بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر : ۱۵۱۰۰۰
مذاکرات هسته ای میان ایران و قدرت های بزرگ جهانی در حالی انجام می گیرد که احتمال حصول توافق بیش از هر زمان دیگری است.

به گزارش خبرآنلاين،آخرين دور از مذاکرات هسته اي ايران و 1+5 در وين در حال برگزاري است. همه اخبار از وين حاکي از آن است که دو طرف در حال تدوين متن نهايي مذاکرات هستند و تلاش دارند پرانتزها در متن را کمتر و کمتر کنند. بسياري از کارشناسان بر اين باورند که روز يکشنبه يعني روز آخر مذاکرات روز سرنوشت سازي براي مذاکرات خواهد بود و به احتمال زياد يک اتفاق در هتل کوبورگ وين روي خواهد داد. حضور نهاونديان رئيس دفتر رئيس جمهور نيز بر اهميت اين دور از مذاکرات افزوده است.
در حالي که مذاکره کنندگان هسته اي يا به تعبير رهبر معظم انقلاب، فرزندان انقلاب، در وين مشغول تدوين متن نهايي توافقنامه جامع هسته اي هستند ، اما در تهران صدا و سيما بدون در نظر گرفتن منافع ملي رويکرد متفاوتي را سر لوحه کار خود کرده است. صدا و سيما با پوشش جهت دار رويدادهايي که در وين در جريان است سعي در القاي اين موضوع دارد که هر توافقي که روز يکشنبه به امضاي طرفين برسد، قراردادي ننگين است. به عنوان مثال گزارشي با عنوان « توافق خوب ايراني و توافق خوب آمريکايي» در همه بخش هاي خبري شبکه خبر پخش شد که در آن تمايزي بين توافق خوب از نظر ايراني ها و آمريکايي ها گذاشته مي شد و عملا بازي برد-بردي را که مورد تاييد رئيس جمهور بود زير سوال مي برد.
نگاهي به تيترهاي ديگري که از شبکه خبر به سمع و نظر بينندگان رسيد نيز به صورت واضحي تلاش صدا و سيما را در جهت عکس فعاليت مذاکره کنندگان هسته اي ايران نشان مي دهد. به عنوان مثال به اين تيترها توجه کنيد:
«درباره مسئله پی ام دی ، و بازرسی ها و نیز بازه زمانی محدودیت ایران هنوز توافق حاصل نشده است»
«وزیر خارجه انگلیس: گشایشی در بحثها حاصل نشده»
«اشتون کارتر: ما هنوز گزینه نظامی را هم حفظ کرده ایم، این را رئیس جمهور به ما توصیه کرده است»
«آژانس توقعاتی از ما دارد که برای ما مقدور نیست»
«آژانس چگونه می خواهد سابقه منفی خود را جبران کند»
اين ها تنها نمونه هايي از تيترها و اخباري بودند که در 24 ساعت گذشته از بخش هاي مختلف خبري صدا و سيما و از شبکه هاي مختلف روي آنتن رفت. از سوي ديگر چهره هايي نظير فواد ايزدي، مهدي محمدي و فريدون عباسي که از مخالفان جدي روند مذاکرات بوده اند پاي ثابت برنامه هاي تحليلي صدا و سيما هستند و به بدون آنکه فرصت برابري براي مدافعان ظريف و تيم مذاکره کننده هسته اي ايجاد شود به تحليل ها درباره شکست مذاکرات يا حصول يک توافق بد به مخاطب ارائه مي شود.
در کنار اين ها چند مستند نيز از شبکه هاي مختلف سيما پخش شد. مستندهايي با نام هاي« رژیم بازرسی ها »، «لبخند گرگ»، «هنوز نمی توانیم »،«فکت شیت ملت » و «بازرسی های بی سابقه» که همگي به موضوع مذاکرات هسته اي و در مخالفت با تيم مذاکره کننده هسته اي روي آنتن رفت.
به نظر مي رسد رويکرد مديران صدا و سيما در برخورد با تيم مذاکره کننده هسته اي به شکل واضح و آشکاري حاکي از بي اعتمادي است و سعي در تخريب آن ها دارند. سياه نمايي هايي که در روزهاي اخير و با نزديک شدن به امضاي نهايي توافق هسته اي روز به روز بيشتر و بيشتر مي شود.
2929


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
باتوافق جامع که انشاء الله درروزهای آینده بدست میآید همه ملت درکنار رهبر عزیز شادمان و اقلیت ناچیز سیاه نما اهداف شومشان برباد خواهدرفت
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
همين كارهارو كردند كه هفتادهشتاد درصد مردم ميرن سراغ برنامه هاي ماهواره اي .الان جه وقت تخريب تيم مذاكره كننده هست من بشخصه اصلا برنامه هاي خبري صداوسيمارو نگاه نمي كنم و ازطريق سايتها پيگيرخبرها ميشم
ناشناس
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مثبت
ناشناس
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
احسنت .
ناشناس
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
فکرشو بکنین دلواپس ها میشینن این اخبار منفی رو گوش میکنن دلواپس تر میشن... خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷
دقیفا...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
خیلی تو فکرش نرید ،چونکه کسی نه برنامه ی صدا وسیما را می بینه ،و نه گوش می گیره .مردم خیلی فهمیده تر از این حرفها هستند.
farshad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
متاسفم برای صدا و سیمای ایران و خوراک تزویر و دروغی که به مردم میدهند
ناشناس
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
افرین .
ناشناس
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
مستند ها عین حقیقتند چه دروغی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
مدت هاست که شبکه خبر از زمان روی کار امدن دولت روحانی دست به چنین کارهایی میزنه و این کار بیشتر باعث لطمه دیدن به خود این شبکه و حتی صدا و سیما میشه . غرض ورزی رو خیلی راحت میشه توی برنامه های صدا و سیما دید.
مازیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
خوب برای همینه که 90 درصد مردم ماهواره می بینند دیگه...اصلا مگه شبکه خبر را هم کسی می بینه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
صدا و سیما زیر نظرکیست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
رهبری پشتیبان و مدافع تیم مذاکره کننده می باشد.اینا دیگه کی هستن.اصلا شمرده نمیشن یعنی عددی نیستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
ما مردم یا سیاه سیاهیم و یا سفید سفید
واقع بین باید بود
البته واقعیت اعمال آمریکا بیشتر سیاهه تا سفید!
با عرض معزرت ازخیلی امیدواران به پیمان توافق و صلح همه جانبه ایران و آمریکا!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
ننگ ما صدا سیما
ناشناس
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
مثبت
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
وقتی که صدا و سیما و تمامی رسانه های مردمی تو چنگ نظامیا و یه عده متحجر کاسب تحریم میوفته بهتر از این نمیشه انتظار داشت
ناشناس
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
اصلا فهمیدی چی نوشتی؟ لطفا کاسب تحریم را تعریف کنید ؟ کدام یک از حرف های صدا و سیما باعث تخریب تیم مذاکره کننده است؟ کام یک از مستندات آنها دروغ بوده و واقعی نیست؟
علی
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
