بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
شرکت نفت پاسارگاد با دستیابی به دانش و فناوری پیشرو، کارکنانی متخصص و متعهد و صیانت از محیط زیست، طی 10 سال آینده جزء 10 رتبه اول تأمین و تجارت فرآورده های قیری در دنیا می باشد.
کد خبر : ۱۵۱۴۲۶

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت پاسارگاد ( سهامی عام ) رأس ساعت 9:00 روز شنبه مورخ 1394.04.20 در محل سالن همایش های بین المللی آدینه با حضور بیش از 95 درصد سهامداران برگزار شد.

ترکیب هیأت رئیسه مجمع با حضور آقای خالق به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان ابراهیمی و کریمی و به دبیری آقای خاک کار تشکیل شد.

همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط مدیر عامل محترم، جناب آقای رحیم شرف موسوی و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

مجمع نفت پاسارگاد

1- تصویب صورت های مالی منتهی به سال مالی 29/12/1393

2- تقسیم 4500 ريال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم

3- انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس اصلی

4- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

اعضای هیأت مدیره

مجمع نفت پاسارگاد

گزیده اطلاعات

مجمع نفت پاسارگاد

گزیده اطلاعات تلفیقی

مجمع نفت پاسارگاد

پیام هیأت مدیره

حمد و سپاس خداوند یکتا را که با الطاف بیکرانش در سال 1393 این توافق را به ما اعطا نمود تا با تکیه بر عزم راسخ کلیه کارکنان متخصص و متعهد و اعتماد شما سهامداران محترم، بتوانیم در عرصه تولید و کار علیرغم وجود تگناهای شدید مالی و تحریم های بین المللی اقتصادی خدمتگزار شما عزیزان و جامعه باشیم.

ضمن تشکر و سپاس از کلیه عزیزانی که هیأت مدیره را در انجام مسئولیت های خویش یاری نمودند، مفتخریم که امروز این توفیق را داشته باشیم تا گزارش ارزیابی عملکرد شرکت در سال گذشته را تقدیم سهامداران عزیز نماییم.

شرکت نفت پاسارگاد ضمن ارتقاء جایگاه خود در صنعت موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای جدیدی به شرح ذیل نایل گردید.

· گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه ها

· استاندارد اجباری

· تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار

· لوح تقدیر و تندیس سیزدهمین نمایشگاه محیط زیست

· گواهی صلاحیت کنترل کیفی

· واحد نموه صنعتی

· کسب مقام 62 در بین 100 شرکت برتر ایران

· کسب رتبه برتر در اولین دوره جایزه ملی مدیریت

· کسب تندیس حمایت از مصرف کنندگان

در آخر هیأت مدیره شرکت معتقد است تمامی افتخارات و موفقیت های کسب شده در سایه حمایت های بی دریغ شما سهامداران محترم حاصل شده است. تعامل مطلوب و بیان انتقادات سازنده شما سهامداران محترم مطمئناً چراغ راه موفقیت هرچه بیشتر ما در آینده خواهد بود. امید است به یاری خداوند متعادل با تداوم این حمایت و رهنمودها، شرکت نفت پاسارگاد بتواند در سال 1394 نیز به کلیه اهداف مورد نظر در تولید، فروش و سود نائل گردد.

برنامه راهبردی و استراتژیک شرکت

چشم انداز شرکت

شرکت نفت پاسارگاد با دستیابی به دانش و فناوری پیشرو، کارکنانی متخصص و متعهد و صیانت از محیط زیست، طی 10 سال آینده جزء 10 رتبه اول تأمین و تجارت فرآورده های قیری در دنیا می باشد.

بیانه مأموریت شرکت

تأمین و تجارت قیر و فرآورده های مرتبط و ارایه راه حل های دانشی در حوزه صنعت قیر و مدیریت بر عناصر تأثیرگذار زنجیره ارزش صنعت، در راستای ارزش آفرینی برای ذینفعان.

استراتژی های شرکت نفت پاسارگاد

· توسعه صادرات قیر از طریق تعمیق زیرساخت ها و تأمین انتظارات بازار

· تداوم و رشد سهم بازار داخلی قیر از طریق تعامل مؤثر با مشتریان

ارزش های کسب و کار شرکت:

· ارج نهادن به کرامات انسانی

· شفافیت عملکرد

· سلامت سازمانی

سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه نقدی شرکت مبلغ 600 میلیارد ریال منقسم به 600.000.000 سهم با نام هر یک به ارزش 1000 رل می باشد که کل مبلغ مذکور از طرف صاحبان سهام پرداخت گردیده است.

سرمایه شرکت در بدو تأسیس مبلغ 10 میلیون ریال (شامل تعداد 10.00 سهم، به ارزش اسمی هر سهم 1.000 ریال) بوده که طی چند مرحله به شرح زیر به مبلغ 600.000 میلیون ریال (شامل تعداد 600.000 سهم به ارزش اسمی هر سهم 1.000 ریال) در پایان سال مالی منتهی به 1393.12.29 افزایش یافته است.

مجمع نفت پاسارگاد

با توجه به پذیرش شرکت در تاریخ 1391.9.22 در فرابورس ایران و عرضه 4.8 درصد از سهام شرکت در تاریخ 1391.12.7 اسامی سهامداران و تعداد سهام آنان در تاریخ 1393.12.29 و مقایسه آن با سال قبل به شرح زیر می باشد:

مجمع نفت پاسارگاد

شرکت از منظر بورس اوراق بهادار

وضعیت معاملات و قیمت سهام

شرکت در تاریخ 1391.9.22 در بورس اوراق بهادار تهران در گروه فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با نماد "شپاس" درج شده و سهام آن برای اولین بار در تاریخ 1391.12.7 مورد معامله قرار گرفته است.

وضعیت سهام شرکت طی 1 سال اخیر به شرح زیر بوده است:

مجمع نفت پاسارگاد

ترکیب سهامداران در پایان سال 1393

مجمع نفت پاسارگاد

نسبت های مالی عمده

برخی از نسبت ها و شاخص های عملکرد سال 1693 در مقایسه با سال های قبل به شرح زیر می باشد:

مجمع نفت پاسارگاد

یکی از ابزارهایی که برای تعیین موقعیت مالی شکرت ها مورد استفاده قرار می گیرد تجزیه و تحلیل نسبت های مالی است. در واقع نسبت های مالی واقعیت های مهمی را در ارتباط با عملیات و وضعیت مالی یک شرکت آشکار می سازد. نسبت به جاری متداولترین وسیله برای اندازه گیری قدرت پرداخت بدهی های کوتاه مدت است. تحلیل وضعیت شرکت با استفاده از این نسبت با توجه به شرایط بازار و سایر عوامل صورت می گیرد لیکن بالا بودن نسبت جاری از عدد یک، شرایط مناسبی را در شرکت نشان می دهد که از این حیث وضعیت شرکت نفت پاسارگاد در سال 1393 مساعد می باشد. نسبت های سودآوری میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و طریق تأمین آن از محل درآمد فروش و سرمایه گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. بررسی نسبت های سودآوری شرکت طی سال های گذشته نشان دهنده حفظ و افزایش چشمگیر روند سودآوری شرکت در سال 1393 می باشد که با وجود وضعیت نابسامان تأمین مواد اولیه و تبعات ناشی از طرح هدفمند سازی یارانه ها، حفظ روند سودآوری که بخش عمده ای ازآن ناشی از مدیریت مؤثر نقدینگی شرکت است. قابل ملاحظه می باشد نسبت های سرمایه گذاری شامل نسبت سرمایه به بدهی و نسبت مالکانه، رابطه منابع مالی مورد استفاده شرکت را از لحاظ بدهی ها یا حقوق صاحبان سهام تعیین و ارزیابی می کند و نحوه ترکیب آنها را بررسی می نماید. کاهش نسبت سرمایه گذاری شرکت در سال 1393 به دلیل افزایش مبلغ فروش نقدی محصولات به مشتریان می باشد. نسبت های فعالیت از قبیل گردش کل دارایی ها درجه کارایی شرکت را در بکارگیری منابعش اندازه گیری می کند که از این نظر نیز شرکت با وجود نامطلوب بودن شرایط بازار فروش و بازار مواد اولیه شرایط مناسبی را دارا می باشد.

