بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
تصویر خودرو؛

غول 2015 آمریکایی در تهران

کد خبر : ۱۵۰۲۹۶

غول 2015 آمریکایی در تهران

این شورلت تاهو مدل 2015 چند روزی است مهمان خیابانهای پایتخت است.


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
رضا
Indonesia
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
برادرها دارن بازار رو محک میزنن ببینن کشش داره یا نه بعد از اسکله های بی نام و نشان واردات رو آغاز کنن. اشکالی داره؟
ناشناس
Finland
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
دمش گرم دارندگی برازندگی
مهدی
Finland
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
خداکنه یا ایران خودرو سایپا امثال اینا بتونن چنین کیفیتی بسازن و ما با منبع درآمدی ک الان نداریم بخاطر تحریمها و اخــــــتلاص ها و رانت ها و رشوه گیری ها و امیدواریم در آینده نزدیک بتونیم منبع درآمد داشته باشیم بتونیم بخریم و از این امکانات استفاده کنیم. اگر ک نمیتونن انشاالله نابود بشن و ما بتونیم با واردات استفاده کنیم.


والا مگه چندسال زنده ایم؟؟؟؟؟؟


عرض دیگه ای ندارم
فی امان الله
علی
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
فرق بین تمدن وریشه اعراب و غرب !!!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
سلام: انهایی که میخواستند شعار مرگ بر امریکا را حذف کنند ودر پی توافق هسته ای بهر قیمت بودند دلشان برای همین ماشینها واجناس امریکایی تنگ شده بود.