ناشناس جان ..بیشتر اختلاسهای3-4سال اخیر سر همین دور زدن تحریمها بوجود اومده برای دور زدن تحریم یکی نفتو برده پولشو خورده یکی بخاطر تحریم بانک مرکزی منابع ارزی برده کشورهای عربی پس نیاورده یکی صادرات ارزی شرکتو به بهانه تحریم بانکی بالا کشیده یکی جنس بنجل چینی وارد کرده بجای پول نفت به3برابر قیمت فروخته پسر فلان وزیر داروی تقلبی با5برابر قیمت اورده قالب ملت کرده فلان مسئول دکل حفاری خریده دکل غیب شده بعد مشخص شده به فلان کشور خارجی انتقالش داده پولشو خورده و همه اینها برای دلواپسان و کانونهای قدرت و ثروت یه فرصت ایده ال بود تا به بهانه دور زدن تحریم تا میتونند بدزدند و اسمشو دور زدن تحریم بزارند حق دارند یکعده دلواپس باشند با دستان بسته شهید دادیم تا اینا با دستان باز مملکتو غارت کنند و همچنان مردم ما خواب هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
صدا سیما پول بیت المال خرج میکنه ولی رسانه یه حزب خاص شده به صورت محض هیچ کسیم نمیاد رسیدگی گنه این کار از پول بیت المالی که اکثریتشون با رای تو ریاست جمهوری خواست خودشونو نشون دادن واقعا خجالت آوره
ناشناس
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
مثبت
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
بورس نیوز عزیز شما هم زیادی جو مثبت بی پشتوانه میدهید وسهامداران خرد که دچار زیان میشوند وبایک تحلیل برای انحراف افکار سهامداران توپ زیان را به زمین مسئولین می اندازید.رئیس جمهور واقای نوبخت روز جمعه فرمودند اگر توافق شود 30درصد مشکلات کشور حل خواهد شد
ناشناس
ROMANIA
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
حالا مثلا صداسیما تخریب کنه ! مگه چی میشه ؟ میخواید عدم توافق بندازین گردن صداسیما ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
دشمن ،دشمن است و باشیطان قرارداد برد برد نداریم ،اماشکست شیطان بادشمن شناسی ومبارزه هوشمند وشجاعانه امکانپذیر است.بلاخره توافق میشود اما نه برد است ونه باخت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
داستان هسته ای کهنه شده ولازم است پرونده اش بسته بشه،غربیها درافغانستان،عراق،سوریه،یمن،لبنان،فلسطین وهر جا جنگ راه انداخته اند،باخت داده اند وهزینه هایشان بالارفته وچاره ای جز توافق ندارند.
نارون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
صداوسیمای جمهوری کاسبان تحریم از توافق ملت عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
صدا و سیمایی که مردمی نباشه و منافع گروه خاصی را دنبال کنه همینه دیگه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
شبکه خبر در شب قدر توبه کنید
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
سلام .... هر کس تا به حال متوجه نشده باشد که صدا سیما و کیهان دو طرف یک سکه دو ریالی هستند که مدتها در آب بوده و زنگ زده شده است .
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
این بابا به کارهاش نباید توجه کرد چون با نمایشهایی که شبها صدا سیما برای مردم بازی میکنه و هر چه به مذاکرات نزدیک میشیم مزخرفتر میشه دشمن شاد کن است یا فکر کرده داره برای ملت دلسوزی میکنه بابا با چراغ موشی دنبال همون ضرغامی بگردیم خیلی بهتر از اینه داره احتمالا جایگاهشو حفظ میکنه از ریخت و پاشهایی که تو کشورهای دیگه میکنه برای شبکه های پرستی وی و دیگه.. چه کار مفیدی و چه تبلیغات هدف دار و مفیدی برای دنیا داشته با این همه ریخت و پاشهایی که کرده که حالا مفید فایده برای مردم و سر افرازی ایران داشته باشه همان کارهایی را انجام میده ندانسته اب به اسیاب دشمنان میریزه ما مردم اصلا شخص ایشان را نمیپسندیم چون بی طرف کار نمیکنه نزدیک توافق به جای دادن امیدواری به مردم و تیم هسته ای مرتب ایه یاس میخو.نه تو این چند سال که برون مرزی بوده چه گلی سر کشورمان زده و چه دستاوردی داشته خدا عالم است جز حیف و میل کردن پول ما مردم مستضعف چه کاری کرده که این همه ادعا داره
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲
اين رفتار رسانه شخصي در جريانات انتخابات 88 با شدت بيشتري انجام شد و نتيجه آن روي كار آمدن دولت اختلاس و ...