مقایسه عملکرد سال 1393 با بودجه و عملکرد سال قبل

مجمع نفت پاسارگاد

نمودار مقایسه ای تولید کلی شرکت به شرح زیر می باشد

مجمع نفت پاسارگاد

نمودار مقایسه ای مقدار و مبلغ فروش داخلی طی سنوات 1393 1390 به شرح زیر می باشد

مجمع نفت پاسارگاد

اهم اقدامات انجام شده واحد فروش داخلی در سال 1393

· بازدید و مذاکره و جلسات حضوری با مشتریان دولتی (اداره راه و شهرداری ها) و همچنین مشتریان مطرح اکثر استان های کشور به منظور آشنایی با ویژگی های منطقه و نیازهای مشتریان

· دریافت نقطه نظرات مشتریان جهت تأمین هرچه بیشتر خواسته ها و نیاز آنها

· حضور مستمر در جلسات وزرات راه و شهرسازی و وزرات کشور و ستاد تدابیر ویژه و بورس کالا و ... به منظور تعامل با مصرف کنندگان واقعی جهت تأمین قیر مورد نیاز پروژه های وزارت راه و شهرسازی

· تلاش در جهت رضایت مشتریان و افزایش فروش از طریق احیای فروش اعتباری با ضمانت نامه بانکی به سازمان های دولتی و غیردولتی (مخصوصاً شهرداری ها) با کارمزدهای اندک و در شرایطی بدون کارمزد و البته حساب شده و با مشارکت واحد مالی تسهیلات به مشتریانی که خرید نقدی قابل توجه در سال های قبل داشته اند.

· اقدامات لازم در خصوص عرضه قیر PG از طریق بورس کالای ایران

· تولید انواع قیرهای PG در کارخانه ها و تحویل به پیمانکاران معرفی شده طبق توافقنامه قیر تهاتری

· امکان رقابت پذیری قیمت در کارخانه تبریز و شیراز با توجه به عرضه قیر توسط این دو پالایشگاه

· قرارداد با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

· قرارداد با شهر آتیه

· قرارداد با راه و شهرسازی فارس

· قرارداد قیر تهاتری با وزارت راه و شهرسازی

· قرارداد با سازمان راهداری

· قرارداد با ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

· اطلاع رسانی به مشتریان از طریق سایت و اس ام اس

· اهتمام ورزیدن به تسریع در صدور حواله ها و سایر خدمات مورد نیاز مشتریان

· تمدید و افزایش مدت زمان برداشت ها

خلاصه وضعیت صادرات در سال 1393:

· فروش 710 هزار تن قیر صادراتی در سال 93

· رشد 3 درصدی فروش صادراتی در سال 93 نسبت به سال 92

· رشد بیش از 200 درصدی فروش قیر بیتوپلاست در سال 93 نسبت به سال 92 (در سال 93 فروش 4887 تن بیتوپلاست محقق شده است این در حالی است که در سال 92، 1552 تن فروش بیتوپلاست انجام شده است)

· فروش 100 درصد نقدی در نیمه اول سال 93 به مشتریان صادراتی

· بهره برداری از شرکت هرمز پاسارگاد در فروش محصولات صادراتی

· سهم 41 درصدی هرمز پاسارگاد از کل عملکرد فروش صادراتی

دستاوردهای واحد صادرات در سال 1393 در یک نگاه:

· تعداد مشتری جدید صادراتی نقت پاسارگاد و هرمز پاسارگاد در سال 93، 36 مورد بوده است این در حالی است که هدف برنامه ریزی شده جهت جذب مشتری صادراتی در دوره مذکور 8 مورد بوده است.

· سهم صادرات نفت پاسارگاد در سال 93 به کشور ترکیه 2 درصد بوده است این در حالی است که در سال 92 در حدود 3 درصد از صادرات به ترکیه انجام شده است به همین دلیل تقریباً کل تولید کارخانه تبریز در سال 93، در منطقه همجوار و کشورهای همجوار مصرف شده است و مازاد تولید به بندرعباس صادر نشده است.

· سهم صادرات نفت پاسارگاد به کشور افغانستان در سال 93، 4 درصد بوده است این در حالی است که هدف تعیین شده جهت این شاخص 2 درصد بوده است.

