشتی "یکی از اوباش" یا مینوشتی "یک وبش".عزت زیاد
ناشناس
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
اگر مطلبی که نوشتی درست باشد

بنده به دلیل کلمه ای که به بنده یاد دادی یک سلام وتشکر گرم خدمتت ارایه میکنم
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
چند روز دیگه آزاد میشن
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
این سلاح اسمش چماق است که برای تاثیر گذاری بیشتر بر سر آن میخ کوبیده شده است.
ناشناس
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
اذيت شدياا. چجوري فهميدي؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
خدایا ما به کدام سمت داریم میرویم ؟ سقوط تا به کجا؟ تا کی؟ خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
رستم گرزه گاو روی داشت جهت دشمنان ایران زمین

این وبش این چوب پر از میخ را جهت اسیب رساندن به ایرانیان و کسانی که بخواهند از ناموسشان محافظت کنند به کار میبرد
چاقو کلت را جهت زور گیری و یا کامجویی به عنف از یکی از دختران و زنان میهن به کار میبرد

خاک بر سر ش
ناشناس
Brazil
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
فقط اعدام آنهم در بین مردم
طاهری
Germany
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
باید به فکرکار یرای جوانانما باشیم ریشه تمام این معضلات بیکاری است
رسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
باید آوردشون تو بورس و یه کد انلاین بهشون داد تا سر به راه بشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
اینا رو چرا نمیبرن عراق به جنگ داعش چرا از این پتانسیل ها استفاده بهینه و مطلوب نمیشههههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
اینا تو کوچه خلوت شیر هستن ولی وقت خودش دنبال سوراخ موش میگردن . اینا ضعیف کشن
پارسال
Hong Kong
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
در گذشته های نه چندان دور در بعضی از سرزمین ها که دارای حکومت مرکزی بود یک کار جالب برای عامل بازدارنده یاغی ها که الان تبدیل به اوباش شدهاند را انجام میدادند واون این بود که اگر کسی را برای بار دوم میگرفتند نشانی بر پیشانیش داغ میکردند که از هر اسارتی بدتر بود حالا اگه ما بار دوم را به سوم ارتقاء بدیم به خاطر ارزش افزوده فرهنگیمون به نظر من بهترین راه حل میشه
علی
Finland
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
یه روزنامه نگار بدبخت و یک خط مطلب مینویسه به 20 سال زندان محکوم میشه بعد این اوباش ها و اراذل رو که سابقه بارها تجاوزرو دارند و بارها به زندان افتادند رو به جای اعدام دوروز نمیشه که از زندان آزادشون میکنن
AHMAD
Germany
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
اینها میگن چند بار دستگیر و ازاد شدنند فقط موقعی ممکنه ازاد نشن که جوان کسی را با بی رحمی کشته باشند وگر اگه صد بار هم جنایت بکنند ازاد میشوند و شاید کشانی را هم معلول را کشته باشند یا تجاوز کرده باشند هنوز کشف نشده باشد راستی چرا در کشور ما اکثر سابقه دارها بارها کارشونو تکرار میکنند چون برخورد شدید و عبرت اموز با اونها نمیشه ولی غیر این باشه چنان کاری میکنند که تا ابد انگار مرده ای
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
جناب علی اق روزنامه نگار مزاحم مسئولینه ولی اوباش مزاحم زن وبچه مردمه فرقش اینه دوست عزیز اگه نمیدونی حالابدون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
وای یکی بزنه ادمی داغون میشه
هاشم
United States of America
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
سلام متاسفم که برای صدمین باربعرض میرسونم وقتی پارکی که چندین میلیون تومان خرجش میکنندبعدبادسیسه ونیرنگ تبدیل به مخروبه میشه کسی هم عین خیالش نیست حالاهم میخواهندتوش ساخت وسازانجام بدن مثلآیکی ازطبقاتشوبه واحدفرهنگی؟!تبدیل کننددرصورتیکه یک واحدفرهنگی غیردولتی توهمین پارک هست وعامل ویرانیش هم همونه توقع دارین این معضلات بوجودنیاد؟چرابیت المال متولی دلسوزی که ازاخرت بترسه ونگذاره این ویرانیهای عمدی بوجودنیادتومملکت امام زمان نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
کارشون به گرز کشیده دیگه
خدا لعنتشون کنه تنو بدن ما که میلرزه تو این خیابونا میایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
2ماه دیگه آزاد می شن