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
اخبار20:30پنج شنبه شب اعلام کرد دربرنامه ماه عسل اون بنده خداخودش راازطبقه چهارم به پایین پرتاب کرده درصورتی که ازطبقه اول بوده وهمه بینندگان هم دیدندفقط جهت سیاه نمایی مسایل مختلف رابزرگ وشاخ وبرگ می دهد این یک نمونه ساده بوده چه برسدبه اخبارمهم
هدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
جانم فدای رهبر. لعنت خدا بر کسانی که ارامش و اسایش را میخواهند به هم بزنند. انها از خوارج هستند. دنیا طلبان بی درد؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
دمت گرم بورس نیوز زدی توی خال
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
صداوسیما تاحالاکی به فکرمنافع مردم بوده است که الان باشد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
بهتره صدا و سیما را کلا تعطیل کنن چون خداییش ما چیز جالبی توش ندیدیم. تمام متن اخبارشون روی یه پاشنه می چرخه و اون هم القاء منفی بافی به تیم هسته ای و دولت روحانی اون وقت آرشیو زمان احمدی نژاد را بری ببینی مملکت گل و بلبل بوده و ملت هم راضی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
رییس صدا وسیما را چه کسی منصوب می کند؟ چرا مسئولین صدا و سیما را توبیخ نمی کند؟ در صورت عدم توبیخ نتیجه گیری می شود که خود او نیز با این رویکرد موافق است
ج پ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
وای از دست این صدا و سیما !!!!!!!
معلوم نیست هدف صدا و سیما جذب مخاطب است و یا دفع مخاظبین .اون از برنامه های فرهنگی و اجتماعی که آدم نمیتونه یک لحظه از پای این برنامه ها دل بکند . از بسکه شاد و مفرحه و همچین مردم راجذب کرده که هیچ کس دنبال شبکه های ماهواره ای نمیره .باور کنید!
اون هم از برنامه های سیاسی که دائم جنگها و بدبختیهای کشور های دوست همسایه را حتی بیشتر ازخود این کشور ها پخش میکنه . البته خوب شاید بعضی از شبکه های ماهواره ای که ازمخاطب زیادی هم برخوردار نیستند !!!!!! متعلق به بعضی از عزیزان صدا و سیمای داخلی باشد .البته شاید !!!!!!خلاصه که مخاطبین ایرانی بالاخص قشر حوان به هیچ وجه حاضر نیستند شبکه های داخلی را رها کرده و شبکه های ماهواره ای را نگاه کنند .کاشکه کمی دلسوزی و مسئولیت بود و کاشکه یادمان باشد عالم محضر خداست واز امانتی که امروز دردست هر مسئولی هست بخوبی امانتداری شود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
اتفاقا آمریکایی ها هم در داخل کشورشان همین کارها را میکنند.هرچه در داخل کشور با خواسته های نامشروع بیگانگان و توافق ننگین مخالفت شود، تیم هسته ای قدرت چانه زنی بیشتری در مقابل حریفان خود خواهد داشت.
فاخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
اين به اصطلاح كارشناسان همگي از قماش كاسبان تحريم هستند. معلوم نيست چقدر پول به صدا و سيما دادن تا همچين برنامه هايي رو بتونن پخش كنن. مملكت شده دزد خونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
یواش یواش داره معلوم میشه اونهائی که زشتیهای خودشون و باندهای خوانتخوارو متنعم از تحریمها رو پشت نام مقدس رهبری پنهان میکردند چه نیتهای پلیدی در سردارند . ومعلوم میشود که چه عاملی باعث ازهم پاشیدگی وحدت و انسجام ملی و عصبانیت18میلیون رای دهنده بوده که برخلاف میل آقایان بی بصیرت واقعی به آقای روحانی رای داده اند
علیرضا
ROMANIA
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
سلام:فکر کنم حالا نوبت کوبیدن صدا وسیما شده اشت .ولی بدان که شب دراز وقلندر بیدار.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
مگه بیکارید که صدا و سیما می بینید اونم با اینهمه شبکه بهتر و اینترنت.