اطلاعات طرح های توسعه شرکت

پروژه ها

· پروژه های کارخانه تهران

عنوان پروژه، پروژه اجرای ارتقای سیستم برق رسانی کارخانه تهران

آخرین وضعیت در حال بهره برداری

عملیات اجرایی در کلیه بخش های اصلی به اتمام رسیده و پس از رفع ایرادات، سیستم تحت بهره برداری می باشد.

تحویل قطعی این پروژه در دست پیگیری قرار دارد.

عنوان پروژه، ارتقای سیستم کنترل کارخانه تهران

آخرین وضعیت، در حال طراحی پایه و تهیه اسناد مناقصه EPC

به جهت فرسودگی، قدیمی بودن و پراکندگی سیستم کنترل و ابزار دقیق، لزوم بازنگری در سیستم کنترل پس از اجرای پروژه افزایش ظرفیت کارخانه تهران و همچنین معضلات تعمیراتی موجود، پروژه به روزرسانی اتاق کنترل کارخانه تهران در دستورکار قرار گرفت. در طول سال 1393 نهایی شدن مدارک مهندسی پایه فرآیندی ادامه داشته است که پس از تکمیل این بخش، تهیه اسناد مهندسی و همچنین اسناد مناقصه اجرای پروژه به صورت EPC در حال انجام می باشد.

· پروژه های کارخانه آبادان

عنوان پروژه، طراحی، خرید، ساخت، نصب و راه اندازی واحد تولید قیر دمیده آبادان

آخرین وضعیت، در حال راه اندازی

بخش طراحی شامل کلیه موارد و اقدامات لازم اعم از تهیه، توزیع و اخذ تأیید مدارک مهندسی مورد نیاز طبق لیست مدارک مهندسی دارای پیشرفت فیزیکی 99 درصد می باشد. در بخش تدارکات کالای پروژه مجموعه ای از اقلام اصلی همچون راکتورها، مبدل های حرارتی، کمپرسورهای هوا، پمپ های ارسال محصول به مخازن ذخیره، مخازن جداکننده مایعات، خنک کن هوایی روغن داغ، تابلوهای برق، ترانسفور ماتور، مخازن ذخیره سوخت و روغن، کلیه متریال پایپینگ، پکیج هوای ابزار دقیق و پکیج روغن داغ، کوره زباله سوز و سیستم های کنترل و ابزار دقیق تهیه و به سایت ارسال گردیده اند. پیشرفت فیزیکی فاز ساختمان و نصب تا پایان اسفند ماه سال 1393 بیش از 95 درصد بوده است. همچنین با تکمیل طراحی و تأمین متریال خطوط انتقال خوراک و یوتیلیتی و همچنین سازه ورودی به پلنت، عملیات اجرایی این بخش از دی ماه 1392 آغاز گردیده است و پیش بینی می گردد در نیمه اول سال جاری به بهره برداری کامل برسد.

عنوان پروژه، عایق کاری مخازن قدیمی کارخانه آبادان

آخرین وضعیت در حال بهره برداری

نظر به لزوم کاهش مصرف یوتیلیتی و کنترل انتقال حرارتی مخازن قدیمی کارخانه آبادان، پروژه های عایق سازی این مخازن برای اجرا تحت مدیریت کارخانه آبادان تعریف و اجرایی گردید که پس از عایق کاری دو مخزن، این بخش از پروژه مورد بهره برداری قرار دارد. همچنین سه مخزن قدیمی به علت محدودیت های عملیاتی و نیاز به اصلاح مکانیکی خود مخزن و بنابر نظر کارشناسان بازرسی، تنها با نوسان و رنگ جدید مورد پوشش و بهره برداری در سال 1393 قرار گرفت.

عنوان پروژه، اصلاح سیستم گرمایشی محوطه مخازن قدیم کارخانه

آخرین وضعیت، در حال بهره برداری

پروژه اصلاح سیستم گرمایشی محوطه مخازن قدیم کارخانه آبادان شامل برش کاری شیرهای موجود، اصلاح منیفلدها، نصب و تکمیل شیرها تله بخارها، نصب یک فلش درام به جهت تفکیک آب و بخار، نصب پمپ های انتقال آب و نهایتاً اصلاح خط بازگشت آب DM به پالایشگاه آبادان تعریف و تحت مدیریت کارخانه آبادان اجرایی گردید که در حال بهره برداری می باشد.

