بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
رییس سازمان صداوسیما شنیده‌هایی که مبنی بر اختلاف‌نظر او با معاون سیما به گوش می‌رسد شایعه دانست و از رسانه‌ها خواست شایعه‌پراکنی نکنند.
کد خبر : ۱۴۸۸۳۸
به گزارش پارسینه، محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما امروز یکشنبه سوم خرداد در حاشیه مراسم راه‌اندازی کانال ۲۴ ساعته آذری‌زبان شبکه سحر در جمع خبرنگاران گفت: سحر اکنون چند شبکه تلویزیونی شده و به ۶ زبان روی آنتن می‌رود و چند کانال ۲۴ ساعته دارد. عمده کشورهای همسایه نیز از این شبکه بهره‌مند هستند. امروز سیمای آذری به صورت ۲۴ ساعته افتتاح شد و امیدواریم به پلی بین ایران و آذربایجان بدل شود و در آینده شاهد همکاری‌های گسترده باشیم. همچنین این شبکه اطلاع‌رسانی درستی انجام دهد و در زمینه‌های فرهنگی و اعتقادی بتواند فعالیت‌های خود را جلو ببرد.

رییس صداوسیما درباره همکاری‌های مشترک با دیگر کشورها گفت: ما تاکنون همکاری‌های گوناگونی را روی کاغذ امضا کرده‌ایم که با کشورهای متعددی بوده است اما اینها باید شکل عملی به خود بگیرد و امیدوارم در دوره جدید این اتفاق بیفتد. سعی می‌کنیم با کشورهایی که پیشتر با ما همسو هستند در آمریکای لاتین و کشورهای همسایه زمینه‌های همکاری‌های گسترده را فراهم کنیم.

وی درباره ارتباط کم خود با رسانه‌ها و خبرنگاران اظهار کرد: حداقل کاش زمانی این سوال را می‌کردید که این همه خبرنگار در کنار من نبود اما حالا که در حال گفتگو با خبرنگاران هستم این سوال را می‌پرسید. من خودم خبرنگار هستم و باید از دیگران سوال کنم. رییس رادیو تلویزیون که نباید همواره مثل دیگر مسئولان حکومتی مصاحبه پس بدهد. من هم مثل شما خبرنگارم.

سرافراز همچنین ارزیابی درباره استقبال مخاطبان آذری در آذربایجان از این شبکه را نیازمند گذر زمان دانست و خبرنگار مربوطه را به خواندن مصاحبه‌اش در روزنامه جام‌جم ارجاع داد.

سرافراز درباره شنیده‌هایی که درباره اختلاف نظر او با علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما به گوش می‌رسد، تاکید کرد: اگر رسانه‌ها این شایعه‌ها را پراکنده نکنند قطعا این موضوع واقعیت نخواهد داشت.

وی درباره مهمترین اقداماتش در ماه‌های گذشته اظهار کرد: مجموعه اقداماتی در جهت ساختار و تشکیلات و هم از نظر محتوایی رخ داده است.

رئیس صداوسیما درباره کمبود بودجه نیز گفت: هنر مدیریت همین است، پول به ما نمی‌دهند اما ما سعی می‌کنیم کارمان را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگاران بیان کرد: ما سعی می‌کنیم در قبال دولت اطلاع‌رسانی کنیم، دیدگاه‌های دولت را به عنوان عضو اصلی حکومت منتقل کنیم و در جایی که مردم انتقاد دارند این مسائل را برای دستگاه‌های دولتی منعکس کنیم.

رییس صداوسیما درباره تبلیغات فیلم‌های سینمایی در تلویزیون نیز با صراحت گفت: ما تبلیغات گسترده‌ای برای سینما انجام می‌دهیم و اخیرا مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما نیز آمار دقیق این تبلیغات را منتشر کرد. شاید اگر از نظر عددی اعلام شود چه میزان تیزر مجانی پخش شده به حمایت گسترده صداوسیما از تلویزیون می‌رسیم حتی شورایی وجود دارد که تنها آن شورا ممکن است تشخیص دهد معدودی از فیلم‌ها بهتر است مورد حمایت قرار نگیرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر