بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کمیاب شدن هویج در بازار و افزایش چشمگیر قیمت این صیفی خبر داد.
کد خبر : ۱۴۹۵۹۷
سید حسین مهاجران، قیمت انواع میوه را نسبت به هفته گذشته بدون تغییر عنوان کرد و با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم خیار ۵۰۰ تومان کاهش یافته است، اظهارداشت: در حال حاضر هرکیلوگرم خیار بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد، ضمن اینکه قیمت هویج در حدود یک هفته اخیر افزایش چشمگیری در بازار داشته است.
به گزارش آفتاب به نقل از مهر، وی با بیان اینکه اگر هویج به قیمت ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان به فروش برسد، تولیدکنندگان سود می‌کنند، افزود: قیمت فعلی این صیفی در بازار بین ۴۷۰۰ تا ۴۸۰۰ تومان است.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی، دلایل گرانی هویج را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال گذشته در چنین فصلی هویج کاشان به بازار آمد اما به فروش نرسید، در نتیجه امسال این صیفی در کاشان تولید نشد.
مهاجران با اشاره به اینکه در حال حاضر هویج اصفهان در بازار عرضه می‌شود، اضافه کرد: تولید اصفهان پاسخگوی نیاز مردم نیست، ضمن اینکه در حدود ۱۰ روز آینده تولیدات دیگر نقاط وارد بازار می‌شود و قیمت کاهش پیدا می‌کند.
در همین زمینه علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان، قیمت هویج را در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: حدود یک هفته است که قیمت این صیفی افزایش یافته، چراکه عرضه آن در حال حاضر بسیار کم است، ضمن اینکه طی ۱۰ روز آینده شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
آقایون فعلا" 2 ساله که تک تک پیچ و مهره های رونق اقتصاد و صنعت را باز کردند !
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
اگه زمان احمدی نژاد این اتفاق افتاده بودروحانی تو وعده های انتخاباتیش قول میداد هویجو بکنه کیلو 48 تومان!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
هویجو میگیریم،تخم مرغ شروع میکنه،اونو میگیریم ترب شروع میکنه،دولت تدبیر هویج و شلغم و گلابی اصلا نگران نباشید به امید هندوانه و طالبی همه چی درست میشه...
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
متاسفانه یکسری افراد نا کارآمد در راس امورند و یکسری سودجو هم به فکر چاپیدن مردم. تخم مرغ به عراق صادر میشه و شانه ای بیش از 9000 تومان شده- هویج را فلانجا نکاشته 4500 تومان شده- سیب زمینی صادر میشه و حدود 1500 تومان شده- و . . . - ببخشید مسئولان در راس امور باشند و واسطه گران سود بکنند و مردم هم کوفت را بخورند؟!!!!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
برین از در خونه دکتر محمود بخرین...اونجا کیلویی 480 تومنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
اگه جای سهام هویج خریده بودیم به جای اینکه سرمایمون نصف بشه الان 5 برابر شده بود ، زنده باد هویج