بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر : ۱۴۹۶۲۰
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کمیاب شدن هویج در بازار و افزایش چشمگیر قیمت این صیفی خبر داد.

به گزارش جام نیوز،سید حسین مهاجران، قیمت انواع میوه را نسبت به هفته گذشته بدون تغییر عنوان کرد و با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم خیار ۵۰۰ تومان کاهش یافته است، اظهارداشت: در حال حاضر هرکیلوگرم خیار بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد، ضمن اینکه قیمت هویج در حدود یک هفته اخیر افزایش چشمگیری در بازار داشته است.

وی با بیان اینکه اگر هویج به قیمت ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان به فروش برسد، تولیدکنندگان سود می‌کنند، افزود: قیمت فعلی این صیفی در بازار بین ۴۷۰۰ تا ۴۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، دلایل گرانی هویج را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال گذشته در چنین فصلی هویج کاشان به بازار آمد اما به فروش نرسید، در نتیجه امسال این صیفی در کاشان تولید نشد.

مهاجران با اشاره به اینکه در حال حاضر هویج اصفهان در بازار عرضه می‌شود، اضافه کرد: تولید اصفهان پاسخگوی نیاز مردم نیست، ضمن اینکه در حدود ۱۰ روز آینده تولیدات دیگر نقاط وارد بازار می‌شود و قیمت کاهش پیدا می‌کند.

در همین زمینه علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان، قیمت هویج را در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: حدود یک هفته است که قیمت این صیفی افزایش یافته، چراکه عرضه آن در حال حاضر بسیار کم است، ضمن اینکه طی ۱۰ روز آینده شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار خواهیم بود./مهر/110

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سورنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
عجب مملکتی داریم مرحبا.موز از اون سر دنیا با هواپیما و کشتی میاد ایران قیمتش زیر5000هزارتومنه .اونوقت هویچ که از ورامین با نیسان ذبیح خشتک میاد قیمتش 5000هزارتومنه.لا اله الا الله.
ناشناس
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
بارک الله به توصیف مبسوطت
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
جای تعجب نداره سال به سال دریغ ازپارسال این تازه روزای خوبمونه
حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
قیمت کیک یزدی هم در فروشگاه های نان سحر از کیلویی 8000 تومان به قیمت 10000 تومان در سال 94 به راحتی افزایش قیمت داد! به خاطر اینکه نظارت است کنترل خوب است و.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
احتمالا مذاکرات هویج و چکش بعلت گران شدن هویج دچار اختلال خواهد شد.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
هویج رو میدونستیم شما بگو چماق و چماقدار چنده ؟
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
پارسال که ضرر کردیم کسی که چیزی نمیگفت حالا که میخوایم یه کم سود کنیم حرف میزنید
دلتون بسوزه 16هکتار داریم روحانی مچکریم