بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
گزارش کارگزاری کالای خاورمیانه از معاملات امروز بورس کالا:

هر کیلو برنج اروگوئه 2330 تومان فروخته شد

21 هزار تن وکیوم باتوم پالایشگاه های تهران، اصفهان و تبریز، 24 هزار تن لوب کات سبک و سنگین شرکت های پالایش نفت تبریز، تهران و اصفهان، 1.500 تن گوگرد کلوخه و گرانوله شرکت های پالایش نفت تبریز و تهران روی تابلوی عرضه می رود.
کد خبر : ۱۵۱۳۶۲
نویسنده :
کالای خاورمیانه

بورس کالای ایران در روز شنبه مورخ 94.04.20 و در بازار فیزیکی شاهد معامله 23 هزار و 189 تن انواع محصولات و به ارزش کل 239.598 میلیون ریال بود.

بر اساس گزارش بورس نیوز، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی و در گروه قیر، 14.039 تن انواع قیر شرکت های نفت جی و نفت پاسارگاد و به ارزش 136.526 میلیون ریال معامله گردید. گفتنی است که در این روز، 24 هزار و 25 تن انواع ماده پتروشیمیایی تولید مجتمع های بوعلی سینا، تندگویان، آریا ساسول، ایلام، بندر امام، اروند، کارون، مهر، برزویه و خراسان به روی تابلوی عرضه رفت که از این میان معامله 2.600 تن محصول و به ارزش 24.193 میلیون ریال به ثبت رسید. از مهمترین مواد دادوستد شده در این گروه می توان به سود کاستیک و انواع پلی اتیلن اشاره کرد. همچنین، 2.050 تن وکیوم باتوم تولید شرکت های پالایش نفت شیراز و بندرعباس دیگر محصول مورد معامله در تالار مذکور بود.

شایان ذکر است که در تالار صادراتی، 3 هزار تن قیر 85100 تولید شرکت های اصفهان قیر و انرژی تجارت سام توسط مشتریان خارجی خریداری شد.

همچنین، معامله یکصد تن برنج وارداتی کشور اروگوئه با نرخ 23 هزار و 30 ریال به همراه 1.060 تن شکر سفید کارخانه های قند شیرین، تربت جام، فریمان و نیشابور و همگی با نرخ پایه 21 هزار ریال در تالار محصولات کشاورزی به ثبت رسید که ارزش معاملات آنها در مجموع به رقم 24.563 میلیون ریال بالغ گردید.

در ادامه، کارگزاری کالای خاورمیانه آمار معاملات محصولات فیزیکی را در بورس کالای ایران در این روز به شرح فایل ذیل آورده است:

آمار معاملات

در روز یکشنبه مورخ 1394.04.21 و در رینگ داخلی، 22.612 تن انواع تولیدات شرکت ملی صنایع مس ایران شامل سولفور مولیبدن، کنستانتره فلزات گرانبها، مس کاتد، مس کم عیار و مس مفتول، 21 هزار تن وکیوم باتوم پالایشگاه های تهران، اصفهان و تبریز، 24 هزار تن لوب کات سبک و سنگین شرکت های پالایش نفت تبریز، تهران و اصفهان، 1.500 تن گوگرد کلوخه و گرانوله شرکت های پالایش نفت تبریز و تهران، 5.597 تن انواع ماده پلیمری شرکت های تخت جمشید، شیراز، تندگویان، جم، شازند و آبادان، 288 تن سبد تیرآهن 20 تا 27 تولید شرکت ذوب آهن اصفهان، 39.400 تن انواع قیر شرکت های نفت جی، نفت پاسارگاد، قیر شرق، دنا بام گلستان، آذربام عایق کار و نگین فخر آذربایجان و 13.650 تن انواع محصولات کشاورزی شامل ذرت دانه ای، گندم دورم، شکر سفید و برنج وارداتی به روی تابلوی عرضه می رود.

در رینگ صادراتی نیز ده هزار تن انواع قیر شرکت های پتروپالایش سهند گستر تبریز، شیمی تجارت نقش جهان، پالایش نفت تبریز، آذر دوام یول و پالایش و انرژی شمالغرب آرکا راهی تالار معاملات بورس کالای ایران خواهند شد. آمار کامل عرضه های روز یکشنبه به پیوست آمده است:

آمار عرضه

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کبیری
ROMANIA
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
قیمت یک کیلو حلیم ناصر 10000 تومان در شمال تهران بفروش می رسد قیمت دارو های مرتبط پوست پماد های لک بر خارجی 900000 تومان افزایش قیمت در داروخانه پیدا کرده است این قیمت ها وافزایش های سود جویان واسطه گران و فروشند گان دارو سود های کلان را برای یک عده ای فراهم ساخته است و خیلی ها دچار اسیب شده اند نیاز امروز فقط کنترل دارو خانه هاست
بهزادی
ROMANIA
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
همین طور که برنج از نظر قیمتی کنترل می شود نیاز امروز اقتصاد وکشور کنترل قیمت دارو های ایرانی وخارجی است متا سفانه خیلی از پزشکان داروهای خارجی مرتبط به پوست ومو و..... را تجویز می کنند زیرا با دارو خانه ها و بعضی از شرکت ها قرار داد دارند واز این راه درصدی سود به انان نیز می رسد