عنوان پروژه، طراحی مخازن جدید آبادان

آخرین وضعیت، تحویل موقت

با توجه به افزایش توان تولید و کمبود فضای ذخیره سازی در کارخانه آبادان و به جهت جلوگیری از کاهش ظرفیت تولید به دلیل کمبود فضای انبارش محصول، پروژه احداث چهار مخزن 5000 تنی در کمیته فنی بررسی و مورد تأیید قرار گرفت. فاز طراحی این پروژه در خرداد ماه 93 تکمیل و مورد تحویل موقت قرار گرفت.

پروژه های کارخانه بندرعباس

عنوان پروژه، احداث دو مخزن 2600 تنی در کارخانه بندرعباس

آخرین وضعیت طراحی پایه و تهیه اسناد مناقصه

جهت ایجاد ظرفیت بیشتر ذخیره سازی قیر در راستای امکان رقابت گسترده تر در بازار، پروژه به احداث به مخزن با حداکثر ظرفیت ممکن در محوطه مورد نظر توسعه یافت. طراحی پایه و تهیه اسناد فنی و متن مناقصه EPC در حال انجام می باشد.

عنوان پروژه احداث انبار روباز بشکه

آخرین وضعیت در مرحله اجرا

با توجه به خرید زمین در شهرک خلیج فارس بندرعباس و با هدف تجمیع محصولات تولیدی به صورت مظروف در یک نقطه و تحت اختیار و مدیریت شرکت نفت پاسارگاد و همچنین برچیدن انبارهای استیجاری، پروژه احداث انبار روباز در قطعه 13.5 هکتاری زمین یاد شده تعریف گردید. در طول سال 1393 طراحی و مهندسی انبار تکمیل و با برگزاری مناقصه عمومی، پیمانکار اجرایی انتخاب گردید و پروژه دارای پیشرفت فیزیکی 29 درصد در مرحله اجرای قرار دارد. این انبار به عنوان فاز بهره برداری زود هنگام از پروژه ترمینال مرکزی بسته بندی و تولید قیر شرکت نفت پاسارگاد تعریف گردیده است و تا پایان اسفند 94 قابل بهره برداری خواهد بود.

پروژه های کارخانه اراک

عنوان پروژه احداث ساختمان اداری مدیریت کارخانه اراک

آخرین وضعیت آماده بهره برداری

مناقصه برگزار شده برای احداث ساختمان توسط کمیسیون محترم معاملات ابطال گردید و پروژه راساً توسط کارشناسان نفت پاسارگاد و تحت مدیریت کارخانه اراک اجرا و در پایان اردیبهشت 94 آماده بهره برداری گردید.

برق رسانی واحد بارگیری کارخانه اراک

آخرین وضعیت تأمین و تدارکات کالای پروژه

با تغییرات حاصله در طراحی و با حذف ترانسفورماتور، مراحل تأمین و تدارکات کالای پروژه در بخش کابل اندازی انجام و با برگزاری مناقصه، پیمانکار اجرایی انتخاب و با تکمیل کلیه عملیات اجرایی و انجام تست های لازم، پروژه در بخش کابل اندازی در تاریخ 20 فروردین 1394 مورد تحویل موقت قرار گرفت.

پیش بینی می گردد پس از خرید تجهیزات پست کامپکت و تابلوهای فشار متوسط و فشار ضعیف توسط واحد تدارکات، این پروژه در سه ماهه سوم سال جاری به بهره برداری کامل برسد.

