بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه سهمیه‌بندی بنزین تک‌نرخی وجود خارجی ندارد، گفت: مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها نگران نباشند و مانده بنزین ۷۰۰ تومانی آنها تا پایان شهریور قابل برداشت خواهد بود.
کد خبر : ۱۴۸۹۸۰

داوود عربعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری فارس، با بیان اینکه بنزین تک‌نرخی بدون محدودیت به مردم عرضه خواهد شد، اظهار داشت: بنزین نیز همچنان در قالب سامانه هوشمند سوخت عرضه خواهد شد و این سامانه فعالیت‌های پایشی ما را پوشش خواهد داد، اما در دریافت بنزین تک‌نرخی محدودیتی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: اگر مالکان خودرو از کارت هوشمند سوخت استفاده کنند، در صورتی که ابهام یا اختلافی درباره میزان سوخت تحویل شده ایجاد شود، این ابهام قابل پیگیری از طریق کارت هوشمند سوخت خواهد بود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه به سود مردم است که همچنان از کارت هوشمند سوخت استفاده کنند، افزود: ما تابع دستورالعمل‌ دولت هستیم و مصوبه دولت بر سوخت‌گیری بدون محدودیت تصریح دارد و چیزی به عنوان سهیمه‌بندی بنزین آزاد وجود خارجی ندارد، چنانکه به کرات در یکی دو روز اخیر هم اعلام شده است.

وی اضافه کرد: استفاده از کارت هوشمند سوخت کمک می‌کند که اگر سوخت جایگاهی به اتمام رسید، از طریق مرکز قابل مدیریت باشد و تدارکات جایگاه و ارسال محموله‌های سوخت از این طریق تسریع شود.

عربعلی با بیان اینکه این سیستم همچنین ابزاری برای کنترل برداشت سوخت در جایگاه‌ها است، گفت: مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها نگران نباشند و مانده بنزین 700 تومانی آنها تا پایان شهریور قابل برداشت خواهد بود.

به گزارش فارس، بر اساس مصوبه هیئت دولت بنزین از این پس به صورت تک‌نرخی و به قیمت 1000 تومان عرضه خواهد شد و نظام سهمیه‌بندی بنزین وجود نخواهد داشت.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
اقای روحانی دست شما درد نکند کجای منطق این را بیان میکند چهارده درصد افزایش حقوق داشته باشی ان وقت سی درصد افزایش فقط در بنزین داشته باشی در صورتی که نفت جهانی پایین ماید چطور میشود بنزین گران شود
mehrdad
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
اون کیه منفی داده بی.......
سخنگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
باسلام اقای ریس جمهور عزیز تورا بخدا این یارانه راهم قطع کنید جان مارا هم ازاد شود بجای جلوی اختلاس عدم مدیریت سیتم را درست کنید چرا به مردم ضعیف سخت میگیرید واین کار را هیچ وقت در دوران تبلیغاتی خود نگفتید که می خواهید بنزین را اینقدر گران کنید امیدوارم که مراحل بعد از گرانی را در تمام جانب اهم اقتصادی و زندگی و روحی وروانی جامعه فکر کرده باشی چون ما این سیتم ونظام را دوست داریم
mehrdad
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
ای گل گفتی سخنگو یه دونه یارانه مونده امسال آخرشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳
جنس هایی که دولت قیمت گذاری کرده نسبت به سال قبل چند درصد افزایش داشته حقوق ها جند درصد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
تورابخدا 1000توانی راهم سهمیه کنیدچون هدرمی ره هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
تورابخدا 1000توانی راهم سهمیه کنیدچون هدرمی ره هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
بنزین700تومانی تا پایان شهریور قابل استفاده است ،تصمیم درستی نیست،مردم ذخیره خودرا مفت به مفت خوران می فروشند.