بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر : ۱۵۱۴۱۳
10:31 شين‌هوآ: احتمال توافق نهايي هسته‌اي ايران تا امروز وجود دارد
فارس/ يک خبرگزاري چيني به نقل از برخي منابع ديپلماتيک از احتمال حصول توافق نهايي هسته‌اي ايران و 5+1 در روز يکشنبه خبر داد.

10:18 منبع آگاه: 98 درصد متن توافق هسته‌اي ايران کامل شده است
پرس تي وي/ يک منبع نزديک به مذاکرات هسته‌اي ايران در وين از تکميل «98 درصد» از متن توافق نهايي خبر داد.

9:22 ظريف با نماينده روسيه در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي ديدار کرد
باشگاه خبرنگاران/ وزير خارجه ايران و نماينده روسيه در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، درباره توافق هسته‌اي گفتگو کردند.

9:14 جروزالم پست: شرمن مدام از مذاکرات به اسراييل گزارش مي دهد
عصر ايران/ روزنامه جروزالم پست اسراييل در گزارشي از مذاکرات هسته اي به نقل از يکي از اعضاي تيم مذاکرات آمريکا مي نويسد وندي شرمن معاون وزير امور خارجه آمريکا و ارشد ترين عضو تيم مذاکرات آمريکا در گروه 1+5 با ايران پس از جان کري ، در دو هفته گذشته از شهر وين اتريش به طور مداوم با "يوسي کوهن" مشاور امنيت ملي اسراييل گفت و گوي تلفني مي کند و به او درباره مذاکرات با ايران توضيح مي دهد.

8:31 الجزيره: اگر لاوروف به وين بيايد شايد بتوان گفت توافق نزديک است
واحد مرکزي خبر/ الجزيره انگليسي تحرکات روسيه را نشانه اي براي نزديک بودن توافق هسته اي توصيف کرد و نوشت: اگر لاوروف به وين بيايد شايد بتوان گفت توافق نزديک است.

8:30 سي ان ان: ديپلماتها اميدوارند تا چند ساعت ديگر توافق هسته اي حاصل شود
واحد مرکزي خبر/ سي ان ان اعلام کرد ديپلماتها اميدوارند تا چند ساعت ديگر توافق هسته اي ايران در گفتگوهاي وين حاصل شود.

8:29 منبع غربي: توافق فراگير هسته‌اي هنوز آماده نشده است
باشگاه خبرنگاران/ يک منبع ارشد ضمن اعلام اينکه توافق فراگير هسته‌اي هنوز آماده نشده است گفت دليلي ندارد ديگر هيئت غربي منتظر بمانند.

8:23 بلومبرگ: توافق هسته اي براي وزارت دفاع آمريکا گنجي باد آورده به بار مي آورد
کيهان/ توافق اتمي با ايران مي‌تواند براي پيمان کاران وزارت دفاع آمريکا، گنجي بادآورده به بار آورد.به نوشته خبرگزاري بلومبرگ، اين پيمان‌کاران در سايه تلاش اوباما براي آسوده کردن خاطر اسرائيل و کشورهاي خليج فارس از توافق با ايران، با بستن قراردادهايي به مبلغ بيش از 6 ميليارد دلار براي فروش جنگ‌افزارهاي سنگين نظامي، توانسته‌اند به سود زيادي دست يابند. جزئيات توافق احتمالي ميان ايران و شش کشور عمده جهان، تعيين خواهد کردکه آمريکا براي کمک به متحدانش چه قدم‌هايي بايد بردارد.

8:03 ديپلمات سابق وزارت خارجه: توافق هسته‌اي امشب اعلام مي‌شود
نامه نيوز/ مشاور ظريف نيز بر اين باور است که توافق نزديک است و امشب توافق هسته اي امشب اعلام مي شود در غير اينصورت ايران و 1+5 فرصت مثبت کنوني را نيز از دست خواهند داد.

7:47 گزارش رويترز از تمديد دوباره مذاکرات هسته اي
باشگاه خبرنگاران/ خبرگزاري رويترز در گزارشي از وين به قلم جان ايريش و ارشد محمد نوشت: ايران و شش قدرت جهاني، در سومين تمديد مذاکرات در دو هفته اخير، براي رسيدن به توافق نهايي، تا روز دوشنبه به خود وقت دادند.

7:43 سردبير نشريه آمريکايي: واشنگتن به توافق با ايران نياز دارد
تسنيم/ «جيم دين» سردبير نشريه انتقادي آمريکايي «وترنز تودي» پيرامون تغيير مواضع غربي‌ها در مذاکرات هسته‌اي گفت: آمريکا به دنبال تحديد توانايي‌هاي نظامي دفاعي ايران و قبولاندن شرايط خود به ايراني‌هاست و به همين جهت به توافق نيازمند است.