پروژه های کارخانه شیراز

عنوان پروژه، احداث ساختمان اداری

آخرین وضعیت، در حال بهره برداری

با توجه به عدم وجود ساختمان اداری و استفاده از کانکس جهت استقرار کارکنان کارخانه شیراز، پروژه احداث ساختمان اداری کارخانه شیراز تعریف گردید. این پروژه به صورت EPC و به سازنده واگذار و در مرحله اجرا با پیشرفت فیزیکی 48 درصد متوقف گردید و پیمانکار پروژه به علت عملکرد ضعیف و تعطیلی کارگاه، خلع ید گردید. در ادامه تکمیل مراحل اجرایی پروژه راساً توسط تیم مدیریت پروژه پاسارگاد انجام و در مدت زمان 5 ماه پروژه تکمیل و به صورت رسمی در شهریور 93 مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

عنوان پروژه، اتصال مخازن 2000 به 3000

آخرین وضعیت، در حال بهره برداری

کلیه عملیات لازم در ساخت پایپ رک و ستر لوله ها، اجرای پایپینگ و اجرای خطوط گرمایشی تحت مدیریت کارخانه شیراز انجام و تست های مرتبط اجرا گردیده است. این پروژه در بهار 1393 مورد بهره برداری کامل قرار گرفت.

عنوان پروژه، پروژه رفع درفرمگی خط انتقال محصول به مخازن 3000

آخرین وضعیت، در حال بهره برداری

کلیه عملیات لازم در اجرای پایپینگ و اجرای خطوط گرمایشی و جکت ها تحت مدیریت کارخانه شیراز انجام و تست های مرتبط اجرا گردیده است. این پروژه پس از اولین خاموشی کلی پالایشگاه و با تکمیل الزامات ایمنی و کنترلی در بهار 1393 مورد بهره برداری کامل قرار گرفت.

عنوان پروژه، پروژه افزایش ظرفیت تولید کارخانه شیراز

آخرین وضعیت در حال بهره برداری

کلیه عملیات لازم در اجرای پایپینگ و اصلاح شبکه توزیع در داخل واحد تحت مدیریت کارخانه شیراز اجرا گردید. این پروژه در بهار 1393 مورد بهره برداری کامل قرار گرفت.

عملکرد در حوره (R&D)

· ارایه چندین مقاله تخصصی قیر و مخلوط های اصلاح شده در کنفرانس ها، ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی

· بررسی وضعیت و کیفیت رنگ بشکه های شرکت نفت پاسارگاد و جمع آوری اطلاعات و ارایه استاندارد لازم برای رنگ بشکه ها

· بررسی و امکان سنجی راه اندازی مرکز پژوهشی یا پژوهشگاه علمی کاربردی قیر و آسفالت

· تولید و تحویل قیرهای PG برای ولین بار در کشور در کلیه کارخانجات شرکت نفت پاسارگاد در سال 93

انجام پژوهش های کاربردی به شرح ذیل:

· بررسی خواص قیرهای طبیعی و امکان تولید آزمایشگاهی و صنعتی قیرهای استاندارد با استفاده از این ترکیبات

· مدل سازی رفتار قیرهای PG براساس تست های کلاسیک و ویسکوزیته

· بررسی امکان تولید آزمایشگاهی قیرهای MC متنوع با استفاده از حلال های مختلف در جهت بهبود کیفی مخلوط های قیرهای حاصل

· تولید آزمایشگاهی قیرهای اصلاح شده با نانو کامپوزیت ها و بررسی خواص کلاسیک و رئولوژیکی

برنامه و پیش بینی های سال آتی

حوزه تولید، فروش و صادرات

مجمع نفت پاسارگاد

لیست افتخارات سال 1393

· پروانه تأیید صلاحیت کنترل کیفی اراک

· لوح تقدیر اولین همایش قیر و آسفالت آذربایجان

· تندیس واحد نمونه صنعتی بندرعباس

· مدیریت خلاق

· واحد نمونه استانی خوزستان

· واحد تولیدی برگزیده آبادان

· کسب رتبه برتر محیط زیست بندرعباس

· واحد نمونه واحد اراک

· تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

· لوح تقدیر جشنواره رتبه بندی شرکت های تابع شستا

· برند ارزشمند ایران لوح

· تندیس نمایشگاه محیط زیست بندرعباس

· تقدیرنامه چهار ستاره جایزه ملی تعالی پتروشیمی

· تندیس ارزشمند ایران

ترازنامه

مجمع نفت پاسارگاد

صورت سود و زیان

مجمع نفت پاسارگاد


آدرس سایت شرکت:

WWW.pasargadoil.com

اشتراک گذاری :
ارسال نظر