فقط شبکه مستند و نمایش و آی فیلم اش رو بعضی وقت ها می بینم. بقیه همه اش تریبون تندروهاست.
اصلا دولت نباید بودجه بده به این رسانه.
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
احسنت
ولی بودجه صدا و سیما از یه جای دیگه است
ناشناس
GERMANY
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
البته تازگی ندارد در دوران جنگ عراق با آمریکا هم تحلیل های آنها توسط افراد چوب بدست روی نقشه نشان از پیروزی عراق در جنگ داشت در صورتیکه فرودگاه بغداد در حال سقوط بود و تمامی رسانه ها از شکست صدام در برابر نیروهای اعتلاف خبر می دادند همچنان اصرار بر پیروزی صدام داشت .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
فرق ملی بودن و بی توجهی به منافع ملی همین جاست خداوند به اینها انصاف دهد که کشور را بسوی جنگ دیگری نکشانند.من نیتشان را نمی دانم اما از نحو پخش خبر متاسف شدم
فرهادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
صدا و سیمای ایران به هیچ وجه ملی نیست.
ابدا"......!!!!

100% جناحی و سیاسی اداره میشه.
ناشناس
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
احسنت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
برنامه ها و تحلیل های صدا و سیما خیلی شبیه روزنامه کیهان است !! البته این رسانه
تصویری سالهاست که اینگونه است و خواست مردم غافل مانده است !؟
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
هزار تا لایک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
من هم بسیار متعب شدم از این همه اخبار منفی صدا و سیما در حالیکه رسانه های دیگر اظهار خوش بینی در مورد توافق هستهای می کنند
صالح
ROMANIA
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
صدای خوش همدلی وهمزبانی دولت وملت گویا به صدا وسیما هنوز نرسیده وانها ساز خود را میزنند.
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کمتر کسی هست که برنامه های صدا و سیما رو می بینه.متاسفانه از پول ملت علیه ملت خرج میکنند.حقوق اکثر اینها بخاطر دروغ هایی که تحویل مردم می دن حلال نیست چون مردم راضی نیستند.
ناشناس
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
تازه متوجه شدید پول این جماعت حلال نیست ؟؟؟ بابا ایولا .
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
این اقا موندنش به نفع کشور و مردم نیست باید جمش کنید تو شبکه های خارجی چه کار کرده تا الان جز حیف و میل کردن پول بیتالمال و سریالهای مسخره و بد اموز
ناشناس
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
موندن خیلیها به نفع کشور نیست اکبر جون .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
همین که رهبر عزیزمان از سرداران دیپلماسی همایت کردند جواب خوبی بر تخریب کننده گان بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
صدا و سیما دچار جنون تخریب شده . حتی دولت احمدی نژاد رو هم تخریب میکرد. توی این سه چهار سال نمی دونم دنبال چیه ؟
هم دولت احمدی نژاد رو تخریب میکرد وهم الان دولت روحانی رو واقعا باید از شون پرسی که دنبال چی هستند ؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
من می دووووونوم که موفق نمی شویم.یاد کارتون گالیور و دوستان کوچک
حسن
ROMANIA
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷
برنامه صداوسيما چندسال است که بيننده ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
متاسفم برای تحلیل مسخرتون
اصغر
ROMANIA
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
با سلام به دوستان همیشه باید دو روی سکه را دید تا عتدال یا تعا دل داشت
ناشناس
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
عتدال ؟؟!!!!!! شما کامنت نذاری سنگینتری .
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
این دلواپسان نگرانند که توافق بشود و دیگه نتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند و به اسم تحریرم بیت المال را بکشند بالا مانند اختلاس های گذشته