7:36 رضايي: آمريکا چاره اي جز توافق ندارد
ايرنا/ دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آمريکايي ها امروز در مذاکرات 1+5 تنها هستند و چاره اي جز توافق با ايران ندارند.

7:25 هافينگتون پست: ايران درحال استفاده از ترس اوباما است
فارس/ يک نشريه آمريکايي با اشاره به اينکه رئيس جمهور اين کشور از شکست مذاکرات هسته‌اي تصريح کرد که ايران درحال استفاده از اين ترس اوباما است. هافينگتون پست در گزارشي با اشاره به اينکه يکي از طولاني‌ترين مذاکرات که به نظر بي‌پايان مي‌رسد، تصريح کرد که پس از توافق هم حدود 60 روز کنگره بر روي آن بحث خواهد کرد.

7:24 سه سناريوي يک نشريه فرانسوي براي عدم حصول توافق هسته اي
فارس/ يک نشريه فرانسوي طي يادداشتي با اشاره به مذاکرات هسته‌اي جاري ميان ايران و گروه 1+5، از وجود سه سناريو در صورت عدم حصول توافق خبر داد و تصريح کرد که به رغم پيشرفت‌هاي حاصله در مذاکرات، مسائل حل نشده بسياري هنوز باقي مانده است.

7:22 آلن اير: اسب‌هاي ما عوض نشده است
فارس/ سخنگوي فارسي زبان وزارت خارجه آمريکا گفت: آمريکا فقط يک اسب دارد و اسم آن هم پارامترهاي لوزان است، که عوض نشده است.

2:37 نظر صالحي درباره مذاکرات؛ از اين بهتر نمي شد
فارس/رئيس سازمان انرژي اتمي در پاسخ به سوال خبرنگار تلويزيون فرانسه درباره مذاکرات گفت که از اين بهتر نمي‌شد.

1:56 کري: پس از توافق، مي‌توان در مورد موضوعات منطقه‌اي با ايران وارد گفت‌وگو شد
فارس/وزير خارجه آمريکا در مصاحبه با پايگاه «بوستون گلوب» گفته است که توافق هسته‌اي احتمالي با ايران مي‌تواند آغازگر مذاکرات منطقه‌اي به خصوص در رابطه با مقابله با داعش، باشد.

1:54 ظريف با نماينده روسيه در آژانس ديدار کرد
مهر/ يک منبع روسي اعلام کرد وزير امور خارجه ايران با ولاديمير ورونوکف نماينده دائم روسيه در آژانس بين المللي انرژي اتمي در حاشيه مذاکرات با گروه ۱+۵ در وين ديدار کرده است.

1:54 خبرگزاري فرانسه: لحظه تصميم گيري نهايي فرا رسيد
فارس/ خبرگزاري فرانسه از وين گزارش داد که طي ساعات آينده مذاکرات تعيين کننده‌اي در وين ميان ايران و 5+1 برگزار مي‌شود که اين نشان دهنده فرارسيدن لحظه تصميم گيري نهايي است.

1:51 الميادين: شانس بالايي وجود دارد که امشب يا فردا توافق اعلام شود
فارس/ خبرنگار تلويزيون الميادين از وين خبر داد که هم اکنون مذاکرات بسيار مهم و تعيين کننده‌اي ميان جان کري و محمد جواد ظريف وزراي خارجه آمريکا و ايران با حضور فدريکا موگريني مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا آغاز شده است.

00:53 روز سرنوشت ساز مذاکرات هسته اي فرا رسيد
مهر/ همه وزراي امور خارجه و اعضاي ۱+۵ هم اکنون در وين حاضر هستند تا بتوانند در خصوص گره هايي که آمريکا در ساعت صفر مذاکرات هسته اي ايجاد کرده تصميم نهايي را اتخاذ کنند.

00:50 تلاش فابيوس براي سرعت بخشيدن به مذاکرات
مهر/ رويترز نوشت: لوران فابيوس وزير خارجه فرانسه روز شنبه ظاهرا به ايران و آمريکا فشار آورد تا گفتگوهاي هسته اي را سرعت بخشند و گفت همه مسايل روي ميز است و زمان تصميم گيري ايران فرا رسيده است.

00:36 پاسخ ظريف در بالکن هتل کوبورگ؛ مذاکرات به خوبي هوا پيش مي‌رود
فارس/ ظريف در بالکن هتل در پاسخ به اين سؤال که آيا مذاکرات به خوبي هواست؟ گفت: بله هست.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
خدا کنه قضیه مثل بازی با تراکتور نشه همه فکر کنیم توافق شده بریزیم بیرون بعد آخر سر بفهمیم گیم اور شدیم.